"Kattie? Miluješ mě?" Zeptal se.
"Jasně že jo! Proč se na to pořád ptáš?"
"Jen se ptám." Dal mi pusu na čelo.
"Můžu se tě na něco zeptat?" Řekl po chvilce.
"Ano?"
"Byla bys schopná mě.. třeba.. nevím.. podvést?"
"Děláš si srandu?! Jak se mě na tohle můžeš zeptat?! Mylíš si že jsem děvka? Že bych tě podvedla? Vážně?! Co se to s tebou děje Jamie!" Měla jsem slzy v očích. Nechápu jak se na to může zeptat.
"Nemyslel jsem to tak." Zašeptal a pevně mě obejmul.
...
Vzbudila jsem se v posteli v úplně opačné poloze než jsem usla.
Jamie tu nespal, takže se mi i blbě usínalo. Dnes bude Jamie dokupovat věci sám a já budu s ostatníma holkama zdobit tělocvičnu, kterou se bude procházet do slavnostní haly. Takže budu i svědkem Jamieho tréninku.
Pořád myslím na to, kdo by mohl být to neznámé číslo ze včera, ale nikdo mě nenapadl. A taky na to Jamieho divné chování.
...
Právě do tělocvičny přišel trénovat basketbalový tým.
"Hej Williamsi!" Okřikl Joe Jamieho "kdy ti už konečně dojde, že ta tvoje děvka tě podvádí?" Cože??
"Jo. Říkáme ti to pořád a ty furt nic. Kámo, co si myslíš, že asi dělá, když jsi ve škole a ona doma. Řekni mi co bys dělal, kdybys nebyl tady ani ve škole." Přidal se Josh.
"Byl bych s ní. Idioti."
"Vidiš a ty si myslíš, že se jen tak nudí doma jo? Prosimtě ta někde s někym píchá, viděls jak byla včera rudá? Určitě si to chvilku před tím s někým rozdala." Smál se Joe a Jamie mu dal pěstí. Tak teď už vím proč je vždycky tak divnej a ptá se mě jestli ho miluju.
Rychle jsem vytáhla mobil, utekla pryč a vytočila jeho číslo.
"Ano?"
"Ahoj Lásko. Chybíš mi. Celej den jen ležím a nevím co mám dělat." Zívla jsem.
"Taky mi moc chybíš. Dneska u tebe přespím a užijeme si to. Slibuju."
"Miluju tě. Moc tě miluju. Ani nevíš jak moc. Večer jsem bez tebe nemohla usnout."
"Taky tě miluju. Ale teď už musím. Ahoj."
"Ahoj."
Típla jsem to a vrátila se zpět do tělocvičny. Celý trénink jsem musela poslouchat polemizování o tom, s kým si to pravděpodobně rozdávám.
S holkama jsme tělocvičnu dokončili dvě hodiny před koncem besketbalového tréninku.
Šla jsem tedy do hudební učebny, protože jsem si chtěla zahrát na piáno.
|Jamie view|
Konečně konec tréninku. Po tom, co jsem se vysprchoval jsem chtěl jít domů, ale u hlavních dveří mě zastavily zvuky z hudební učebny.
Šel jsem tedy k té učebně a slyšel jsem nádherný hlas, zpívající písničku 'Just A Dream' a hru na piáno.
"My lover, my life. My shawty, my wife.
You left me, I'm tied.
Cuz I know that it just ain't right."Potichu jsem otevřel dveře, abych nevyrušil. Zády ke mně seděla Katarina.
Zpívala tak procítěně. Už přestala zpívat a na piano dohrávala poslední tóny písničky, až úplně přestala a zůstala sedět se zrakem upřeným na své ruce.
"Máš úžasnej hlas." Řekl jsem do ticha až sebou škubla a rychle se na mě otočila.
"Co tady děláš?"
"Zajímalo mě, kdo tu zpívá." Odpověděl jsem.
"Už musím." Řekla a chtěla odejít.
"Půjdeš se mnou? Nechci jít sám." Zastavil jsem jí a ona přikývla.
|Kattie view|
"Kde bydlíš?" Zeptal se Jamie.
"V zapadlý čtvrti."
"Tak já tě doprovodim a pak půjdu." Řekl a já přikývla.
"Jamie, to ti kluci říkají pokaždý?" Zeptala jsem se.
"Ehm. Jo."
"A ty jim věříš? Včera jsem šla okolo když ti chtěla dát pusu a ty ses odtáhnul."
"Já se jen bojím že mají pravdu. Ona je vtipná, nádherná a je celý den doma. Taková holka může mít koho chce. Tak proč by čekala doma zrovna na mě."
Zastavila jsem se a koukala na něj."Já znám jejího bráchu a minule si stěžoval že pořád mluví jenom o tobě až mu z toho hrabe."
"Vážně?"
Přikývla jsem. "Ona tě miluje Jamie. Tak se vyser na nějaký kluky."
Když jsme došli k baráku, kde bych měla bydlet tak jsme se rozloučili a já zašla do uličky. Když mi Jamie zmizel z dohledu, tak jsem přelezla zeď do uličky, kterou používám jako zkratku k nám domů.
...
"Ahoj Andílku." Pozdravil mě Jamie, když jsem mu otevřela a vtáhnul si mě do pevného a dlouhého objetí, které jsem mu opětovala.
"Volala mi Katarina." Zašeptala jsem. Odtáhl se, pořád mě držel ale koukal na mě.
"Jamie, já bych to v životě neudělala. MI-LU-JU TĚ." Vzala jsem ho za tváře a dlouze ho políbila.
Vzal mě do náruče a odnesl na postel do pokoje. Položil mě a lehl si ke mně. Hlavu si položil na moje prsa a přehodil přeze mě ruku a nohu.
"Jsem strašně unavenej." Zamumlal rozromile a obličej schoval do mého výstřihu.
"Blbečku." Začala jsem se smát, když jsem cítila jak mi saje kůži na prsu ve snaze mi udělat cucflek.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...