19

50.8K 2.8K 191
                                    

Přišla jsem k balónku a přečetla vzkaz:

Sice ti moje košile neskutečně sluší, ale koukni se do tašky a převlíkni se.. potom praskni balónek..

Sehnula jsem se k tašce a vytáhla šaty. Pane bože! To jsou ty, který jsem si zkoušela s Charlie. Koukla jsem se do tašky, kde byl ještě hřeben a papírek:

Čau kámoško! Myslím, že by ti neuškodilo se učesat. Musím říct, že to co pro tebe Jamie dělá mě mile překvapilo. Má tě rád Katt. Má tě HODNĚ rád. Tak si to hlavně neposer. Dělá to abys nebyla smutná, aby viděl jak se usmíváš. Je tak sladkej, celý den o tobě mluvil. K těm šatům máš i moje boty a teď už se jdi převlíknout kočko! Užij si to.

Musela jsem se zasmát. Převlíkla jsem se do šatů, učesala jsem se a obula si černé lodičky od Lie.

Praskla jsem balónek:

Jestli jsi převléknutá, vylez z pokoje a následuj balónky. Praskni až ten poslední, u kterého bude i růže. Honem krásko, už čekám.

Rychle jsem si vzala všechny růže, které jsem po cestě posbírala a vyšla z pokoje. Následovala jsem balónky, které vedly do, pro mě neznámé části domu. Už tu byl poslední. S růží. Byla červeno bílá. Zajímalo by mě kde je sehnal.

Praskla jsem balónek:

Sejdi pomalu ze schodů do sklepa, neboj nezabiji tě tam, Moc se těším až tě uvidím princezno ♡

Sešla jsem dolů a nezmohla jsem se ani na slovo. Jamie tam stál v košili a černých džínech s kyticí v ruce. Všude byla bílá vánoční světýlka a balónky. Nádherně prostřený stůl a božská vůně. Lasagne.

"Pane bože." Vypadlo s Jamieho, když mě uviděl.

Sešla jsem poslední schod a rozhlížela se po místnosti.

"Jsi nádherná."

Usmála jsem se na něj a jemu se na tváři objevil široký úsměv.

Rozhlédla jsem se a nemohla tomu uvěřit. Tohle všechno jen abych nebyla smutná? Utekla mi jedna slza, ale byla to slza štěstí.

Jamiemu zmizel úsměv z tváře a rychle ke mně přešel.

"Kattie, ne. Prosím. Neplakej." Utřel mi palcem slzu.

"Proč pláčeš? Udělal jsem něco špatně?"

"Ne! To vůbec! Jen mě to dojalo. Nejsou to slzy smutku." Usmála jsem se na něj.

"Dám ti nějakou vázu." Napustil do vázy vodu a já tam dala růže.

"Jo to je pro tebe." Natáhl ke mně ruku s kyticí. Pane bože kolik mi toho dává?

Nic jsem neřekla. Přitáhla jsem si ho za krk a přitiskla jsem rty na ty jeho. Začala jsem s nimi pohybovat a Jamie spolupracoval. Odtáhla jsem se a objala ho.

"Pojď se najíst. Musíš mít hlad." Přerušil ticho Jamie.

Odsunul mi židli a když jsem si sedla zase mě přisunul, potom si sedl a nandal nám lasagne.

"Dobrou chuť princezno." Bože jak já miluji když mi tak říká!

"Dobrou chuť." Řekla jsem už trošku rudá. No dobře totálně rudá.

"Pane bože ty jsou výborný!" Rozplývala jsem se s plnou pusou nad lasagnemi.

Jamie se zasmál a já zrudla studem.

Když jsme dojedli Jamie se zvedl a šel k rádiu, ze kterého začala hrát písnička 'Photograph' od Eda Sheernana.

"Smím prosit?" Usmál se Jamie a nastavil mi ruku. Usmála jsem se a ruku přijala. Zvedla jsem se a Jamie mě odtáhl doprostřed místnosti. Přitáhl si mě a chytl mě za pas. Své ruce jsem mu obmotala okolo krku a začali jsme se pohybovat do rytmu písničky.

"Jamie, tohle všechno je- je- je to-" nemohla jsem najít to správné slovo, ale to nevadí, protože mě Jamie políbil.

Když se odtáhl objala jsem ho.

Sundala jsem si Charliiny lodičky, protože mě už strašně boleli nohy.

Tančili jsme ještě asi pět minut po konci písničky.

"Víš co teď udělám?" Zašeptala jsem Jamiemu do ucha.

"Tak to vážně netuším." Usmál se.

"Zavři oči." Řekla jsem laškovně a Jamie zavřel oči.

Usmála jsem se a potichu šla ke schodům, aby mě Jamie neslyšel. Začala jsem utíkat do schodů a smát se jak postřelená kachna.

"Kam běžíš?" Slyšela jsem jeho smích a dupot na schodech.

"Sníst si ty čokolády než mi nějakou ukradneš!" Zasmála jsem se a běžela do pokoje, kde byla krabice s kinder čokoládkami.

"Tak to ne!" Smál se přes celý dům.

Zaběhla jsem do pokoje, vzala jsem krabici a utíkala do jeho pokoje.

"Čau krásko." Zasmál se Jamie, který stál za dveřmi svého pokoje. Chytl mě pod zadkem a vyhoupl mě na sebe. Nohy jsem si obmotala kolem jeho pasu a ruce i s krabicí jsem mu dala za krk. Sedl si se mnou na postel a políbil mě.

Během polibku jsem vyndala z krabice čokoládku a rozbalila jí. Když jsme se odtáhli ukousla jsem jeden dílek čokoládky.

"Mmm, ta je tak dobrá!" Provokovala jsem a ukousla další dílek.

"Ty jsi zlá." Řekl Jamie a dělal smutného.

"Ale, no tak." Zvedla jsem mu hlavu a k jeho rtům jsem přiložila čokoládku. Chvilku nic nedělal, ale nakonec strčil do pusy čokoládku celou.

Začala jsem se smát.

"Co takhle zajít do kina?" Zeptal se Jamie a já s úsměvem přikývla.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat