"Pane Bože!" Vyjekla jsem. Rozeběhla jsem se za ním a on za mnou.
Běžel po schodech dolů a z posledních pěti se zase sklouznul. Sklouzla jsem se k němu po kolenou a objala ho.
"Maxi!" začal mě oblizovat a šíleně přitom vrtěl ocáskem. Odpusťte si pervezní výmysly díky :D
Mačkala jsem ho v objetí a brečela radostí. Koukla jsem se na schody, ze kterých scházel Nick. Usmála jsem se na něj a znovu jsem se přitulila k Maxovi.
Ucítila jsem ruku na svých zádech, tak jsem zvedla pohled na sklánějícího se Jamieho.
Sedl si vedle mě a Max si k němu hned přelezl a začal ho olizovat. Zasmála jsem se, prstem si natočila Jamiemu hlavu a políbila ho.
"Doktor říkal, že si ho tam nechal ještě týden po jeho uzdravení, kdyby náhodou. Takže s ním můžeš už normálně chodit běhat a podobný věci." Řekl Nick a začal Maxe drbat za uchem.
S ubrečenýma očima a úsměvem na tváři jsem přikývla a přitulila jsem se k Jamiemu.
"Měla bys jít spát." Pohladil mě Jamie po zádech a zvednul se. Natáhl ke mně ruce a zvedl mě.
"Maxi pojď!" Zavolala jsem na něj a poplácala jsem si na stehno. Max se rozeběhl do schodů a rovnou šel do mého pokoje, kam jsem po chvilce došla taky.
"Jdu do sprchy. Přidáš se?" Zeptala jsem se Jamieho, který stál ve dveřích a opíral se o futra.
"Rád bych, ale musím domů."
"Ty tu nepřespíš?"
"Katt. Mám školu a zítra začínáme o dvě hodiny dřív, kvůli zařizování Halloweenský slavnosti. A kdybych zaspal, tak bych měl průser."
Já úplně zapomněla na tu slavnost a úplně mi vypadlo, že bude HALLOWEEN.
Měla bych si sehnat kostým nebo dost dobrou výmluvu proč tam nepůjdu.
"Já jsem domluvená s Charlie, že k ní před školou přijdu. Tak bych vstala s tebou."
"Štveš mě. Víš, že oba víme, že ti přikývnu, protože chci být s tebou."
Usmála jsem se a šla ho obejmout.
"Co ta sprcha?" Zeptala jsem se. Neodpověděl. Zvedl mě a šel se mnou do koupelny.
"Mám to brát jako ANO nebo mě tady zamkneš a odejdeš?" Zasmála jsem se.
Zase bez odpovědi. Posadil mě na desku umyvadla a šel ke dveřím. S pozvednuzým obočím jsem ho sledovala. To mě tady fakt nechá? Otočil se a zasmál se mému výrazu. Zavřel dveře a zamkl je, přešel ke mně a mezi polibky mě svlékal.
"Jasně že ANO." Zamumlal a já se usmála do polibku.
Vysprchovali jsme se a šli se do pokoje oblíknout do pyžama, teda, Jamie do trenek a já do ukradeného Nickova trika.
"Moje tričko ti sluší víc." Konstatoval Jamie.
"Zmlkni." Zasmála jsem se a políbila ho.
Lehla jsem si pod peřinu a za chvíli jsem se ocitla v Jamieho náručí, ve kterém jsem spokojeně usla.
...
Vzbudil mě budík, který zvonil už asi pět minut a já čekala až ho Jamie vypne, ale s tím to ani nehlo a prostě si spal dál.
Začala jsem mu lehce přejíždět rukou po rameni.
"Vstávej lenochu." Řekla jsem normálním hlasem. Palcem jsem přejela po jeho rtu, on se skoro nezahlédnutelně pousmál a začala mu mírně cukat víčka a mně došlo že už nejspíš nespí.
"Jestli čekáš, že ti dám pusu, tak na to zapomeň." Zasmála jsem se, ale on nic.
Naklonila jsem se k jeho uchu a zašeptala jsem "být tebou, tak vstanu, protože já nejsem ta, která přijde pozdě do školy." Usmála jsem se a skousla mu ušní lalůček.
V tu chvíli mě převalil na záda a já se začala smát.
"Co když si tu pusu ukradnu?" Ušklíbl se.
"Tak tě nahlásim za podlou krádež."
"Stojí to za to." Usmál se a začal mě líbat.
"Nestihneš školu." Zamumlala jsem mu do rtů. S povzdechem se zvedl a potom vytáhl z postele mě. Šla jsem do kuchyně a vytáhla jsem ze skřínky vafle. Vyndala jsem šlehačku, sirup a nějaké ovoce.
Po snídani Jamie odešel a já se šla rychle připravit a vyrazila do školy.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...