Part 51. Poor pancakes

77 3 4
                                    

Ahojte *stydlivě mává*.
Je to v přepočtu asi 120 let co jsem sem něco napsala. Posledně slítl Louis ze stolu pamatujete? Jo to byly časy.... XD
Kedlubnový.
Všem jsem vá chtěla poděkovat za všechny ty reads. Jako, že má moje první pitomá Fanfikce přez 2K reads?
Oh my carrots! Jste supermani!

"Vstávej lásko." Ozvalo se těsně vedle mého ucha. Ne, ještě se mi nechtělo vstávat a tak jsem se jen zachumlala hlouběji do peřiny. Niall tam chvíli nehybně stál a potom odkráčel. Asi za deset minut se pokoje začala linout krásná vůně lívnaců.

Chtě nechtě jsem musela otevřít oči a přede mnou se naskyt nádherný pohled. Niall seděl na posteli v modrý košili, s úsměvem na tváři a dvěma tácy se snídaní. (Džus, ovoce a lívance s borůvkami)
Okamžitě jsem byla vzhůru, popadla mobil a Nialla si i se snídaní vyfotila.
"No teda, Já mám asi nejlepšího kluka na světě!" Usmála jsem se a na vteřinku spojila naše rty než jsmw se vrhli na lívance.
"Včera jaksi vystydli, tak jsem je ohřál." Mrkl Niall.

...

H: Nejvíc sexy fotka ever!

Napsala jsem Danielle a připojila fotku Nialla s lívancema

D: Jé, taky jste dělali lívance? (Připojena fotka Louise u stolu s lívancema)

H: No popravdě jsem je dělala už včera. :D

D: Fakt? Já taky!

H: Jen nám trochu vystidli...

D: Nám taky...

H: ehm

D: ehm

H: ehm

D: haha

H: LOL

D: Co máte dneska v plánu?

H: nevím, co vy?

D: Co takhke někam zajít?

H: Jasně.... tak v 11. Před naším bytem. Zajdem na oběd? Jen musím Nialla vydolovat z koupelny a sama se osprchovat.

D: OK zavolám i Hazzovi a Domi. Odpoledne zkusíme skypnout Vicky a Liamovi a Zaynovi s Gigs

H: Jen jestli jim nebudou stydnout lívance... XD

D: HAHA moooc vtipný XD

Odhodila jsem mobil na druhou stranu postele. Od esla jsem tácy a nádobí dala do myčky.

"Hej Nialle, žiješ?" Zabouchala jsem na dveře od koupelny.
"Me utopil jfem fe v holící pěně!" Izvalo se zahuhlání.
Za chvilku vylezl Niall a přitáhl si mě do náruče.
Snažila jsem se vykroutit.
"Musím se osprchovat Nialle... jsem spocená a smrdím." Vymlouvala jsem se.
"To mi nevadí..." zamumlal Niall a vtiskl mi pusu do vlasů.
Pohladila jsem ho po čerstvě oholené tváři a líbla ho na nos.
Trochu ho nakrčil a pak mě konečně propustil do sprchy.

...

V soukromém salonku v jedné z těch luxusnějších restaurací v Londýně, jsme seděli Já a Niall, Harry a Dominica a taky Louis s Danielle.
Jedli jsme a povídali si.

"Hele, tak Zayn a Gigi už by mohli bejt na prijmu." Louis vytáhl notebook, odsunul svůj prázdný talíř I Daniellin ještě z poloviny plný a postavil notebook na stůl. Zapnul Skype a začal volat.
Chvilku to vyzvánělo a potom se na obrazovce oběvil ještě trichu rozespalý Zayn.
"Ahoj ospalče!" Zavolal Louis a Sayn se jen usmál.
"Hak se vede bro?" Zeptal se Niall.
"Jo Dobrý, Gigi je právě v koupelně. Snažím se volat Liamovi, ale není online a nebere to." Odpověděl Zayn a mykl rameny.
"No tak jsou na svatební cestě, tak je necháme." Poznamenal Harry a Zayn kývl.
"Možná jim stydnou ty lívance." Špitla Danielle. Obé jsme se strašně rozesmály a Louis s Niallem se na sebe udiveně podívali.

Takže mega krátká japitola o ničem. (Jako všechny moje.) Ale příští kapitola se bude jmenovat Miracles do happen Vick s Liamem se vrátí ze svatební cesty a budou tu přípravy na další Velké události. Tak snad se tu najde ještě nějaký čtenář a sbad to dočte do konce.
Love u all!

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat