Mám chuť zabít všechny na světě za to, že můj pokoj je v patře. Aaaggggrrrr... Ne vážně, teď si nepřejte mě potkat.
Zakázala jsem Jakovi, aby mě tam donesl, protože jsem si byla jistá že to zvládnu sama. To byla chyba. Teď stál na konci schodiště, v ruce držel moje berle a smál se mi.
Oběma rukama jsem se opírala o zábradlí a skákala do schodů po jedné noze.
Konečně jsem schody zdolala. Zrychleně jsem dýchala, jako kdybych uběhla maraton. Naštvaně jsem si vzala od bráchy, který se jen tak mimochodem pořád smál jak debil, berle. Svojí skvělou chůzí jsem došla do svého pokoje.
Málem jsem už zapomněla jak vypadá. Příjemně hnědo-béžové zdi, které působily uklidňujícím dojmem a velká postel s povlečením Snoopyho. Vedle postele jsem měla bílý noční stolek a bílou komodu. Na pravé straně pokoje bylo velké okno, z kterého jsem měla výhled na NY. Vedle okna mám dvě velké černé skříně. Poslední součástí pokoje je psací stůl s židlí, béžový sedací vak a velké zrcadlo.
Dobelhala jsem se k posteli a svalila se na ni. Zhluboka jsem se nadechla a cítila tu vůni domova. Oblečení mě nepříjemně škrtilo a navíc jsem cítila svůj vlastní zápach. Naposledy jsem se nejspíš myla v pátek. A dneska je středa. Jsem prase. Sama pro sebe jsem se ušklíbla a přešla ke skříni. Vyndala jsem z ní oblečení, které jsem si přehodila přes rameno.
Před bráchovým pokojem jsem se zastavila a berlí zaklepala. Po chvíly vylezl s pokoje a tázavě se na mě podíval.
,,Nechceš uvařit něco k jídlu? " zeptala jsem se ho.
,,Myslíš že umím vařit? " pobaveně si mě prohlížel.
,,Tak palačinky zvládneš, ne?" zasmála jsem se.
,,To bych mohl. Co takhle mi pomoct?" pozvedl obočí.
,,Jdu se vykoupat." řekla jsem mu a zamířila do koupelny.
,,Ok, pak na tebe zavolám. " ušklíbnul se a seběhl schody dolů.
Zavřela jsem za sebou dveře a začala napouštět vodu do vany. Složitě jsem ze sebe svlékla oblečení a berle položila na zem. Pročesala jsem si vlasy a položila si na vanu kokosový sprchový gel a mentolový šampón na vlasy. Mega divným způsobem jsem se dostala do vany. No, nohu se sádrou jsem měla položenou na kraji vany. Musela jsem vypadat jako největší debil.
Uvolněně jsem si opřela hlavu o kraj vany a plně se pustila do relaxování. V nemocnici mě už všechno lezlo na nervy. Nemyla jsem se tam, jelikož tam měli jen sprchu a netuším jak bych to tam zvládla. Tak kdyby mi nezbývalo nic jiného tak asi jo, ale když mám doma vanu...
Na tělo jsem si nanesla sprchový gel a do vlasů vmasírovala šampon. Opatrně jsem se postavila a smyla ze sebe všechno mýdlo.
V tu chvíly co jsem vypnula vodu, jsem zezdola uslyšela bráchův křik o tom, že je oběd. Rychle jsem se osušila a oblékla si obyčejné tričko a šortky. Pročesala jsem si vlhké vlasy a udělala si z nich rychlý drdol na temeni hlavy. Když jsem otevřela dveře, z koupelny se vyvalila pára. Ale až takový rozdíl to ale nebyl, protože v domě jsme měli velké teplo.
U schodů čekal brácha.
,,Vezmeš mi berle?" zeptala jsem se ho slušně.
,,Ne." ušklíbnul se. Překvapeně jsem na něj pohlédla.
To už mě ale držel v náručí a sbíhal se mnou schody. Berle jsem měla položené na klíně. Jen jsem se tomu potichu zasmála. Donesla mě až do kuchyně, kde mě posadil na červenou barovou židličku. Naše kuchyň byla laděná do černo-červené barvy. Skříňky měli na střídačku tyto dvě barvy. Od jídelny byla oddělená ostrůvkem, u kterého byly již zmiňované židličky.
Jake přede mně položil talíř s palačinkou, která byla namazaná marmeládou. S chutí jsem se do ní zakousla a sledovala bráchu, jak smaží další.
,,Povedly se ti." řekla jsme s plnou pusou.
,,Já vím." ušklíbnul se.
Najednou mu začal zvonit mobil. Když si přečetl kdo mi volá, pousmál se. Se zájmem jsem ho sledovala.
,,Ahoj Katie." řekl vesele do telefonu.
Jen jsem se na něj usmála a pozorovala ho. Když si toho všiml mého pohledu, vyplázl na mě jazyk, vyndal poslední palačinku z pánvičky a zmizel v patře. Jen jsem se zasmála.
Ahoooj! Tohle je poslední nudný díl, ten další bude už trochu zábavnější (doufám) ;)
Moc děkuju za přečtení, votování a komentáře!
Mám vás ráda❤❤❤
ČTEŠ
That's not really
RomanceJak byste se cítili, kdyby vám někdo oznámil, že budete tři týdny v jedné místnosti s člověkem, co nesnášíte? Můžu říct že je to hrozné. Bethany je sedmnáct let. Žije s bratrem a rodiči v New Yorku, kde také navštěvuje párové tancování. O prázdninác...