Part 29. Late Late Show

102 7 0
                                    

"Přivítejte 1D girlfriends squad! Danielle, Vicktorii a Hannu!" Řekl James a my vyšly na pódium.
Všude hromada lidí, ale moje mysl se nasměrovala jen na Nialla. Stál tam stejně překvapený jako Liam, Louis i Harry.

" Hann!" Vykřikl Nialk a rozeběhl se ke mě.
Obmotala ksem mu ruce kolem krku a on mě kolem pasu.
"Tak jsi mi chyběla." Zamumlal.
"Ty mě taky lásko." Řekla jsem.
"Škoda, že jsme na veřejnosti." Zašeptal a já se usmála.

Jelikož dav strašně jásal, tak jsme se od sebe odtáhli, stejně jako Viam a Lounelle. (Sláva ship jménům! :D)

Kluci nás pustili na gauč a sami si stoupli za něj.

"Tak tohle je naše malé překvapení." Řekl James.
" Wow." Vydechl Liam.
"Tohle jsem vážně nečekal." Dodal Niall.

" Nebudu vás dlouho zdržovat. Chápu, že jste se dlouho neviděli." Zasmál se James.

Potom se nás ptal jen pár různých otázek. Vicky se ptal na atletiku a na to jestli ji Liam bude chodit podporovat na závody.
Mě se ptal na mou tvorbu. Jak to jde s albem...řekla jsem, že ještě nevím jak se bude jmenovat a James řekl, že až budu vědět víc, musím přijít na show i sama za sebe. OMG.

Potom už jsme opustili pódium (či co to je) a vešli do zákulisí.
Okamžitě jsme si všichni skočili do náruče do velkého group hug.

Simon už odjel a my jsme se rozhodli, že pojedem do nového bytu pro mě a Vick.

...

"Je to tu tak úžasně prázdný!" Zařval Harry a rozběhl se do rozlehlého obýváku.
Byt byl poměrně velký. Dva pokoje, k tomu jeden hostovský. Samozřejmě chodba, obývák a kuchyně.
"Je to krásný!" Vydechla Vick a přitulila se k Liamovi do obětí.
"Jen pro tebe zlato." Řekl a políbil ji do vlasů.
"Ehmm a pro mě samozřejmně!" Zamračila jsem se a zrušila jim romantickou chvilku.

"Jedinej nábytek jsou zatím postele." Řekl Liam..."Zbytek můžeme ještě teď zajet nakoupit, ať to máte do večera hotový."
"Joo půjdeme nakupovat!" Řekla Danielle a pověsila se na Louise.
"Jedna malá rada...NIKDY neříkej slovo nakupovat před Danielle. Je to životu nebezpečné." Poučoval Louis Liama.
"Jak to jako myslíš zlato?" Zeptala se Danielle.
Louis se na ni vtipně zazubil.
"Myslím to tak, že jsi úžasná." Řekl.
"Haha." Zasmála se ironicky Danielle a dělala uraženou.

" Hej to je super! Půjdou tu dělat super party." Přihnal se Harry odněkud z hostovského pokoje.
"Liam s Vick mají pokoj, Niall s Hann taky, Louis s Danielle budou v hostovským a já....já budu sám na gauči, kterej mi můžete koupit na míru." Zazubil se.
" A co když ještě někdo přijede?" Zeptala jsem se.
"Holt nepřijede." Konstatoval Harry.
" Já jsem tu, ale ještě žádnou party nedovolila!" Řekla Vick a my se na ni všichni podívali jako... to-nemysliš-vážně.
"Budou to jen interní nevinný party neboj." Řekl Louis.
"Nevinný? S váma?" Zeptala se Vick.
"Zníš jako Gemma." Zabručel Harry.
"Juu stýská s mi po Gemmě." Hlesla jsem a Niall mě zezadu objal.
"Nebojte...taky ji někdy pozveme." Řekla Vick.
"Ajaj." Hlesl Harry, ale zase se usmál, vždyť ini dva jsou sibling goals......někdy.

" Vážení přátelé, právě mi došlo, že nakupovat asi půjdou jen holky....my máme jaksi nácviky před naším prvním koncertem v X-factoru. Zároveň zahájení Aftermath world tour."
Řekl Liam a podíval se na hodinky.
"Do háje, za půl hodiny tam máme být." Zhrozil se Niall.

"Sláva Danielle...můžeš jít nakupovat sama zlato. A něco mi kup hezkýho jo? Pa." Řekl Louis a políbil Danielle na tvář.
"Pa zlato." Políbil mě Niall a odcházel ke dveřím.
"Uvidíme se na koncertě." Řekl Liam a Vicky taky dostala pusu na tvář.

" No tak asi pa zlata." Řekl Harry a rychle vlepil mě, Vicky i Danielle letmou pusu na tvář za což sklidil tři pohlavky od svých nejlepších kámošů.

...

"Mě se nechce nakupovat nábytek." Řekla Vicky.
" Mě taky ne." Hlesla jsem.
"Holky, navrhuji nábytek odložit na později. Máme pět hodin do koncertu. Šla bych na Starbucks a potom na oblečení. Co vy na to?" Navrhla Danielle.
Obě jsme souhlasily a zamířily do Starbucks.
"Tři Vanilla latte prosím." Objednala Danielle.
"Vaše jména?" Zeptal se chlápek za pultem.
Napadla mě úplná blbost.
"Niall." Řekla jsem.
Chlápek se ne mě divně podíval.
"Tak to tam napište, ne?" Řekla Danielle.
"Jo a já jsem Louis." Dodala.
"A já Liam." Řekla Vicky a chytila si nos aby se nerozesmála.
"....Jooo...emmhm." Zamumlal chlápek a poslal nás k vedlejšímu pultu, kde nám za chvilku vydali kávu. Naštěstí tam nebyla dlouhá fronta a nemuseli tam na celej Starbucks vyřvávat. LIIIAAAMMM, LLOOUUIISSS, NIIIAALLL...To by asi bylo dost zvláštní.

Danielle nám kelímky vyfotila a postla na instagram s hashtagem #1Dgirlfriendssquad

A jde se nakupovat.

Šly jsme nakupovat nějaké oblečení na večerní koncert.
Rozhodly jsme se jít do Primarku.
Šly jsme do triček a hledaly nějaký dobrý, co by se hodili. Samozřejmě jsme nakupovaly i víc věcí než jenom na koncert. Rozhodla jsem se obléct, tak jak nych se oblékla normálně na svůj první 1D koncert. Jsem pořád největší fanynka. Našla jsem tričko na kterým bylo napsáno.
Lol you're not Niall Horan.
Danielle našla croptop s nápisem girl almighty a Vick zase nápis Forever young.
Potom už jenom šortky, a naše fangirl outfity byli hotové!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Tak tady je další díl.

Kedlubnuju vás! Děkuju moc Fake_Eleanor za její ohlas a snad bude příběh lepší a lepší.

#1Dgirlfriendssquad jede!!!
Omlouvám se všem vo nemají rádi Danielle, ale já ji ráda mám i když Eleanor je navždy v mém velkém srdíčku :DDD

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat