Tu odpověď na otázku vám napíšu sem společně s novým dílem, protože je nesmysl psát jednu odpověď do zvláštní části :).
Will
Jaké jsi měl pocity když se s tebou začala Beth bavit?
Nejdřív mi to přišlo zvláštní, protože nebylo normální aby na mě mluvila. Ale pocity? Byl jsem prostě rád. A teď jsem ještě radši protože jsem v ní poznal úžasnou holku.
***
,,My už půjdeme, viď Beth?" usmál se Jake.
,,Jo, už je pozdě. " mrkla jsem na hodiny které ukazovaly 15:30. Sophinka pořád ještě spala, je opravdu hodňoučká.
,,Už chodíš jindy spát, jo?" mrknul na mě Will. Ten dokáže naštvat do půl minuty...
,,Nejseš vtipnej." vyplázla jsem na něj jazyk.
,,To tvrdíš teď, jindy si určitě říkáš 'Jak může být někdo tak úžasně vtipnej?!' " pokusil se předvést holčičí hlas, ale vůbec mu to nevyšlo.
,,Moc si věříš. " poslala jsem mu vzdušnou pusu.
,,Věřím no..." ušklíbnul se.
Jake:
Will s Bethany se zase hádali... A to říkala že už musíme jít. Stejně jsem věděl že ty jejich hádky nejsou takové jako dřív, teď se spíš provokují ale nechtějí si nějak ublížit. To já poznám. A navíc ty pohledy, které hází po Beth Will jsou zvláštní. Rozhodně jiné než kamarádské.
Nevadilo by mi kdyby byli spolu, Will je hodný a celkově takový v pohodě. A na Beth je taky vidět že teď je to mezi nimi něco naprosto jiného. Je to strašně zvláštní, kolik věcí se změnilo od začátku léta.
,,Vstávej Jaku, jdeme." šťouchala do mě berlí ségra.
,,Jo." zamumlal jsem odpověď a postavil se.
Následoval jsem ji do předsíně, kde se obouvala. Taky jsem si obul svoje vansky a vyšel ze dveří na chodbu. Bethany se obejmula s Katie na rozloučenou a mávla na Willa.
,,Zase někdy přijď." usmála se na mě nejistě Katie. Vždycky se usmívala tak hezky?
,,Přijdu brzo, neboj." zasmál jsem se. ,,Ahoj." kývnul jsem na oba a došel k výtahu, který Beth už přivolala.
,,Ahoj." řekli Katie s Willem naráz.
Výtah přijel a dveře se otevřely. Nevím jak mě tohle napadlo, ale prostě jsem to udělal.
Několika kroky jsem byl u brunetky. Sklonil jsem se k ní a na tvář ji vtisknul rychlou pusu. Byla to taková rychlá, ale upřímná pusinka.
Otočil jsem se a jen tak tak stihl vběhnout do výtahu. Dveře se zaklaply a já se podíval na ségru.
,,To bylo hezký. " uculila se.
,,Já vím. "mrknul jsem na ni.
,,Nech toho." dloubla mi berlí do nohy.
To už výtah zastavil v přízemí a my vystoupili na chodbu. Došel jsem ke dveřím, které vedly ven a otevřel je Beth, aby prošla první.
Venku příjemně hřálo sluníčko. Náš dům byl odsud tak 5 minut pěšky. No, s Beth tak 10 minut.
Bethany:
Šli jsme s bráchou po poloprázdném chodníku.
,,Jak to mezi sebou s Katie máte?" zeptala jsem se ho.
,,Asi jsme kamarádi. Ale chci ji někam pozvat." mrknul na mě.
,,A kam?"
,,To nevím. Myslíš že by se jí líbil třeba zábavní park? " nejistě se usmál.
,,Myslím že jo." kývla jsem na znamení souhlasu.
,,A co ty a Will?" zaculil se.
,,Co, co?" zeptala jsem se nervózně. Tohle není dobré téma... Jake protočil oči.
,,Nějak vám vaše kamarádství nemůžu uvěřit. " promnul si zamyšleně bradu.
Můj vlastní bratr mi nevěří, to jsem to dopracovala.
,,Proč nám to jako nemůžeš uvěřit?!" řekla jsem naštvaně a probodla ho pohledem.
,,Nevím, ale přijdu na to. Neboj." mrknul na mě.
,,Není na co přicházet. " odsekla jsem.
,,Zatím. " dodal. Neměla jsem už sílu něco namítat tak jsem jen protočila oči.
To už jsme ale stáli před naším domem. Z kapsy jsem vylovila klíče a ten správný vložila do zámku. Chtěla jsem ním otočit ale nešlo to, zamračila jsem se sama pro sebe a vzala za kliku. K mému překvapení šly dveře otevřít.
,,Vy jste s Willem nezamkli?" zděsil se brácha.
,,Určitě jsem zamykala, tím jsem si jistá. " řekla jsem pevným hlasem.
Proč je tedy odemčeno? V hlavě mi šrotovalo že to snad muselo být slyšet až na druhý konec New Yorku.
,,Jdu první. " protáhl se kolem mě Jake a vešel do předsíně.
Když si ale vzul boty, zářivě se usmál.
,,Mamka tady má boty, asi už přijela. " vběhnul do domu a mě tam nechal stát.
Stejně jako brácha jsem si sundala tenisky a rychlým tempem došla do kuchyně, kde už mamka objímala Jakea.
,,Ahoooj!" vydechla jsem a vrhla se jí kolem, teď už prázdného, krku.
,,Ahoj Bethanko!" obejmula mě a dala mi pusu do vlasů.
Opět bych strašně moc chtěla poděkovat za všechny voty a komentáře.
Budu moc ráda když mi zase nějaké zanecháte 😀 :).
Snad se vám tenhle díl líbí a užijte si pondělí :/ :/ :/
P.S. Komu se taky nechce do školy?!
Adel❤
ČTEŠ
That's not really
RomanceJak byste se cítili, kdyby vám někdo oznámil, že budete tři týdny v jedné místnosti s člověkem, co nesnášíte? Můžu říct že je to hrozné. Bethany je sedmnáct let. Žije s bratrem a rodiči v New Yorku, kde také navštěvuje párové tancování. O prázdninác...