Part 16. Toilet paper and pancakes

143 9 2
                                    

Dneska jsem se vzbudila trochu dřív. Ale slunce venku už samozřejmě rozpalovalo vzduch.
Gemma se zavrtěla a zvedla se do sedu.
"Co děláš? Je teprve osm. Vstáváme tak v 9:00 až 9:30 nejdřív. "
Jo, je pravda, že vstáváme dost pozdě, ale komu to vadí? Nikomu! Kluci stejně ode dneška musí začít plánovat turné a nácviky a akce. Jo. Už za necelý měsíc skončí jejich osmnácti měsíční přestávka, kterou jsem podle svých slov neměla přežít.....ještě mám chvilku. Haha.

Když jsem Gemmě neodpověděla hodila po mě otraveně polštářem.
"Mám nápad!" Vykřikla najednou.
"Co?" Zeptala jsem se zvědavě, protože Gemma má většinou dobrý nápady.
"Uděláme klukům lívancouvou bojovku!" Říkala nadšeně.
"Co to je?" Nechápala jsem.
"Uvidíš! Teď se rychle jdeme převléct!"

...

Cítila jsem se jako špion 007. Nebo agent 007? No to je jedno. Prostě je to děsně cool plížit se po špičkách po schodech nahoru s hromadou toaletního papíru. JO. Toaletního papíru!
Gemma mi pomohla a společně jsme potichu donesly nahoru všechen toaletní papír co jsme našly na ostrově.
Gemma šla dolů udělat těsto na lívance.
Na mě zbyla ta těžší práce.
Nejdřív jsem toaletním papírem ucpala klukům klíčové dírky ve dveřích. Potom jsem začala z rolí papíru stavět zeď, tak aby až kluci otevřou dveře první co uvidí budou toaletní papíry. Samozřejmně Všechno potichu abych nikoho nevzbudila.
Zeď byla dostavěna. Bylo na ni využito asi čtyřicet balení toaletního papíru, které Gemma našla dole v kůlně. Haha...ten majitel to tam snad dal schválně!
Tak a teď potichu dolů pomoct Gemmě smažit lívance.

Usmažily jsme s Gemmou asi 50 lívanců a schovaly je do termo-krabičky aby nevychladli. Gemma je šla ven zahrabat na pláž a já jsem mezitím napsala spoustu dopísků a ukryla je všude po domě i po ostrově.
Gemma se vrátila z pláže a z lišáckým usměvem na mě kývla.
Zaply jsme rádio a pro naše stěstí zrovna hrála nějaká big beatová nahrávka...Gemma jen zvyšovala hlasitost...... MUSÍ TO ZAFUNGOVAT!

Harryho pohled:
Vzbudil mě hrozně nepříjemný zvuk nějakého big beatu.
Co to? Podíval jsem se naproti na Liama. Měl hlavu pod polštářem a zjevně se snažil ucpat si uši.
"Co to sakra je?" Mrmlal.
"To taky nevím! Počkej podívám se." Zamručel jsem ospale.
Jestli je to Louis, tak to zatraceně neni vtipný.
Rozespale jsem vyšel ze dveří, ale....
Promnul jsem si oči. Zdá se mi to, nebo je přede mnou opravdu zeď z toaletního papíru.
"Liame???"
"Co chceš? "
" Pojď sem prosimtě!" Řekl jsem a neustále zíral před sebe.
"Co to?" Liam taky zůstal stát ve dveřích jako sůva v nudlích, nebo koukal jako sůva z nudlí? No ani jedno nedává smysl.
"To byl asi Louis fucking Tomlinson." Řekl Liam a začal tlouct na dveře vedlejšího pokoje. Když si všimnul toaletního papíru narvaného v klíčové dírce.
"Jsem asi jelen. " Řekl a otevřel dveře dokořán.
"Co to proboha všechno je? Jste vyšinutý?" Slyším Niallův rozespalý hlas.
"To bych taky rád věděl!" Řekl Liam.
"Vypněte ty hrnce!" Zaprosil Louis.
" To není tvoje práce?" Zeptal se Liam.
"Nee." Odpověděl Louis.
"Ani ty toaleťáky???" Podezíral dál Liam.
To už Louis i Niall rozhořčeně vylézali z pokoje.
"Jaký toale..."
Louis zůstal stát ve dveřích s papulou dokořán asi jako já a Liam před chvílí.
"Já to nebyl slibuju! Buďto holky nebo sériový vrazi." Konstatoval Louis.
"Nevim co je horší. " Pokřižoval se Liam.
"Musíme dolů. Jinak ohluchnu." Řekl jsem a kopl do toaleťákové hradby.

Všechna ta masa papíru se skutálela dolů ze schodů a my jsme pomalu šli dolů každý nečím vyzbrojen.
Já botou, Liam polštářem a Louis Niallem za kterým se krčil.

První co jsem uviděl byla Gemma s Hannou na gauči se špunty v uších a každá čuměla do svého mobilu.
Přeběhl jsem k rádiu a vypnul ho. Konečně úleva!
Teprve teď si nás holky všimly. Vyndaly špunty z uší.
"Dobré ráno bráško!" Řekla Gemma a sladce se usmála.
"Co to ma sakra být?" Zeptal jsem se naštvaně.
"Co jako?" Divila se Gemma zatím co Hanna se dusila smíchy.
Chtěl jsem říct něco hnusnýho, ale Niall se začal smát, takže jsme se smáli všichni.

Konec Harryho pohledu. (Pohled Hanny pokračuje )

"Děkujeme za přehlídku pyžam." Řekla Gemma a podívala se na kluky, kteří samozřejmně spali lehce, jen v tílku a šortkách, protože bylo horko.
Niall se trochu zčervenal a zaběhl za Louise.
"Běžte se převléct a budou lívance!" Řekla Gemma a kluci s radostným pokřikem vyběhli nahoru.
"Je jim všem přez dvacet!" Řekla Gemma a protočila očima.

Kluci bleskově seběhli dolů už oblečení.
Sedli si ke stolu a chvilku čekali.
"Kde jsou ty lívance?" Neudržel se Niall.
Gemma k nim přišla a podala jim dopis.
Harry se ho s nechápavým pohledem ujal a otevřel ho.

"Chcete lívance? Nic není zadarmo. Lívance jsme vám udělaly, ale trochu jsme je odnesly. Hehe.
Musíte si je najít. Další informace najdete za televizí. Je jen na vás jak dlouho budete hladovět.
All the love
XXX
Gemma a Hanna"
Četl Harry.

" Cože? Já mám hlad." Svěsil Niall smutně hlavu. Bylo mi ho trochu líto.

"Say it with me now WTF?" Rozhodil Harry nechápavě rukama.

Liam byl zjevně nadšen a už letěl k televizi za kterou byl zastrčený další papírek.
"Další informace venku za prvním oknem." Přečetl a hned se všichni kluci hnali ven.
Gemma se jen ušklíbla.
"Si ještě zaběhaj!" Uchychtla se.
"Ranní rozcvička!" Řekla jsem a svalila se na gauč.
Kluci se přihnali jako sloni dovnitř a vběhli nahoru. Další informance byli jaksi na tom toaleťáku, kterej byl vecpanej vw dveřích jednoho pokoje.
Potom zase dupot a kluci znovu letěli ven.
"Co ti proboha???" Řval Harry když už potřetí běželi dovnitř a další papírek je čekal v ledničce.
Takhle ještě několikrát běželi ven, dovnitř, ven, dovnitř až měli poslední informace najít u Gemmy.
Gemma jim dala papírek, kde bylo prozrazeno, že lívance jsou zakopány v písku na pláži.
Harold se začal nehorázně vztekat, že tady lítaj jako pominutý a mezitím poslední informaci má celou dobu Gemma. Niall vypadal jako kdyby právě ztratil tunu času za kterou by mohl sníst všechny lívance. Louis se začal smát a pošťuchovat Liama, který měl zřejmě dost běhání ven a dovnitř.

...

Kluci vykopali lívance a já s Gemmou jsme přinesly javorový sirup, nakrájené ovoce a šlehačku. Všichni jsme měli nehorazný hlad a tak těch 50 lívanců zmizelo.
Možná, že Niall jich snědl 40. Nee dělám si legraci. Haha možná.
Samozřejmně, že putovaly fotky na instagram.
Snídaně na pláži je krásná věc.
Ale hezčí je, že tam máte pět nejlepších kamarádů ever!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak jo, dneska vydávám ještě jednu kapitolu, protože mě to teď zase nějak chytlo. Snad vás to takhle baví. (Někoho kdo si to přečte :))
Pokud zanecháte vote nebo komentář, tak vás budu milovat :-) Ráda oplatím! ♡
XOX
-Meg


Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat