Prohrabovala jsem se kufrem a hledala alespoň jedny plavky. Čas totiž utekl nějak rychle a už bylo 14:15, to znamená že za chvíli se jde koupat!!!
Konečně jsem našla to co jsem hledala. Černé dvoudílné plavky bez ramínek s květovaným potiskem (média). Svlékla jsem ze sebe všechno dosavadní oblečení a nasoukala se do plavek.
Byly to moje oblíbené. Měla jsem s sebou asi dvoje nebo troje, ale tyhle jsou nejpohodlnějsí a podle mě i nejhezčí.
Vzpomněla jsem si, že takhle by to bylo asi hodně nápadné. Proto jsem se obrátila tentokrát ke skříni, kde jsem měla část oblečení. Nakonec jsem se rozhodla pro obyčejnou černou letní sukni a vínové tílko. Obula jsem si žabky.
Do větší kabelky jsem si dala osušku, opalovací krém, sluchátka a mobil.
Uf, takového balení a strojení kvůli dvou hodinám na zakázaném místě.Vyšla jsem z chatky a zamkla za sebou dveře. Klíčky přidala zpátky do kabelky.
Rozhlédla jsem se, kde je Will. Divím se, že jsem si ho nevšimla dříve, protože stál hned vedle. Měl na sobě modré plavky nad kolena. V ruce držel černou osušku.
Nekoukej na něj! Nekoukej na něj!
Tyhle slova jsem si sice opakovala v hlavě, ale stejně jsem můj pohled přesunula na jeho hruď. Na jeho skvěle vypracovanou hruď! Ovládla jsem se a podívala se mu do očí.
,,Vážně se chceš koupat v tomhle?" zeptal se a tázavě si mě celou přeskenoval pohledem a u nohou zůstal déle než bych si přála.
,,Nemyslíš že by bylo nápadné jít v plavkách s ručníkem v ruce se projít do lesa?" řekla jsem a naklonila hlavu na pravo.
,,To se budeš převlékat tam?" zvláštně mu zajiskřičilo v očích.
Jak může být někdo tak nechápavý?!
Protočila jsem oči.
,,Wilíčku, já mám pod tím oblečením plavky, víš?" zasmála jsem se.
,,Tak mě to nenapadlo a ty se hned musíš smát." vtipně našpulil pusu.
Zasmála jsem se. Slyšela jsem kroky tak jsem otočila. Doteď jsme s Willem čekali před naší chatkou. Mířili sem celí vysmátí Josh s Emmou.
,,Čau, co tady vyvádíte?" zeptal se s širokým úsměvem Josh když uviděl Willovu nafouklou pusu.
,,Ona se mi směje!" ohrnul spodní ret a ukázal na mě prstem.
,,Já nemůžu za to že má dlouhý vedení!" zamračila jsem se.
,,Napadlo by tě, že má pod tím oblečením plavky?" podíval se na Joshe. Ten mě přejel pohledem jako před chvílí jeho kamarád.
,,Jo." pokrčil stroze rameny Josh.
,,Seš zrádce!" křiknul na něj naoko naštvaně a zamířil po štěrkové cestě k lesu.
Jen jsem se zasmála a vedle Emmy kráčela za ním a Joshem, který ho už doběhl.
,,Já tam nechala krém na opalovaní!" plácla se najednou Emma do čela a zastavila.
,,Já ti ho půjčím" mávla jsem nad tím rukou.
,,Děkuju moc!" úlevně si vydechla.
Už jsme došli do lesa. Rostly tu převážně listnaté stromy, ale sem tam i jehličnan. Cesta se zužovala na cestičku a byla vidět hladina jezera. Ta krásná zelená hladina jezera!
ČTEŠ
That's not really
RomanceJak byste se cítili, kdyby vám někdo oznámil, že budete tři týdny v jedné místnosti s člověkem, co nesnášíte? Můžu říct že je to hrozné. Bethany je sedmnáct let. Žije s bratrem a rodiči v New Yorku, kde také navštěvuje párové tancování. O prázdninác...