42

39K 2.3K 58
                                    

|Jamie view|

"Tak." Kattie si sedla ke mě do křesla, teda spíš na mě, založila si ruce na prsou a zlostným pohledem zpražila Nicka a Lie, kteří si sedli naproti nám na gauč. Chytl jsem Katt za boky a snažil se jí hlazením po nich alespoň trochu zklidnit.

Nikdo nic neříkal. Charlie seděla s vystrašeným pohledem vedle Nicka, který jí jednou rukou hladil po noze a prsty té druhé ruky měl propletené s Liinými.

Kattie se nadechla a zase začala.

"Já se na vás nezlobim proto, že jste spolu, ale protože jste mi neřekli, že jste spolu. A ještě mi celou dobu tvrdíš, že spíš u kámoše. Pane bože! Jsi můj brácha! A ty moje nejlepší kámoška! A nechápu proč jste mi to neřekli! Protože teď tady na vás-" už mě to přestalo bavit, tak jsem ji zase umlčel svými rty na těch jejích. Po pár sekundách si mě přitáhla blíž za krk a prohloubila tak naše polibky.

Slyšel jsem nějaké šeptání z gauče. "Miluju tě." Šeptl Nick "Já tebe taky."

Odtáhli jsme se od sebe a koukli na ty dva. Nick zrovna políbil Charlie a jedním koutkem se na ni usmál.

"Promiňte." Vypadlo z Katt.

"Co?" Řekli jednohlasně.

"Máte se rádi a já místo toho abych vás objala a tyhle věci, tak na vás tady ječim jak kráva. Promiňte." Potom, co to dořekla si stoupla a šla je obejmout.

|Kattie view|

Bylo mi najednou blbě z toho jak jsem na ně křičela.

"Mám vás ráda. Jen mě mrzí, že jste mi to neřekli. A teď mi řekněte jak se to stalo." Zasmála jsem se a posadila se zpátky na Jamieho. Usmál se na mě a dal mi pusu.

|Charlie view|

"Pamatuješ jak jsme Nickovi obarvili hlavu na blond když spal?" Zeptala jsem se a Katt přikývla. Koukla jsem se na Nicka a nevinně se usmála.

Flashback - Charlie view

"Hlavně potichu ať ho nevzbudíme." Šeptla jsem směrem ke Katt a opatrně otevřela dveře do Nickova pokoje.

Spal jen v trenkách a jeho božské tělo bylo přikryté jen po pas. Vždycky se mi strašně líbil a když jsem se začala bavit s Katt, tudíš i s Nickem, začala jsem ho mít ráda a myslím že už by se hodilo i slovo milovat. Ale já měla vždy své pravidlo a to NIKDY nemít NIC s bráchou nejlepší kámošky.

Měly jsme na hlavách čelovky, abysme nemusely rozsvicet a viděly na naši práci. Napatlaly jsme Nickovi blond barvu na vlasy a rychle odešly. Počítaly jsme s tím, že to musí působit a že se to musí smýt, takže jsme mu to napatlaly půl hodiny před budíkem a Nick se každý ráno sprchuje takže si to smyje sám.

Dnes máme celý den plavání takže jsem musela jet do školy dřív jak Katt.

Ten rok byl Nick v maturitním ročníku naší školy a mně nějak nedošlo, že jejich třída má plavání s náma. Ups.

Povídala jsem si zrovna s holkama ze čtvrťáku, byl to normální rozhovor, ale pak skočily s tématem jinam.

"Pane bože. Nick Smith je ten nejvíc sexy kluk ze třídy!"

"Přesně! Pane bože co já bych dala za to se s nim alespoň vykousnout!" Rozplývaly se tam ty dvě a já nechápala, proč o něm začaly mluvit.

"Viděly jste ty jeho vlasy? Jsou blond. Je to ták sexyyy. Co myslíš Char?" Zeptala se mě Mia. Nemám ráda to oslovení.

"Ehm. Já nevím. Hnědý byly hezký ale proč se o něm teď bavíte?" Odpověděla jsem.

"Protože támhle stojí a nejspíš někoho hledá." Odpověděla Sky a já se pomalu otočila. Vážně. Stál tam v plavkách a naštvaným pohledem se rozhlížel.

"Charlie?!" Zařval když mě uviděl a dral se přes ostatní k nám.

"Počkat. To bylo na tebe?" Probudila mě z tranzu Mia.

"Do prdele." Uvědomila jsem si proč asi na mě řval a začala jsem utíkat.

"Charloto Teresso Wilsonová okamžitě se zastav!" Řval na mě a já se začala smát.

"Jé Nicku. Ahoj. Máš nový vlasy?" Otočila jsem se čelem k němu a couvala. Upřímně. Vypadal jak debil.

"Můžeš mi to vysvětlit?!" Ukázal na svoje vlasy a já měla co dělat abych nevybuchla smíchy.

"Co? Vždyť to máš..ehm..hezký. Holky říkaly že vypadáš víc sexy. Ale mně osobně se teda víc líbily ty hnědý. Proč sis to nechal obarvit?" Všichni na nás koukali.

"Jo. Mně se taky líbily víc hnědý. A na otázku Proč? jsem se tě právě chtěl zeptat." Propaloval mě pohledem a já si kousala ret abych se nezačala smát.

"Nevím o čem mluvíš." Pokrčila jsem rameny.

"Charlie-" chtěl něco říct, ale naštěstí mě zachránilo pískání učitelčiny píšťalky, za kterým se Nick otočil a já mohla proklouznout zpět k Mie a Sky.

"Co to jako bylo?" Zeptala se Mia.

"Jsi blbá? Šlo jasně vidět, že ty vlasy jsou její práce. A Charlie, když tě viděl tak měl jiskřičky v očích a nebyly od vzteku." Mrkla na mě Sky a s Miou odešla k jejich třídě.

...

Po druhé hodině odpolední, kdy už jsme všichni měli jít domů, jsem zůstala u bazénu. Byla jsem pořád zaskočená Skyinými slovy. Kéž by to byla pravda. Seděla jsem na kraji bazénu a máčela jsem si nohy, když jsem slyšela kroky za sebou.

"Jestli mě tam shodíš tak tě stáhnu s sebou." Řekla jsem jednoduše.

"Proč zrovna blond?" Zeptal se Nick, když si sednul vedle mě.

"Nevím, barvu vybírala Katt." Pokrčila jsem rameny a pohled jsem přenesla na jeho dokonale vypracované tělo.

"Ó takže, jsi se spolčila s mojí ségrou a společně jste se rozhodly mi zničit vlasy?" Zasmál se Nick a já mu koukla do očí. Viděla jsem jiskřičky ale nedokázala jsem rozpoznat jaké.

"Sice mi to trvalo dlouho, ale přemluvila jsem Katt, aby ti nedávala normální barvu. Takže se ti to tak do týdnu nebo dvou smyje." Sdělila jsem mu a upřela jsem zrak na hladinu bazénu, která se vlnila tím, jak jsme kopali nohama.

"Čím jsem si to zasloužil?" Zeptal se s úsměvem.

"Taky bych nechtěla aby mi někdo obarvil vlasy na černo. Čekat až odrostou."

"Tobě na mně zááleží!" Usmíval se jak idiot.

Jen jsem se na něj koukla, uchechtla jsem se a zase se zaměřila na vodu.

Seděli jsme v tichosti a já celou dobu na sobě cítila jeho pohled. Poposunul se ke mně, tak jsem se na něj koukla. Usmál se a začal se ke mně naklánět. První co mi proběhlo hlavou bylo UDĚLEJ TO!, ale hned potom jsem si vzpomněla na svoje pravidlo NIKDY nemít NIC s bráchou nejlepší kámošky. Zpanikařila jsem a první, co mě napadlo bylo shodit ho do vody. Znělo to jako dobrej plán, shodit ho arychle utéct, jenže jeho reflexy byly rychlejší a stáhl mě s sebou.

Ahoj! Tak tady máte nový díl!! Chtěla bych vám poděkovat za všechny komenty, votes a zprávy. Zároveň bych všem chtěla popřát šťastvé a veselé Vánoce a bohatého Ježíška. Mám vás ráda. Vaše K

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat