15

47.6K 2.9K 52
                                    

"Jamie! Vstávéj!" Vzbudil mě křik nějaké holky. Otevřela jsem oči a viděla, že Jamie pořád spí. Je strašně roztomilý. Taky jsem si všimla, že má jen trenky a pořád mě objímal. Kdybych řekla, že nemá dokonalé tělo, lhala bych.

Slyšela jsem, že se ten holčičí hlas přibližuje k Jamieho pokoji. Šťouchla jsem ho do břicha. "Jamie, vstávej." Řekla jsem potichu, na to se jen usmál a přitiskl si mě ještě blíž.

"Bráško!!" Ten hlas byl čím dál blíž. Takže je to jeho ségra.

"Jamie." Řekla jsem hlasitěji a poplácala ho po tváři. Ten kluk se prostě nevzbudí.

Fajn uděláme to jinak. "Vstávej Růženko!" Řekla jsem, přitiskla své rty k těm jeho a rázem byl vzhůru. Začal spolupracovat a najednou se otevřely dveře. "Jamie-" Jamie se odtáhl a koukl na svou zaraženou sestru. Do prdele. Nechtěla jsem se s ním líbat. Nenapadl jiný způsob jak ho vzbudit.

"Ehm, ahoj, Kim." Pozdravil Jamie.

"Ahoj?" Odpověděla.

"Ehm. Ahoj. Já- já jsem Katt." Řekla jsem nejistě.

Najednou se jí na tváři objevil úsměv. "Já jsem Kim."

"Ty, Kim? Půjčila bys Kattie něco na sebe?" Zeptal se jí Jamie.

"Jasně. Pojď za mnou." Usmála se Kim a mávla rukou, abych šla.

Vstala jsem z postele a šla do vedlejšího pokoje.

"Jak to s Jamiem máte?" Zeptala se mě s úsměvem Kim, když si sedla na postel a podala mi věci.

"Co tím myslíš?" Divila jsem se.

"Ale no tak. Viděla jsem, jak jste se líbali." Řekla nadšeně a s úsměvem si skousla spodní ret.

"Jo, tohle. Nic spolu nemáme. Já jen nevěděla, jak ho vzbudit a pak mi připomínal Šípkovou Růženku tak jsem mu dala pusu. Nečekala jsem, že se hned vzbudí a bude mě líbat." Když jsem to říkala, byla jsem červená, protože i když jsem se s ním nechtěla líbat, tak to bylo něco úžasného.

"Aha." Posmutněla si Kim. "Já myslela, že si konečně někoho našel. Takže, vy jste spolu jen spali a tím to hasne?"

"Co? Ne! Nespali jsme spolu!"

""Tak proč-" hned jsem jí přerušila. "Jamie mě sem vzal, protože jsem se složila. Uklidnil mě. Tedy alespoň trochu."

Najednou přiběhl do pokoje Sam.

"Ahoj Same." Usmívala jsem se a drbala ho za uchem.

"Jak víš jeho jméno?" Zasmála se Kim.

"S Jamiem jsme ho párkrát venčili i s mým psem." To 's mým psem' jsem už řekla smutně a objala Sama.

"Počkej ty jsi ta z obchodu? Jak jí potom utekl pes a Jamie ho zastavil?" Usmála se na mě.

"Ehm, jo? Jak to víš?"

"Jamie o tobě pořád mluví. Ehm, můžu se tě zeptat, co se ti stalo?" Kim ukázala na moje obočí.

"Ehm, byli jsme s Jamiem na party a mně volal brácha, že se ztratil Max, můj pes. Běžela jsem rychle domů a po cestě mě přepadl nějaký chlap, chtěl mě znásilnit. Mám to od něj."

"Pane bože a co Max?"

"Topil se v rybníku ve psím parku. Je dost možný že to nepřežije." Už mi zase tekly slzy.

"Pane bože promiň. Nechtěla jsem tě rozplakat." Kim mě hned objala.

"Proč jsi mi neřekla to s tím úchylem?" Ve dveřích se objevil Jamie, jen jsem na něj koukala. Přešel ke mně a obejal mě.

"Měl by ses oblíknout nebo nestihneš školu." Řekla Kim.

Sakra. Mně nedošlo, že je škola. Nemůžu tam jít takhle. A navíc nemám klíče od domu a Nick je v práci. Super.

"Budu tady s Katt. Potřebuje si odpočinout." Řekl, když se ode mě odtáhl a pohladil mě po zádech. Kim se usmála a přikývla. Celkem se mi ulevilo.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat