Když jsme s Emmou došli k tanečnímu studiu, první co bylo slyšet byla hlasitá hudba. Tohle trenérka dovolila?! A taky jsme hned uviděly kluky. Vypadali jako dvojčata. Krásná dvojčata.
Oba měli hodně uplé černé džíny a bílé tričko, přes které měli přehozené rozepnuté černé sako.
Awww... Will měl vlasy sčesané k jedné straně a pár jich mu padalo do očí. Sakra, měla bych se klidnit.
,,Pojď. " jemně mě bouchla Em do zad.
,,Vždyť jdu!" zamračila jsem se a skákala ke klukům, kteří si nás nevšimli.
,,Ahoooj!" zavolala na ně Emma aby je na naší přítomnost upozornila.
,,Čau Emmičko." usmál se na ni Josh a vrhl se jí kolem krku.
Okey, to vidět nemusím...
,,Ahoj Bethy. " přibližil se ke mně Will a celou mě přeskenoval pohledem.
To jak si mě prohlížel mi bylo vážně nepříjemné. Nervózně jsme si dala vlasy za ucho a odkašlala si.
,,Ahoj." pozdravila jsem ho a znovu si ho prohlédla.
,,Moc ti to sluší. Opravdu jo." kouzelně se usmál a jemně mě políbil.
Ruce přesunul na moje záda zlehka mě pohladil. Já držela jak idiot v obou rukách berle. Skvělý.
,,Co to je?" zešklebil se když jsme se odtáhli a prstem se přejel po rtu.
I v mírném šeru jsem viděla, jak má na něm rudý flek.
,,To je rtěnka! " začala jsem se smát. ,,Otřu ti to." mrkla jsem na něj.
Will se s jiskřičami v očích sklopil a usmál se. Jemně jsem mu prstem přejela po spodním rtu. Byl krásně jemný.
,,Děkuju. " chtěl mě zase políbit, ale stočila jsem hlavu na bok, takže jeho pusa přistála na mé tváři.
,,Co je?" zašeptal starostlivě Will a podíval se mi do očí. On nic nechápe...
,,Já už ti tu pusu otírat nebudu." pobaveně jsem zakroutila hlavou.
,,Víš jak jsme se lekl?" oddechl si a pohladil mě po tváři.
,,Čeho? " nadzvedla jsem obočí.
,,Já nevím. Že ti nějak vadím nebo tak." nervózně se poškrábal na krku.
,,Seš trdlo." zasmála jsme se.
,,Pojďte už dovnitř. " zavolala Emma, která stála i s Joshem u dveří.
,,Jasně. " zakřičel na ně Will a bok po boku jsme za nimi došli.
,,Prosím. " otevřel nám Josh dveře a my všichni tam vešli.
Bože...
Měla jsem strašnou chuť se začít smát. Vypadalo by to tu hezky, kdyby to nebylo tak přeplácané. Snad z každého centimetru na stropě visely balónky a konfety. Na zemi se jich také válelo spoustu. Po stranách tanečního sálu byly židle s malými stolečky, které byly růžové. Na parketu tancovalo spoustu párů, další seděli u těch růžových stolků.
,,Co to sakra je?!" uchechtl se Will.
,,Krásná výzdoba naší trenérky. " začal se smát Josh.
,,To trochu přehnala." zamumlala jsem a pousmála se.
Will mi položil ruku na záda a vedl mě davem lidí ke stolu v rohu tělocvičny. Když jsme tam došli, sedla jsem si na židli a berle položila na zem. Will si sednul vedle mě, stejně jako Emma a Josh.
,,My vám dojdeme pro pití. " usmál se Will a i s Joshem někam zmizeli.
Na parketu jsem zahlédla několik známých obličejů. Všichni tancovali, ale jako opilý nevypadal nikdo. Pochybuji, že je tu vůbec alkohol. To hned potvrdili kluci, kteří se začali rozčilovat.
,,Tady jsou jen nějaký sladký limonády a dokonce kafe a čaj! Tady nemaj ani pivo! Prostě nic!" vztekal se Josh.
,,To bez alkoholu chvilku vydržíš." mrkla na něj pobaveně Em.
,,No to nevím. Kámoš ze třídy má oslavu narozenin! Nechcete jít radši tam? Bude to lepší! " plácnul se do čela Will a nadšeně na nás koukal.
Netušila jsme co mám odpovědět. Sem jsem šla jen proto, že to bude takové rozloučení s tancováním, ale někam jinam se mi jít moc nechce. Na druhou stranu Josh i Emma vypadali jeho nápadem nadšení.
,,Jo! Mohli bychom tam jít! " vyjekl Josh.
,,Bethy? Tobě se tam asi moc nechce, co? " pohladil mě po paži Will.
,,Ani ne. Kdybych neměla berle tak by mi to nevadilo." smutně jsem se usmála.
,,Ale nemusíš vůbec tancovat. Prostě si někam sedneme." přemlouvala mě Em. ,,Prosím!"
,,Tak jo." přikývla jsme nakonec neochotně.
Ahoj!
Moc děkuju za 500 votes 5K přečtení u celého příběhu, i když poslední kapitola měla jen 4 hvězdičky :(. No to ale nevadí.
Jak se vám líbila kapitola? Ta párty bude pokračovat ještě v příštím díle. To je asi všechno a ještě jednou děkuji ❤
Adel :3P.S. Ta písnička v mediích je vůči Bethany opravdu hnusná :( Huh, jsem fakt zlá ;)
ČTEŠ
That's not really
RomanceJak byste se cítili, kdyby vám někdo oznámil, že budete tři týdny v jedné místnosti s člověkem, co nesnášíte? Můžu říct že je to hrozné. Bethany je sedmnáct let. Žije s bratrem a rodiči v New Yorku, kde také navštěvuje párové tancování. O prázdninác...