Part 23. Fire

114 6 3
                                    

Gemma s Harrym nám vysvětlili, že si opsali Vickiino skypw jméno a ještě večer po narozeninách jí zavolali a domluvili, že přez nic přijede sem ta námi, aby mě překvapili.
Byla jsem tak šťastná. Tohle jsem vážně nečekala.

Gemma šla s Niallem připravit večeři a my ostatní jsme si povídali.

"Už nám zbývají jen tři noci do odjezdu a je tu jeden problémek...kde bude Vicky spát?" Zeptal se.
"Hmmm u nás je plno, u kluků taky a gauč u nás v bungalovu je moc malej."
Přemýšlela jsem.
" Může spát u Liama." Řekl Louis a Liam se začervenal.
"Jasně a kde budu spát já?" Řekl Harry a probodl Louise pohledem.
" Třeba u mě. Jsou v každém pokoji dvě postele přece." Odpověděl Louis.
"Heej a kde budu spát já?" Ozval se Niall z kuchyně.
"U Hanny kde jinde!" Zakřenil se Harry.
" A já?" Zavolala přísně Gemma.
"Vypadá to, že já a Niall budeme zase spát na gauči." Povzdychla jsem si.
"Klidně!" Mrkl na mě Niall.
"Ale já chci taky spát na gauči!" Řekl Harry.
" Tak budeme všichni spát v obýváku!" Navrhla Gemma a kupodivu jsme všichni souhlasili.

Gemma donesla od nás z bungalowu peřiny a šlo se na rozdělování míst.
Niall a já jsme měli spoku jeden gauč.
Gemma svolila, že bude s Haroldem na jednom gauči a teď zbýval ještě jeden gauč, kam šla Vicky.
Liam řekl, že půjde spát nahoru do postele a Louis se uvelebil na koberci.

...

Ráno jsem se vzbudila jako první a vymanila jsem se jemně z Niallova obětí.
Všichni ještě spali a já jsem se rozhodla na chvíli se projít ven. Vzala jsem si župan a vylezla ven. Ranní slunce už pěkně pálilo, ale jemný vánek přece jen trochu chladil. Šla jsem k pláži a všimla jsem si Liama, jak seděl na houpací síti.
"Ahoj." Pozdravila jsem.
Trhl ssebou a otočil se. Když viděl, že jsem to já, tak se usmál a posunul se na znamení, abych si přisedla.
Sedla jsem si k němu, ale oba jsme byli ticho.
"Tak ven s tím....copak?" Zeptala jsem se.
Liam se jen zasmál.
"Já nevím." Řekl.
"Ale víš!" Drkla ksem do něj loktem.
"Jak koukám tak ty taky." Zasmál se.
"Tak dobře...já to řeknu za tebe." Řekla jsem.
" Umírám zvědavostí." Zakřenil se.
"Líbí se mi Vicki a nevím jak jí to říct." Řekla jsem rozhodně a Liam ken kývl hlavou.
"Asi tak." Přitakal.

"Co vy tady?" Ozval se za námi Harryho ranní chraplák.
"Ty už jsi vzhůru?" Divila jsem se.
"Jo...Gemma kope." Zasmál se Harry a bez zeptání si k nám přisedl, že ksem se bála aby ta síť nekřupla.
"Potřebujeme pomoct....spíš Liam potřebuje pomoct." Začala jsem a chtěla jsem pokračovat.
"Šš šš je mi to jasný." Řekl Harry a změřil si Liama od hlavy až k patě.
"Je v tom až po uši." Řekl vážně a Liam mu málem dal pohlavek.
" Hele kámo, Gemmule chtěla dneska dělat nějakej extra kulinářskej projekt a chtěla zahrnout vsechny, aby pomáhali v kuchyni. Mohli bychom vás tam třeba nechat jako náhodou samotný a ty by jsi jí mohl vyjádřit své city." Řekl Harry a vítězně se usmál.
"To zní dobře!" Zajásala jsem.
" Já nevím." Podrbal se Liam nejistě za uchem.
"Ale já vím!" Vztyčil Harry rozkazovačně ukazovák.
"Opovaž se vzdorovat!" Dodal a zvedl se.
"Do oběda máš ještě čas zajet pro prstýnek kámo." Dodal laškovně a to už jsem vyděla jenom dvě šmouhy jak míří rychlostí větru k bungalowu.

...

Na každém hořáku stál jeden hrnec nebo pánev. Všechno to bublalo, smažiko se a prskalo. V troubě se pekly nějaké bagety či co a každý z nás krájel, strouhal, mixoval nebo drtil nejméně deset věcí najednou. V kuchyni byl hrozný zmatek, ale zdálo se, že Gemma má vše pod kontrolou.

Celý pobyt jsme většinou jedli mraženou pizzu, nemraženou pizzu a jiné podobné věci s jednoduchou přípravou. Teď se, ale Gemma rozhodla, že na počest návštěvy uděláme domácí oběd.
Jak tohle dopadne, vážně nevím.
Moc díky Vick.
Neee dělám si legraci, ina za to nemůže.
Díky Gemmo.

"Vytratit se." Zašeptal mi do ucha Harry.
Je to tady...Naše velká chvíle. Nebo spíš Liamova?
" Jeej něco jsem zapoměla..." Řekla Gemma a odběhla rychle nahoru.
Co si asi zapoměla nahoře? Jo vlastně nic.
"Auuu zlato řízl jsem se..." Zaúpěl Niall.
" To je dobrý miláčku, ani ti neteče krev...běž si to jenom umýt." Řekla jsem.
"Ale já potřebuju aby jsi mi to zalepila." Řekl Niall.
"Zlato neblbni, mám práci." Odpověděla jsem a protočila očima nad jeho děčínským chování.
"Potřebuju to z a l e p i t." Zdůraznil Niall a mě to došlo. Jsem vážně blbá.
"Ó zlato. Promiň. Pojď rychle...nahoře je určitě náplast." Zvolala jsem v předstírané hrůze, že se Nialk málem udusil smíchy.

Nakonec nahoru přispěchali i Louis s Harrym.
" Dobře....bylo to dost nenápadný a Vick si snad ničeho nevšimla." Řekl spokojeně Harry a vytáhl z šuplíku jeho pověstný polaroid.
" Skvělej hereckej výkon jinak." Ušklíbl se itonicky Louis a mrkl po mě a Niallovi.
"Tak sorry...nevím proč má moje drahá přítelkyně tak dlouhé vedení." Řekl Niall.
"Asi mám dost bohatého přítele, který si mohl dovolit mi ho koupit." Odsekla jsem mu a on se jen uraženě zamračil. "Vám to bude fungovat....už to vidím." Zasmál se Louis a my s ním.

Vicky pohled:
Všichni někam odešli a ani jsem se nenadála, byl už v kuchyni jen Liam. Dál jsem krájela mrkve na ci nejmenší kousíčky, tak jak mi to Gemma poručila.
Byki všichni strašně fajn a já si to tu užívala, jako zasloužený odpočinek po všech závodech a soustředěních.

Najednou začalo na sporáku něco smrdět a praskat.
Do háje Gemma je pryč.
Rychle jsem se otočila a všimla si, že cukety na pánvi nějak hnědou a bramborám přetýká voda.
Rychle jsem otočila čudlíkem a chtěla jsem ztlumit plamen, ale omylem jsem ho naopak zvedla a tak moc, že oheň skočil na pánvičku.
Zařvala jsem a popadla utěrku abych oheň uhasila.
Liam se otočil aby mi pomohl, ale omylem schodil misku se salátem, která se na zemi roztříštila na milion kousíčků.
Brambory přetekly a ze sporáku se začal zvedat šedivý dým.
Oheň stále nemizel....Liam popadl hrnek s vodou a přispěchal na pomoc.....

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tramtadaratatattáááá... Tak co uhořejí nám v kuchyni? Nebo Liam uhasí oheň hrníčkem? Vyfotí něco Harry na polaroid?
Chudáci lilci.
Napište Prosím do komentářů co si myslíte. Plosiiiiiiim. Pro všechny kedkubny a brokokice světa!
Dobrou noc.
Kedlubnuju vás a poděkuje Viki.
♥♥ ~Meg
P.S. Nejsem opilá, jen jsem poslouchala Zaynovi high notes...takže vlastně jsem opilá.
Baj baaaaaaj (umím spelling)

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat