38. Bölüm: "Kızım"

97.6K 3.2K 509
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


#Emre Aydın - Eylül



Karan'ın ailesi bu hafta sonu şirket adına bir kutlama yemeği organize etmişlerdi. Yemeğin çok resmi kalmaması için evin arka bahçesinde gerçekleşmesine karar verilmişti. Bizim de orada bulunmamız şarttı. Karan her ne kadar böyle ortamlardan hoşlanmıyor olsa da gitmemiz gerektiğinin farkındaydı. Ben de kalabalıktan pek haz etmezdim fakat sadece birkaç saatlik bir yemekti.

Bebeğimizin cinsiyetini öğrenmiştik. Bir kızımız olacaktı ve bunu öğrendiğimizden bu yana ikimiz de kendimizi durduramıyorduk. Küçüğün odası neredeyse bitmişti. Çok bambaşka bir duyguydu bu. Her sabah uyandığımda direkt odaya giriyor ve öylece etrafı izliyordum. Sevdiğim adam... Karan sürekli bir şeyler yedirme peşindeydi ve bu öyle komikti ki. Hiç beklemediğim bir anda arkasından bir meyve tabağı çıkarıyor ve burnumun dibine sokuyordu.

"Ben hâlâ fikrimi değiştirmedim. Keşke bir şeyler uydurup gitmesek. O kadar büyük bir kalabalığın içine seni sokmak istemiyorum..." demesiyle gülümsedim ve yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Sabahtan beri onun homurdanmalarıyla uğraşıyordum. Sabah annesi beni özellikle arayıp oğlunu ikna etmem için ricada bulunmuştu. Ben de seve seve kabul etmiştim.

"Sevgilim... Sadece birkaç saat sürecek. Ondan sonra evimize geleceğiz ve baş başa vakit geçireceğiz. Hem... Belki de sevdiğim adamın girdiği ortamları merak ediyorumdur?" deyip kollarımı boynuna doladığımda ıslak saçlarını yüzümü sürttü.

Boynuma yakıcı bir öpücük kondurup geri çekildi ve beni baştan ayağa süzdü. "Daha hazır değil misin?" diye sordu şaşkınlıkla.

"Hazırım. Sadece kıyafetimi giymem gerekiyor."

Karnım kocaman olmuştu ve hiçbir kıyafetim olmuyordu. Bu nedenle Karan'la birlikte çok tatlı ve rahat hamile kıyafetleri almıştık. Bu gece de üzerime onun beğenerek seçtiği bir elbise giyecektim.

Elbise uzun ve bembeyazdı. Göğüs kısmından itibaren tamamen bollaşıyordu. Kalın askıları vardı ve göğüs dekoltesi üçgen şeklindeydi. Bir de hafif bir sırt dekoltesi vardı. Aynadaki yansımama bakarken zihnim bilinçsizce o geceye kaydı. Yine dalgalı saçlarım omuzundan aşağı dökülüyor ve yüzümde çok hafif bir makyaj vardı.

Tenime değen parmaklar ürpermeme neden oldu. Aynaya baktığımda gözlerini gözlerimden ayırmadan belimdeki fermuarı kapattı, sonra enseme bir öpücük kondurup kollarını belime sardı. "Güzellik yüküm..." diye fısıldayıp boynuma burnunu gömdü ve derin bir nefes aldı. Kafamı onun omuzuna yatırıp yansımamıza baktım. Siyah takım elbisesinin içinde yine o geceki gibiydi. Sarsıcı...

Evden çıkıp arabaya bindiğimizde içimde yükselen heyecanla omuzlarım çöktü. Artık ailesiyle aram çok iyiydi fakat birlikte kalabalık bir ortama girmemiştik. Onu insanların içinde merak ediyordum. Herkese mi böyle büyüleyici geliyordu acaba?

GECE KARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin