60.kapitola

7K 325 5
                                    

Dům Willova kamaráda (zapomněla jsem se zeptat jak se vůbec jmenuje) se pod vlivem hlasité hudby otřásal v základech.

,,Jdeme dovnitř, ne?" zasmála se Emma a prošla s Joshem v objetí brankou.

,,Pojď, Bethy." povzbudivě se usmál Will.

Povzdechla jsem si a následovala dvojici přede mnou. Josh otevřel dveře a nám se naskytl pohled a spoustu zpocených, a zřejmě i opilých lidí, kteří tancovali po celém domě. Kdyby jen tancovali, bylo bu to ještě dobré, ale oni se tam na veřejnosti líbali a osahávali.

Tak tam se mi vážně nechce...

Will mě položil ruku na záda a to byl signál, že mám jít dovnitř. Proplétala jsem se tancujícími a snažila se nikoho nezranit berlí a zároveň neztratit v tom chaosu Emmu. Nakonec jsem to bez nějaké věští újmy na zdraví zvládla až do kuchyně.

Dům vypadal moderně, byl pěkně zařízený a původně i čistý. Teď se po zemi mezi lidmi válely kelímky a plastové panáky. Zkrátka jako na každé party. Za normálních okolností bych jsem šla možná ráda, ale berle jsou prostě nepraktické.

,,Sedni si." mrkl na mě Will a odsunul mi jako gentleman židli. Přes hlasitou hudbu jsme ho téměř neslyšela, takže jsem si musela několik slovíček domyslet.

,,Děkuju. " vděčně jsem se usmála a sedla si na židli. Moje nohy byly vážně rády.

Přes kuchyň občas někdo prošel buď pro pití, nebo do dveří naproti stolu, které vedly pravděpodobně na chodbu.

,,Co chceš k pití? " zakřičel mi u ucha Will tak, abych ho dobře slyšela.

,,Asi jen džus. "

,,My se jdeme kvůli alkoholu a ty si dáš džus? " nadzvedl pobaveně obočí a prohlížel si mě.

,,Já sem kvůli tomu nešla, to vy." protočila jsem oči.

,,Musíš se trochu odvázat." zasmál se Will a pohladil mě ve vlasech.

,,Nemusím. " našpulila jsem provokativně pusu.

,,Okey, jak chceš. " zvedl ruce v obranném gestu a otočil se ke kuchyňské lince, na které byly vyskládané různé lahve s pitím. Od alkoholických po nealkoholické.

Will tam chvíli něco dělal a potom se otočil se sklenicí plné oranžové tekutiny na mě. Na rtech mu pohrával úsměv.

,,Díkes. " řekla jsem a napila se.

Můj obličej se zkřivil do grimasy. Tohle rozhodně nebyl jen džus. Neříkám že to nebylo dobré, jen jsem to nečekala. Pohled jsem hodila na Willa, který se vítězně usmíval a ležérně se opíral o linku.

,,Neříkal jsme že se nakonec napiješ?" zaculil se.

,,Neříkal." vyplázla jsem jazyk.

Najednou se mi někdo vrhl kolem krku, tudíž jsem na sebe málem vylila pití. Co to sakra je? Konečně jsme mohla zase svobodně dýchat a první co jsem uviděla, byla Kim.

Tak ta to byla!

,,Ahoj Kim!" řekla jsem zvesela.

,,No čau." sedla si na židli vedle. ,,Promiň že jsem se na tebe tak vrhla. Jen se mi stýskalo. "

,,V klidu." zasmála jsem se.

,,Tak jo, holky, já vás opouštím." usmál se Will a přišel ke mně.

,,Neopij se, dobře?" nadzvedl pobaveně obočí.

,,To není vtipný. Já jsem slušná. " ohrnula jsem spodní ret.

That's not reallyKde žijí příběhy. Začni objevovat