"Hiç ayrılmayalım. Her zaman böyle yan yana olalım," dediğinde kocaman gülümseyip derin bir nefes almıştım.
Çağla, Yaprak ve ben sıcacık kumun üzerinde yatıyorduk. Ellerimiz birbirinden ayrılmadan güneşin altında ısınıyorduk. Sudan çıktığımız halde çamur olmamızı umursamadan sıcağın keyfini çıkarıyorduk.
"Hayatımıza kimler girip, kimler çıkacak acaba?" diye mırıldandığımda gözlerimi yummuştum. "Umarım gerçek adamlara âşık oluruz."
"Yaprak Poyraz'a, sen de sözde Göktuğ'a âşıksınız zaten. Olan bana oldu valla," deyip kahkaha atan Çağla ile gülmeye başlamıştık.
Sevmek, âşık olmak kolaydı da, karşılık dilenmek farklıydı. Bir şekilde kırılıyordu insan. Sen ona böyle hayran hayran bakarken onun sana bakmaması, gözlerini kaçırması, senden bir şekilde kaçması, acıtıyordu.
"Poyraz benimle evlenmek istiyor," diye fısıldayan Yaprak ile şaşkınlıkla ona döndük. Bizim yüzümüzdeki şaşkınlık gidip yerini mutluluğa bırakırken, Yaprak ifadesizdi.
"Evlenme teklifi mi etti?" diye heyecanla soran Çağla'ya kafasını salladı.
"Hayır fakat ima etti. Gelecekle ilgili planlar yapıyor. Her zaman benim olduğum hayaller kuruyor." Hayranlıkla gülümsedim. Poyraz âşıktı. Baştan ayağa âşıktı. Derin bir nefes alıp bakışlarımı gökyüzüne çevirdiğimde kıkırdadım.
"Acaba ben nasıl bir adamla evleneceğim?"
Yaprak, "Göktuğ demiyor muydun sen daha az önce?" diye sorduğunda gülümsedim.
"Her aşk evlilikle bitmiyor ki..."
"Nasıl bir adamla evlenmek istersin?" diye merakla soran Çağla'ya gülümseyerek baktım.
"Gözlerine baktığımda içimi titreten bir adamla evlenmek isterim. Aşkımı elinin tersiyle itenle değil de, avcuna alıp saklayanla. Beni adam gibi seven birisiyle. Sözleriyle değil de, gözleriyle, dokunuşlarıyla seven bir adamla evlenmek isterim. Beni sahiplenen, her şeyden ve herkesten koruyan bir adamla. Farkında olmasam da beni hayranlıkla, sevgiyle, aşkla izleyen bir adamla evlenmek isterim. Delice sevmek isterim onu. Kokusunu soluduğumda tüm kalkanlarımın yıkılmasına sebep olan, kollarıyla beni sarmaladığında huzurun en güzel halini yaşatan ve nefesi hissettiğimde boğazımda bir yumruya neden olan bir adamla evlenmek isterim."
***
Ailemin karşısında dimdik olmak içimdeki öfkeyle kolay gelmişti fakat o kapıdan çıktığımdan beri iyi değildim. Korkuyordum. Ve içimdeki korku karnımdaki bebeğe sığınmamı sağlıyordu. Onu okşadığımda bana hissettirdiği huzura alışmaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE KARASI
RomanceTek bir gece iki yabancının hayatını birleştirdi. Gece karası gözlerin büyüsüne kapılmaktan ölesiye korkan masum ve kırılgan bir kadın... Zümrüt yeşili gözleri gördüğü ilk andan beri aklından silemeyen acımasız ve öfke dolu bir adam... Geçmiş onları...