15.kapitola

7.3K 359 12
                                    

,,Teď si všichni dojděte do chatek pro taneční obuv. Potom se sejdeme ve studiu!" tleskl trenér na náznak toho, že to máme udělat hned.

Potichu jsem zaúpěla. Jediné co na tancování nesnáším jsou ty příšerné boty. Udělají vám puchýř i tam, kde by vás v životě nenapadlo že může být. Ty boty jsou na pohled opravdu krásné, ale to je asi všechno.

Ještě abych vám vysvětlila pojem studio. Je to taková dřevěná budova, kde je podlaha jako v tělocvičně, takže se nesmeká. A na zdech visí několik zrcadel.

Budova je úplně u lesa, takže nejblíž naší chatce. Je to jediná výhoda toho, bydlet na konci tábora.

Zvedla jsem se ze židle a s ostatními jsem se vydala pro boty. Will odemknul naši chatku a já začala hrabat v kufru s botami. Měla jsem jich tam docela hodně. Nakonec jsem vyndala ty s nejmenšími podpatky, stříbrné páskové střevíčky, abych si hned první zkoušku neudělala moc již zmíněných puchýřů.

Když jsme vyšli ven, Will zase zamknul.

Awww, vždycky jsem chtěla mít sluhu!

,,Zapomněl jsem ti říct že mě včera zaspamoval tvůj milý bráška" ušklíbnul se Will. Já jsem se zarazila na místě.

,,A co ti psal?" opatrně jsem se zeptala.

,,Jestli žiješ, jestli jsi v pohodě, že se omlouvá a že nechtěl. Něco v tom smyslu"

,,Hmm, tak to má smůlu!" falešně jsem se usmála.

On mě tak nehorázně naštval. Myslím samozřejmě Jaka. Ta holka ho celého změnila a už teď ji nesnáším.

Ne, nesnáším je silné slovo. Spíš jsem naštvaná že ho nebrala takového jaký je, teď bohužel byl. Jake například nikdy nebyl ve Starbucks, natož aby tam měl oblíbené kafe.

,,Měla bys mu asi odpustit, nebo mu odepsat, já to za tebe dělat nebudu" řekl Will a tím mě probral z myšlenek.

,,To po tobě nikdo nechce!" odsekla jsem.

,,Ale jo, Jake!" řekl naštvaně a zamračil se.

Už jsme stáli před studiem a proto mi Will zase otevřel a pustil mě první.

Mám takové tušení že se ním něco děje. Je extrémně hodný. A milý. A pozorný na mé spodní prádlo :D.

,,Ja mu napíšu po obědě, stačí?" zamrkala jsem na něj.

,,Ok no" zamumlal si spíš pro sebe.

Ahoj!
Nová kapitola je taadyy!
Jak jste si užili Vánoce?
Další bude ještě tenhle týden
Adel :D
Jo a ještě bych zapomněla poděkovat givemecoconut za vote, milý komentář a hlavně za její pomoc ❤.
Děkuju :3

That's not reallyKde žijí příběhy. Začni objevovat