68

35.7K 1.9K 105
                                    

"Kattie. Notak, nebreč."

"Když já jsem taková kráva Charlie." Rozbrečela jsem se nanovo.

"Nemůžeš za to. Nebýt Greena tak to nemusíš vůbec dělat." Řekla mírně rozzuřeně.

"On za nic nemůže," vzlykla jsem, "kdybych to Jamiemu řekla hned na začátku, mohla bych s ním teď sedět v kině nebo se mazlit na pláži." Představovala jsem si.

"Zlato, mám jít s tvým bráchou po práci pryč." Oznámila mi Lie. "Mám to zrušit? Přespala bys tu."

"Ne, nic neruš. Nechci vám kazit plány svojí blbostí. Jen, půjčila bys mi prkno prosím? Nechce se mi jít pěšky." Charlie se na mě usmála a přikývla. Zvedla se z postele a ze skříně vytáhla fialový longboard.

Rozloučila jsem se a na fialovém prkně, pořád ve starém svetru, vytahaných riflích a drdolem na hlavě, vyjela domů.

|Nobody view|

Kattie jela domů pořád ve svém školním oblečení a přes slzy skoro nic neviděla. Dojela ke svému domu, před kterým seděla známá chlapecká postava. Joe Farley seděl na schodu, který jako jediný vedl ke dveřím domu.

"Co chceš Joe?" Zeptala se nepříjemně a vzala si Charliino prkno do ruky. Joe byl překvapený z tónu, jakým na něj mluvila i z toho, jak umí jezdit líp než on sám, ale Kattie už bylo všechno jedno. Docházelo jí to. Věděla, že před ním stojí jako školní já, ale i tak se chovala jakoby žádně její druhé já nebylo. Joe se po chvilce vzpamatoval.

"No na tělocviku jsem tě neviděl, takže jsem moje úkoly přinesl sem." Oh ano. Katt pokaždé necvičila a jelikož se nudila, tak přistoupila i na dělání Farleyho úkolů.

"Naser si Farley." Řekla stroze a obešla ho ke dveřím.

"Cos to řekla?" Divil se.

"Aby sis nasral! Už vás mám všech plný zuby! Smithová neumí běhat, protože nikdy necvičí. Smithová je panna, protože se tak oblíká. Smithová je chudá nicka, protože nosí pořád to stejný oblečení. Smithová tady máš moje úkoly. Smithová. Smithová. Smithová! Už mě to sere Joe! Sereš mě ty! Sere mě Green! Sere mě celá škola! Nejvíc mě sere moje debilita!" Kattie křičela jako smyslů zbavená a Joe poprvé za celou dobu poznal podobnost v hlase mezi jejími osobami. Katt si sundala starý svetr, rifle i rozdrbané boty. Zůstala tam stát v legínách a tílku, které si vzala na převlečení ze své školní skřínky.

"Tady. Vyhoď to. Spal to. Je mi to u prdele." Hodila vše po Joeovi a rozpustila si vlasy. Joe začal chápat proč ho Kattie neměla už od začátku ráda.

"Měj se Joe. Uvidíme se zítra ve škole." Řekla jednoduše a zabouchla zmatenému chlapci před nosem. Cítila určitý druh úlevy. Převlékla se do trička s nápisem, který obsahuje slovo pizza, podstatně jako vždy, když jde pracovat do pizzérie a mohla vyrazit.

"Ahoj Bobe." Pozdravil, na což jí Bob jen mávl, jelikož měl moc práce s olizování pohledné černošky. Katt se uchechtla a se zástěrou kolem pasu se vydala za pult a vystřídala tak v práci svého bratra, který pospíchal na rande s Charlie.

Katt převalovala těsto na mramorové desce a při zazvonění zvonečku u dveří zvedla hlavu a s naučeným úsměvem se optala vysoké brunety, co si dá.

"Co je zač ta TJ-pizza?" Zeptala se zvědavě a Katt si myslela, že se znovu rozbrečí. Koukla nad svou hlavu, kde byla tabule s druhy pizz a opravdu už tam TJ-pizza byla. Bylo u ní i malé rudé srdíčko.

"Ehm, šunková pizza s hráškem a kukuřicí." Odpověděla a brunetka si ji tedy vzala.

Ten den se ji na tuto pizzu ptalo nespočet lidí, což byl jeden z důvodů, proč v noci v prázdném domě, sama v posteli brečela.


Jak už jste si někteří mohli všimnout, na mém profilu se zjevily dva nové příběhy. Určitě se na ně podívejte, budu ráda, když se vám budou líbit. 😆💩💙

 😆💩💙

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat