Part 2. County fair

274 13 8
                                    

OMG! Už je vidím! Luke, Anna, Ed, Sarah a Paul! Moji best-friendi z Anglie! Všechni jsme se přivítali a poobjimali.
"Jaká byla cesta?" Ptal se Paul.
"Všechno proběhlo fajn! Zavazadla mám, jsem celá. ..." Nedávalo mi problém přepnout z češtiny do angličtiny. Angličtinu umím jako svůj druhej jazyk.

Luke a Ed mi vzali zavazadla, Paul běžel někde najít taxík a Anna se Sarah mě okamžitě zahrnuly plány na dnešní odpoledne.
"Takže, nejprve se ubytujeme v hotelu a potom si zajdeme na county fair. Je to obrovská pouť. Půjdeme tam ještě za světla na večeři! " Vysvětlovala Anna.
"Zůstaneme tam, ale až do noci, kdy se všechny atrakce barevně rozsvítí! Je to nádherný!" Přidala se Sarah.
Anna Pokračovala: Budeme hrát hry, jíst, pít, jezdit na horských drahách...."
"...A zvracet..."
Dodal suše Paul. Já jsem se rozesmála, ale Anna (jeho holka) a Sarah (Jeho sestra) ho zpražily pohledem.
"Coo? Tak když budeme jíst a pít a potom půjdeme na horskou dráhu, tak co čekáte???" Ohradil se nevinně. "A BTW. Kluci už na vás čekaj v Taxiku!"
...

Po ubytování v hotelu a dvaceti minutách polehávání na posteli, už na náš holčičí pokoj začali kluci netrpělivě klepat. Tak jsme se teda s holkama převlékly, popadly kabelky a jelo se na pouť.

...

"Wow! To je opravdu velký!" Vydechla jsem při pohledu na všechny stánky, atrakce a karavany.
"Jako první cíl bych navrhoval pizzu!" Řekl rozhodně Ed a už nás táhl k nejbližšímu stánku s Pizzou. Každý jsme si jedrn kousek objednali, plus kelímek fanty.
"Není toho moc, není to drahé." Řekla jsem.
"Mem Hani, počítej....mmm...že tu necháš polovinu emm tý, peněženky. Vždycky se tu nažerem a pak do půlnoci nesmíme na horskou dráhu!" Vysvetlovala mi Sarah.
Smála jsem se jí, ale nakonec jsem stejně snědla pět kousků pizzy a vypila hromadu fanty.
Ještě jsme obešli pár stánku a to už se pomalu stmívalo.

Jak to zak bývá, když se hodně napijete, je potřeba udělat nouzovou zastávku. Proto jsme i my zamířili ke kabinkám s mezinárodním označením WC. :-)
I dovnitř doléhala zvenku přehršel zvuků. To je asi jediný co mi na tý pouti vadilo. A taky ta hromada lidí. Je to jako kdyby se ulicemi valila řeka lidu. Když už jsem byla hotová. (:D) Chystala jsem se odejít, ale všimla jsem si, že na zemi leží časopis s 1D na vrchní straně! OMG! Zvedla jsem ho, sedla si na zavřený záchod a zírala na jejich obličeje. Vždycky když se na ně divám, připomenou se mi všechny vtipný věci co o nich vím.
Liam: Lžičky, prohra ve spin the Harry, twinkle twinkle little star...
Niall: Jeho Irský přízvuk, Nandos, chonce a hlavně je hrozně hezkej!
Harry: Knock knock vtipy, jeho kudrny (OMG), nebo ty pády LOL (V duchu se mu vždycky omlovám, ale musím se smát)
Louis: Jeho hlášky z Diaries, I like girls who eat carrots! , a co teprve ty ksychty! :E
Milovala jsem One Direction! Sice jsem to před všemi mistrně skrývala, ale když jsem byla někde sama.....mohla bych klidně vyhrát medaili za nejbláznivější fan-girl světa. :D
Takhle jsem přemýšlela hodně dlouho...
Do háje! Vždyť už bude venku tma a oni tam na mě chudáci určitě čekaj!
Vyběhla usem rychle z kabinky, umyla si ruce a vyletěla vstříc hluku, milionům barevných světel a stádům lidí. Zmateně jsem se rozhlédla. Všude lidi, ale Anna, Sarah, Luke, Ed ani Paul nikde. Kousek jsem popošla a hledala v rychle utikajících lidech známou tvář. Nic.

" To ne! Ztratila jsem se !" Zařvala jsem nahlas, ale můj hlas zanikl někde v davu mezi ječícími atrakcemi.
Sprintem jsem se rozběhla proti davu....snad najdu alespoň ten stánek s pizzou. Hlava mi hrozně hučela a v tom zmatku jsem se nedokázala zorientovat, kam vlastně jdu, proč tam jdu??? Najednou jsem ucítila tupý naráz... a padám. ... někdo mě zachytil za paže. Zůstala jsem napůl vyset ve vzduchu.
"Jste v pořádku slečno? Nestalo se vám něco?"
Mumlám něco jako omluvu.
"Nemáš se za co omlouvat, jen jestli jsi
OK?" Ten hlas, povědomý hluboký hlas s typickým britským přízvukem...
Když už stojím normálně na nohou vzhlédnu a setkám se s typickýma pronikavýma zelenýma očima.
Hlava se mi zamotá znovu a kdyby mě zase nezachytl asi bych spadla.
"Woah, woah... je všechno v pořádku sweetheart? Vypadáš zmatená? " Ptá se a pomalu mě odvádí k lavičce. Posadí mě a sedne si vedle mě. Za ním přichází další dva muži. Jsou tu zjevně s ním. Trošku se vzpamatuju. $Nejsem tak uplně OK. Ztratila jsem se. Ale to je dlouhej příběh". Zamumlám. Celou dobu si ho prohlížím. Je to opravdu on? Má na hlavě takovej divnej klobouk, který mu stíní obličej. Kabát z vysokým límcem ho doslova pohlcuje. Tma a blikající světla ještě víc pomáhají, aby mu nebylo z mojí vzdálenosti vidět do obyčeje.
"To je dobrý." Řekl. "Já mam čas a znám to tu. Pomůžu ti.... Jo a jen tak mimochodem já jsem Harry, Harry Styles." Podal mi ruku. "Hanna (nevím příjmení :D)" Trochu to se mnou zacloumalo. Taky jsem mu podala ruku. "Ty jsi ten pravej Harry?" Zeptala jsem se pitomně.
"Nooo..hah...podle toho jak to myslíš? Na světe možná existuje víc Harry Stylesů, ale já jsem Harold Edward Styles. Narozen 1. Února 1994, jsem nejmladším, ale nejhezčím (směje se) členem skupiny One Dirdction, ale teď si ještě užívám naší brake."
Zírala jsem na něj z otevřenou papulou.
"Cojee?" Lehce se zasmál. "Jsem normální člověk! Nejsem ufon! Vážně....teda alespoň doufám. "
Zasmála jsem se.
"Promiň, musím se z toho trochu vzpamatovat..."
Potom jsem mu řekla co s vlastně stalo a znovu jsem propadla zoufalství jelikož jsem si uvědomila, že jsem ztracená.
"No tak sweetheart, neplač." Objal mě. "Já to tady znám jako svý boty! Pomůžu ti..."
Málem jsem roztála z toho jak mě objal. Jako kdybychom se znali už dlouho.
"Ale jak? V tomhle zmatku by je nenašel ani Sherlock Holmes!" Vzlykla jsem.
"To je pravda..." Zamumlal Harry.
"Víš ty co?" Řekl najednou. "Já tě odvezu domů, ale nejdřív tě tu provedu. Musíš si to tu užít za každou cenu!"

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Takže tohle je druhá kapitola. Teprve se to rozjíždí, ale věřte, že UŽ se to rozjíždí!
Omlouvám se za chyby a překlepy. Píšu to na mobilu, tak to prosím pochopte. Taky pochopte, že příběh se vlastně odehrává v angličtině, ale aby tomu většina lidí z ČR rozumělo, píšu to česky. :-)

Budu suuuper nadšená, když dáte někdo comment a řekněte mu co si o tom myslíte. Prosím! :D

XOXO Meg

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat