18

47K 2.8K 129
                                    

Dojeli jsme k pizzérii a šli dovnitř.

"Ahoj Charlie." Usmál se nejspíš Nick.

"Ahoj." Odpověděla Lie.

"Čau já jsem Jamie." Představil jsem se.

"Nick."

"Nicku můžeme s tebou mluvit?" Zeptala se Lie.

"Teď pracuji ale za dvě hoďky mám pauzu." Řekl Nick.

"Jde o Kattie." Dodal jsem a Nick hned zbystřil.

"Bobe? Vezmi to tu za mě na chvíli prosím. Jde o Katt."

Zařval Nick, sundal si zástěru a šel s námi ven.

"Co se jí stalo?" Byl vyděšený.

"Dopadlo na ni to s Maxem když jsme za ním byli a začala se z toho vinit." Řekl jsem.

"A kde je?"

"Je u mě doma. Spí."

"Proč je u tebe?" Řekl trochu naštvaně.

"Našel ji v boxérně. Volal mi Danny že tam zase byla a že jí hůř neviděl." Mluvila za mě Lie.

"Chci jí nějak rozveselit. A potřebuji vědět co má ráda."

Nick přikývl a všechno mi řekl.

S Charlie jsme jeli do obchoďáku a šli nakupovat.

Lie šla vybrat šaty a já ostatní věci.

Když jsme všechno nakoupili jeli jsme k Charlie domů, kde vzala boty pro Katt a pak ke mně domů, kde naštěstí Kattie pořád spala. Šli jsme do sklepa, kde jsme vše začali připravovat.

"Co si mám vzít na sebe?" Zeptal jsem se.

"Stoprocentně košili. Při nejlepším modro černou kostkovanou a k tomu černý džíny." Přikývl jsem a potichu šel do pokoje pro své oblečení.

Vzal jsem si k tomu modrý vansky a vše jsme šli dát na své místo. Uvařili jsme, prostřeli a potom mě Lie ještě upravovala.

"Máš jí hodně rád viď?" Usmála se Lie když mi zapínala košili u krku. Přikývl jsem.

"Ukaž mi ty šaty." Zasmál jsem se.

"V žádném případě! Ať máš taky nějaký překvápko." Zasmála se Charlie "Ale můžu tě ujistit, že jí sluší. Už si je zkoušela, ale pro ni byli drahý." Dodala.

"No dobře."

"Tak jo, já už půjdu. Hodně štěstí."

"Díky."

Charlie odešla a já se šel kouknout na Kattie. Spala jako andílek. Je tak roztomilá. Zkontroloval jsem jestli je vše na svém místě a šel si sednout do sklepa.

Už jde! Slyšel jsem první prasknutí.

|Kattie view|

Vzbudila jsem se a Jamieho jsem nikde neviděla.

"Jamie?" Řekla jsem, abych zjistila jestli není v koupelně.

Nic. Rozhlédla jsem se a zastavila jsem se u rudé růže, která vysela na létacím balónku.

Přešla jsem tam a přečetla si papírek:

Vyspinkáno princezno? Rozvaž si růži a trnem propíchni balónek :)

Usmála jsem se a propíchla balónek, ze kterého vypadl malý srolovaný papírek. Rozbalila jsem ho:

Otevři dveře krásko.

Otevřela jsem dveře od Jamieho pokoje a narazila jsem na další balónek, tentokrát na něm vysela růžová růže. A na papírku stálo:

Propíchni balónek, hlavně se nepíchni do prstíku!

Propíchla jsem balónek a na dalším srolovaném papírku stálo:

Jdi tři dlouhé kroky a potom zatoč doprava.

Udělala jsem tak a za zatáčkou, která vedla od Jamieho pokoje byl další balónek s bílou růží po celé chodbě bylo světlo jen od svíček.

Rozvaž si růži a víš co máš dělat dál..

Propíchla jsem balónek a přečetla si papírek:

Jdi podél svíček k dalšímu balónku..

Procházela jsem dlouhou chodbou plnou svíček. Došla jsem k dalšímu balónku se žlutou růží.

Po pravé straně jsou dveře od pokoje pro hosty. Otevři je a jdi dovnitř.

Otevřela jsem dveře a rozsvítila. Uprostřed místnosti byl obrovský hnědý plyšový medvěd. A nad ním balónek bez růže s papírkem:

Tady máš medvídka na mazlení, kdyby ti bylo smutno a já nemohl být s tebou.. balónek propíchni růží, kterou máš v ruce :)

To je tak hezký.

Vyjdi z pokoje a opatrně sejdi po schodech dolů. Zamiř do prvních dveří po levé ruce..

Seběhla jsem schody a šla do pokoje, kde byla nějaká krabice ve tvaru srdce a nad ní byl balónek se žluto-oranžovou růží.

První se podívej do krabice a až pak praskni balónek..

Klekla jsem si ke krabici a otevřela jsem jí. Páni! Půlka srdce byla vyplněná růžovými růžičkami a druhá různými kinder čokoládkami.

Stáhla jsem si za růži balónek k sobě a praskla ho.

Doufám, že se ti dáreček líbí, princezno. Potom ti ukradnu jednu čokoládku :P. Teď jdi do dalšího pokoje.

Usmála jsem se a šla do vedlejšího pokoje.

Byl tam balónek s modrou růží! MODROU!! Pod tím byla taška z mého oblíbeného obchodu. A vedle tašky krabice od bot.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat