56

39.9K 2.2K 178
                                    

Právě s Molly přehrabuji krabice s ozdobami na stromeček, zatímco Jamie někde shání stromek.

Vánoce jsou už za osm dní a já mám dárek jen pro Jamieho a Kim. Ta prý přijde až den po Vánocích a přivede si s sebou přítele. Ani nevím, že má přítele. Jamie to taky nevěděl a jeho mamka říkala, že je to prý čerstvé. Když je řeč o Caren, tak ta se mnou nemluví. Vlastně jen když je jídlo nebo nemůže najít Jamieho.

Domem, ve kterém momentálně jsme s Molly samy, protože Jamieho rodiče jsou v práci, se rozezní zvonek ve třech krátkých cinknutích, což znamená, že je tu Jamie.

"Jamie!" Vykřikla Molly a utíkala otevřít velké hnědé domovní dveře.

"Ahoj, broučku." Usměje se na Molly a protáhne stromek dovnitř.

"Vybral si krásný." Usmála jsem se při pohledu na huňatý stromeček, který Jamie zasadil do stojanu.

"Mám prostě dobrý vkus." Zasmál se a políbil mě.

"Tak na co čekáme? Jdeme zdobit!" Vykřikl Jamie a Molly radostně zajásala.

Jako první jsme okolo celého stromečku omotali vánoční světélka. Potom jsme začali nandavat různé ozdoby. Molly zdobila spodní část stromku a já s Jamiem jsme zdobili tam, kde malá nedosáhla.

Za necelou půl hodinu před námi stál krásný vánoční stromeček, jen špička byla taková chudá.

"Na Molly." Usmála jsem se a podala jsem jí hvězdu, která patří na již zmiňovanou chudou špičku.

"Ale já tam nedošáhnu." Posmutněla a koukla na mě těma smutnýma očima. Usmála jsem se, když se začala smát při tom, když ji Jamie vyzvedl do vzduchu a natáhl ji ke špičce stromku. S úsměvem nasadila hvězdu na stromeček a zůstala u Jamieho v náruči. Přitulila se k němu a Jamie natáhl ruku ke mně ve znamení, abych šla k nim. Udělala jsem to samé co Molly. Stáli jsme v tichosti a v objetí. Krásné ticho rozbouřilo zakručení v Mollyině bříšku. Začala jsem se s Jamiem smát a Molly se jen nevinně usmála.

"Tak co třeba oběd, hm?" Usmál se Jamie a malá začala horlivě přikyvovat.

Jamie mě začal tahat ke dveřím kuchyně a já se se zděšením zastavila.

"Co se stalo?" Zeptal se.

"Tam se může?" Zeptala jsem se nejistě a prstem jsem ukázala na obrovské černé dveře.

"Proč by se tam nemohlo?" Zasmál se.

"Myslela jsem, že je to útočiště tvé mamky. Kdo vkročí, nevykročí. Chápeš, něco jako místo kam může jen ona." Pobavení v jeho očích sílilo a on se začal neuvěřitelně smát. Protočila jsem očima a vkročila jsem do kuchyně.

"Tak. Na co máte chuť, princezny?" Zeptal se Jamie a posadil Molly na linku.

"Bonbóny." Řekla skoro okamžitě Molly.

"Normální jídlo, ne sladkosti."

"Co udělat pizzu?" Navrhla jsem a laškovně jsem zahýbala obočím.

"Jó!!!" Zapištěla malá a málem slítla z linky.

"Tak jo. Tak si jděte s Jamiem hrát a já udělám pizzu. Ano?"

Molly se usmála a přikývla.

"Lásko, nechceš s tím pomoct?" Zeptal se Jamie a já zavrtěla hlavou. "Dobře." Usmál se a políbil mě. V kuchyni jsem se ocitla sama, čímž se mi naskytla možnost si to tu pořádně prohlédnout.

Vypadalo to tu jako kuchyně v nějaké restauraci. Obrovská místnost. Podlaha je pokrytá bílými dlaždicemi, hned jak vstoupíte do místnosti, vidíte typickou kuchyň- bílá linka, sporák s troubou, skřínky na talíře a sklenky, nějaké šuplíky, mikrovlnka a myčka na nádobí. Když ale jdete dál naskytne se vám pohled na stříbrný dlouhý stůl, na kterém se připravují všemožná jídla. Dvě velké trouby, obrovské hrnce, dokonce i pec, kterou máme u nás v pizzérce.

"Páni." Vydechla jsem v úžasu a prsty jsem přejela po nerezovém stole.

Připravila jsem si těsto na pizzu, které jsem pak vytvarovala. Čtvrtku pizzy jsem udělala jen šunkovou a zbytek jsem posypala kukuřicí a hráškem. Upečenou pizzu jsem položila na linku a šla po sobě uklidit. Talíř s pizzou jsem odnesla na jídelní stůl a šla jsem najít ty dva.

Byli v Jamieho pokoji. Molly seděla na jednom z longboardů zády k Jamiemu. Zrovna se odrazila nožkama od postele a pozadu dojela až k němu, který ji se smíchem strčil zase k posteli.

"Pizza je hotová." Molly okamžitě vyletěla z pokoje a já jsem si šla sednout místo ní na longboard. Odstrčila jsem se od postele a s hlasitým "Vííí!" Jsem dojela až k Jamiemu, který mě objal zezadu a stáhl si mě k sobě. Opřela jsem se zády o jeho hruď a natočila jsem hlavu tak, abych mu viděla do očí.

"Ahoj." Usmála jsem se.

"Ahoj." Odvětil a začal mě líbat. Pomalu mě položil na zem a nakláněl se nade mnou.

"Dole je pizza." Zamumlala jsem mu do rtů. Jen něco zamručel a pokračoval v líbání, které jsem mu s radostí oplácela.

"Musíš mít hlad." Zamumlala jsem znovu. "Jo." Odpověděl, ale nepřestal.

"Musíme hlídat Molly." Připomněla jsem mu, když mi zajel rukou pod tričko. Odtrhl se ode mě a povzdech si. "Promiň. Nechal jsem se unést." Stoupl si a pomohl mi na nohy. Sešli jsme dolů do jídelny, kde seděla malá a kousala jeden kousek pizzy.

...

"Dala bych si kakao." 

"Jo, já taky." Souhlasil se mnou Jamie, tak jsem vstala a šla do kuchyně.

"Jamie? Kde máte marshmallowny?" Zakřičela jsem, když jsem je nemohla najít.

"Na co marshmallowny?" Zeptali se oba naráz.

"Vy si je nedáváte do kakaa?" Zeptala jsem se.

"Ehm. Ne?"

"Tak to zvedejte zadky a jdeme je koupit!" 

Šli jsme do nejbližšího obchodu s potravinami a koupili jsme tři balíčky malých marshmallownů. Po cestě domů jsme se stihli zkoulovat, takže jsme byli všichni celí mokří.

"Tak tady to je, snad vám to bude chutnat." Uchechtla jsem se a položila jim na stůl v Jamieho pokoji dva hrníčky teplého kakaa.

" Uchechtla jsem se a položila jim na stůl v Jamieho pokoji dva hrníčky teplého kakaa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Mňam!!" Vykřikla Molly. "Je to dobrý." Potvrdil Jamie a já se s úsměvem napila svého kakaa.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat