54

34.5K 2.2K 60
                                    

"Dobrou." Šeptla jsem když nic neříkala a šla jsem zpět do domu.

Chvilku jsem hledala Jamieho pokoj, protože ten barák je vážně velkej. Lehla jsem si zpět k němu a pevně jsem ho objala. Vážně se bojím, že mě jeho máma vyhodí.

"Kde jsi byla?" Zašeptal a objetí mi opětoval.

"Na záchodě." Šeptla jsem a on hned otevřel oči.

"Tys brečela?"

"Vzpomněla jsem si na tátu. Naposledy jsem v New Yorku byla s ním." Zalhala jsem.

"Kočičko. To bude dobrý. Užijeme si to tady. Půjdeme do parku, postavíme sněkuláka, můžeme zajít do kina. Půjdeme na procházku se Samem-" položila jsem mu s úsměvem prst na rty.

"Už jsem ti říkala jak tě miluju?"

"Ehm. Nejsem si jistý."

"Moc tě miluju. A nesnášim se za to, že ti pořád jenom brečím na rameni. Jsem měkota." Zamračila jsem se.

"Přestaň. Pojď si ještě lehnout."

Uvelebila jsem se na jeho hrudi a pomalu jsem usla.

|Jamie view|

Je mi jasný, že to nebylo kvůli tátovi, ale kvůli mojí mamce.

Ráno za ní zajdu. Zašel bych za ní teď, ale to bych vzbudil Katt.

...

Asi po půl hodině se Kattie převalila na druhý bok, takže jsem se šel rychle podívat na místa, kde máma většinou přemýšlí nebo co tam dělá, nad dívkami, které jsem si sem někdy přivedl a doufal jsem, že tam bude.

První jsem šel do kuchyně, kde nebyla. Nepoštěstilo se mi ani na půdě, takže už jen zahrada. Oblékl jsem se, protože netoužím po tom, abych promarodil celé svátky.

Seděla v altánku a tupě koukala před sebe.

"Co jsi jí řekla?" Zeptal jsem se rovnou a sedl jsem si k ní.

"Zeptala se mě proč ji nesnáším a já jí řekla, že je s tebou jen kvůli penězům." Šeptla a nepodívala se na mě.

"Mami. Kattie o žádných penězích neví. Neříkal jsem jí to a nechtěl jsem jí to říkat."

Koukla na mě a v očích jí pohrávala lítost.

"Promiň. Já- je to první dívka, kterou jsi si sem přivedl a nevysmála se mi do obličeje, když jsem jí to řekla. První co mi do očí řekla že tě miluje." Jo, je pravda, že Katt je první, která se nechová jako arogantní namyšlená kráva.

"Pojď spát, ještě budeš nemocná." Pohladil jsem ji po zádech a zvedl jsem se.

|Kattie view|

Vzbudilo mě škrábání na dveře, nejspíš Sam. Opatrně jsem se vymanila z Jamieho objetí a šla otevřít. Hned na mě skočil husky a začal mi oblizovat obličej.

"No ahoj." Zasmála jsem se a snažila jsem se ho odstčit. Nic proti němu, ale obličej si umyji sama.

Po procházce celým domem jsem zjistila, že všichni spí. Oblékla jsem se, vzala jsem si mobil se sluchátky a šla jsem se obout. Z věšáku jsem vzala Samovo vodítko a šla jsem ho vyvenčit.

"Pojď Same." Poklepala jsem si na stehno ve znamení, aby šel za mnou a prošla jsem černou brankou, krerá byla několik metrů před domovními dveřmi.

Sluchátka zapojená do mobilu, který jsem si strčila do mé 'tajné' kapsičky u bundy, jsem si dala do uší a zaposlouchala jsem se do písničky 'You'll Think Of Me' od Keith Urban.

Nevěděla jsem kam mám jít, přeci jen v New Yorku není kromě parku moc míst kam jít se psem. Naštěstí byla kousek od domu cestička, která vedla na zasněžený plac bez ničeho. Pustila jsem Sama z vodítka, aby se proběhl a já jsem si nohou kreslila do sněhu.

Nevím jak dlouho jsem tam byla, ale když jsem se vrátila do domu, všichni seděli u stolu a cpali se palačinkami.

"Dobré ráno." Pozdravila jsem a odepla Sama z vodítka, které jsem pověsila zpět na věšák.

"Ahoj, zlato." Usmál se Jamie a přisel ke mně.

"Jsi jako prase. Celej od šlehačky a nugety." Zasmála jsem se. Jeho ruce po uchechtnutí přistály na mém pase a mé ruce se spojily za jeho krkem. Jemně mě políbil a já se uchechtla.

"Mm. Sladší pusu jsem ještě nedostala." Zasmála jsem se a začala jsem mu spusinkovávat šlehačku a nugetu ze rtů.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat