Postavila jsem se s úmyslem dojít se do chatky převléknout.
,,Beth, hned se neurážej. Byla to jenom sranda!" potichu se zasmál.
,,Já vím. Vždyť se jdu jenom převléknout." mávla jsem nad ním rukou.
,,Už jsem se lekl." uchechtl se.
Už začala hrát kytara a zpívat se. Tričko jsem měla úplně přilepené a nepříjemně studilo. Zrychlila jsem krok a už byla chatky. Z kapsy jsem vytáhla klíč a odemknula. Jedním pohybem ruky jsem rozsvítila protože nebylo nic vidět.
Projistotu jsem zatáhla závěsy, vážně nepotřebuju aby mě někdo očumoval. Sundala jsem si triko a hodila ho přes postel.
Šla jsem ke kufru a hrabala nějaké triko. Nakonec jsem vyndala růžové s logem Applu. Zase jsem zhasla a zamkla. Už jsem dělala krok když v tom...
,,Baf!!!!" zakřičel mi někdo u ucha.
Vykřikla jsem a prudce se otočila. Takhle jsem se už strašně dlouho nevylekala. Zrychleně jsem dýchala jako kdybych uběhla nějaký maraton.
Jenže tam stál jen Will.
,,Williame děláš si prdel? Víš jak jsem se lekla?" začal jsem na něj řvát.
,,Asi hodně." ušklíbnul se.
,,No nekecej!" odsekla jsem mu a zamířila k táboráku bez ohně.
,,Sranda, ne?" zaamál se.
,,No děsná" zamumlala jsem si spíš pro sebe.
,,Vždyť se nic tak hroznýho nestalo, ne?" řekl už vážným hlasem.
,,Nestalo, příště už na mně nebafej nebo skončíš hůř!" zabodla jsem mu prst do hrudě.
,,Ok,ok..." dal ruce do obraného gesta.
Sedli jsme si zase na tu miniaturní lavičku. Poslouchala jsem někdo hraje na kytaru a ostatní zpívají. Bylo to moc hezký. Tak nějak jsem se uvolnila a záhadným způsobem ležela moje hlava opřená na jeho rameně a jeho ruku kolem mých ramen. Ale neřešila jsem to. Bylo mi dobře.
,,Jak jste si mohli všimnot není oheň. Až pozdě jsme zjistila že je kvůli suchu zákaz rozdělávání ohně a proto bude párek studený." oznámila trenérka a usmála se.
Dělá si srandu?!
Já naprosto NESNÁŠÍM studené párky. Přijde mi to nechutné. Jsou takové... nevím jak to říct ale nikdy bych je nesnědla.
Postavila jsem řekla Willovi že jdu do chatky a popřála dobrou noc Emmě s Joshem.
Odemknula jsem a hupsla na postel. Vzala jsem si mobil a vytočila mamku. Po dvou pípnutí hovor přijmula.
,,Ahoj Bethanko! Tak jak se máš ?"
ČTEŠ
That's not really
RomanceJak byste se cítili, kdyby vám někdo oznámil, že budete tři týdny v jedné místnosti s člověkem, co nesnášíte? Můžu říct že je to hrozné. Bethany je sedmnáct let. Žije s bratrem a rodiči v New Yorku, kde také navštěvuje párové tancování. O prázdninác...