|Jamie view|
Právě jsem uložil uplakanou spící Katt do postele. Hned jak se v kavárně trochu uklidnila, nasedli jsme do auta a jeli zpět domů. Naštěstí v autě usnula, takže jsem jí přenesl do pokoje a šel dolů za Charlie.
"Co se jí stalo?" Zeptal jsem se když jsem dosedl na gauč.
"No, Katt má každý měsíc chvilku, kdy na ní všechno dopadne a ona brečí několik hodin. Vždycky brečí v noci, aby se mohla přes den normálně usmívat, ale poslední dobou je v noci pořád s tebou. No a dneska se to na ní prostě sesypalo a ona to nemohla zastavit." Vysvětlila mi Lie.
"Co všechno?"
"Hlavně to, že má tátu pryč. Bojí se, že ho už nikdy neuvidí. Kvůli tomu brečela dneska."
"Půjdu si k ní lehnout." Zvedl jsem se a šel nahoru do pokoje, ve kterém spí Kattie. Potichu jsem otevřel dveře a přešel jsem k posteli, do které jsem si lehnul a přitáhnul jsem si Katt blíž k sobě.
"Promiň." Zašeptala zničeho nic.
"Za co?"
"Že jsem ti udělala scénu před celým nákupákem." Zamumlala a otočila se na mě.
"Neblbni. Neudělalas mi ostudu. Je ti líp?" Zeptal jsem se a dal jí pusu na čelo.
"Jo. Je. Miluju tě."
"Já tebe taky." Leželi jsme v objetí a nikdo nic neříkal.
"Kdy poletíme do New Yorku?" Zeptala se tiše.
"Zítra ráno. V deset nám to letí."
"Strašně moc se těším, ale zároveň mám strach. Jak z letu, tak z reakce vašich na mě." Koukla se na mě a mírně se usmála.
"Let se ti bude líbit. To ti slibuju a naši si tě okamžitě zamilujou." Políbil jsem ji a usmál jsem se. "Co chceš dneska dělat? Jsou teprve tři hodiny." Dodal jsem.
"Chci se jen mazlit v posteli a povídat si."
"Dobře."
...
"Vstávej Kattie." Zasmál jsem se, když jsem se z ní pokoušel stáhnout peřinu.
"Já ještě nechciii." Zakňučela a zalezla si pod druhou peřinu. Ach jo.
"Přeci nechceš, aby tě naši poznali rozcuchanou, neupravenou a se zapáchající pusou."
"C. Mě nesmrdí z pusy." Zamračila se na mě a já musel protočit oči. Šel jsem k ní, vzal ji do náruče a rovnou do koupelny.
"Kolik je?" Zeptala se, když se protahovala.
"Něco kolem půl osmé." Odpověděl jsem. Povzdechla si a popadla do ruky kartáček a pastu na zuby. "Budeš mě pozorovat jak si čistim zuby?" Zasmála se. Pokrčil jsem rameny a opřel jsem se o dveře. S protočením očí se otočila čelem k zrcadlu a sledovala v něm můj odraz. Zasmál jsem se a přešel jsem k ní. Popadl jsem svůj kartáček a začal dělat to co Katt.
"Tak. Snad máme všechno." Řekla Katt a rozhlížela se po pokoji, zda jsme tu nic nenechali.
"Pojď nebo nám to uletí." Zasmál jsem se a snesl naše tašky dolů.
"Tak ahoj mami, až doletíme tak ti zavolám." Objala Katt svou mamku, dala jí pusu a šla se loučit s Lie a Nickem.
"Ahoj Mandy. Užijte si svátky." Objal jsem Kattinu mamku.
"Vy taky. Doufám že se ještě uvidíme." Usmála se.
"Určitě."
...
Sedíme v letadle a čekáme až vzlétneme. Katt jse nervózní, přeci jen, poprvé poletí letadlem.
"Neboj bude to super." Mrknul jsem na ni a pohladil ji po ruce.
Hned jak jsme vzlétli, stiskla mi pevně ruku a zavřela oči.
"Už můžeš otevřít oči a odpoutat se." Zašeptal jsem jí do ucha. Opatrně otevřela oči a koukla se z okýnka, u kterého seděla.
"Páni." Vydechla a s úsměvem pozorovala krajinu pod námi.
"Úžasný, co?" Odstranil jsem opěrku mezi námi a přitisknul jsem se blíž ke Kattie. "Dokonalý." Usmála se a potom spojila naše rty v dlouhém polibku.
První díl ROSE je tu, tak se jděte kouknout. Doufám, že se bude líbit.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...