Kdykoliv se Molly zeptám, co chce k pití nebo jestli má na něco chuť odpoví mi 'kakao s marshmellow'.
Dnes spí Molly u nás, protože její maminka má noční nebo tak něco, prostě nebude v noci doma.
"Jamie, kdy přijede Mickey?" Zeptala se, když jsme se koukali na televizi, přesněji na pohádku Raubíř Ralf.
"Kdo je Mickey?" Zeptala jsem se já.
"Mickey je roční chlapeček, kterého budeme taky hlídat a přijede zítra." Vysvětlil Jamie a objal mě kolem ramen.
"Já se nudííííím!" Vykřikla Molly a začala obíhat gauč pořád dokola a dokola a dokola a dokola a dok-
"Dost! Molly sedni si a řekni co bys chtěla dělat." Molly Jamieho poslechla a posadila se na gauč vedle mě.
"Chci jít ven, hrát si ve sněhu a jít třeba na pizzu, ale nechci být doma." Nafoukla se a bouchla sebou o opěradlo gauče. S Jamiem jsme se na sebe koukli a kývli si na znamení, že jí její přání splníme.
"Molly. Oblíkni se, protože takhle," Ukázala jsem na její šatičky "nikam nepůjdeš." Její obličej se rozzářil v úsměvu nad faktem, že půjdeme ven. Byla roztomilá. Vyběhla nahoru do pokoje Jamieho, kde měla své oblečení. Zvedla jsem se a šla za ní s Jamiem v patách. Než jsem stihla vyšlápnout první schod, chytl mě za ruku a stáhl si mě k sobě.
"Copak?" Zeptala jsem se.
"Buď tu chvilku. Alespoň na chviličku sami." Zašeptal a přitáhl si mě k sobě. Moje ruce se instinktivně spojily za jeho krkem a prsty si začaly hrát s jeho vlasy. Jeho velké ruce mě hladily po bocích a já nemohla jinak, než slastně přivřít oční víčka a skousnout si spodní ret.
"Miluju tě." Zašeptal těsně před tím, než se mi přilepil na rty.
"Já tebe taky." Zamumlala jsem mu do rtů a nechala jeho jazyk proniknout do mých úst. Vyrušila nás až již oblečená Molly a její znechucený pazvuk. Otočili jsme se jejím směrem a oba jsme se zasmáli nad jejím znechuceným obličejem. Rychle jsme se oblékli a společně s Molly jsme vyrazili napříč New Yorkským zasněženým ulicím. Malá šla uprostřed, oba jsme ji drželi za ručičku a houpali jsme ji. Celou dobu se smála a mě to vykouzlilo úsměv na tváři, stejně jako pohled na vysmátého Jamieho, jak blbne s Molly ve sněhu nebo když mu seděla za krkem a tahala ho za vlasy podle směru kam chtěla jít. Připomnělo mi to pohádku Ratatouille, když Remy seděl Linguinimu pod čepicí a doslova ho ovládal a pomáhal mu při vaření.
"Jamie!" Vyjekla jsem, když mi hodil sníh za bundu, takže i za svetr a i za triko. Okamžitě jsem si ze sněhu splácala kouli a hodila ji po něm.
"Zásah!" Zajásala jsem přes celý park až se lidi otáčeli, když jsem trefila svého dětinského přítele do hlavy, bohužel byl ke mně zády, takže to neschytal do obličeje. Fajn, možná jsme dětinští oba. Samozřejmě jsem si nezapomněla vítězně plácnout s Molly. Jamie se otočil ve chvíli, kdy se Mollyina mrňavá dotkla té mé a zatvářil se zraněně.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...