Part 22. First date

141 6 3
                                    

Konec narozeninové oslavy byl skvělý. Do noci jsme jedli a hráli jsme hry. Taky jsme volali mojim rodičům, kteří nic neměli proti mému vztahu s Niallem, naopak byli mov rádi, což mě udivilo. Niall se tohoto rozhovoru nezúčastnil, říkal, že se s nimi cgce potkat osobně a asi se i trochu bál. Šel na záchod. (Mezitím)
Potom už jsme se jen dívali na film a já s Niallem jsme usnuli na pohovce.

Takže ráno jsem se probudila přtulená k Niallovi na pohovce. Někdo nás asi včera přikryl, protože jsme měli přez sebe lehkou deku.
Zvedla jsem se trochu loktem a zadívala se na Nialla. Byl tak dokonalý a roztomilý když spal. Políbila jsem ho na tvář a chtěla jsem vstát.
Chytil mě za ruku a něco zamrmlal.
"Copak?" Zeptala jsem se jemně.
"Nechoď pryyč." Zaprosil, ale oči měl pořád zavřené.
Uchychtla jsem se a lehla si zpátky.
"Ale já jsem chtěla udělat snídani." Řekla jsem s úsměvem.
Otevřel oči.
"Snídani?" Zeptal se.
Jen jsem přikývla.
"Palačinky?" Zeptal se znovu a oči mu svítili jako malému klukovi.
" Hmm." Zasmála jsem se.
"Není tu pro tebe místo asi." Řekl a vyšoupl mě z gauče.
"Heej..." Udělala jsem uraženou.
"Promiiiiň, tak jsem to nemyslel!" Zakňoural a já jsem na něj mrkla.
"Palačinky." Řekla jsem a on se jen usmál.

Za chvíli přidupali zezhora kluci.
" Gratulujeeeem!" Křičel Harry.
" K čemu?" Zasmála jsem se.
"K druhému dnu kdy jste spolu." Zakřenil se Louis a všichni jsme se rozesmáli.
Přišla už i Gemma.
" Nebála jsi se samaaa?" Ptal se Harry.
" Hrozně. " Řekla Gemma ironicky.
" Já se bál." Zafňukal Louis a všichni jsme se rozesmáli.
Rychle jsme s Gemmou dodělaly palačinky a všichni jsme si sesedli ke stolu.
" Tak ce je dneska v plánu?" Ptal se Liam.
" No tihle dva by si mohli zajít třeba na randíčko." Řekl Louis a ukázal na mě a Nialla.
"To není špatný nápad." Řekl Niall s plnou pusou a podíval se na mě.
"První rande?" Mrkla jsem.
" Jen upozornění. Niall říkal, že by si na prvním rande nedal pusu...to nevím jestli vydržíte." Ušklíbl se Harry.
" To je jen v případě, že by to nebyla moje holka." Zamračil se Niall.
" A Hanna snad je tvoje holka?" Divil se naoko Louis.
Gemma se mohla umlátit smíchy což jsem nechápala.
"No já myslel..." Niall se na mě s obavou podíval.
"To víš, že jsem jeho holka." Odsekla jsem Louisovi a dala jsem pusu Niallovi na nos.
Usmál se a přítáhl si moji židli blíž k té svojí.
"Trhni si." Šlehl po Louisovi pohledem a všichni jsme se znovu rozesmáli.

...

Rozhodli jsme se s Niallem, že zajdeme na pizzu...kam jinam, že?
Drželi jsme se za ruce a bylo nám jedno lidí kolem.
Ochranka zatím neměla ani moc práce. Fanoušků tu tolik nebylo a fotograf, jen sem tam.
Vešli jsme do naší známé pizzerie a usadili se.
" Nialle? Teď to určitě bude v novinách. Nechci ti působit potíže.
Niall se na mě něžně podíval.
"Ty mi nikdy potíže dělat nebudeš. Mikuju tě a nejraději bych to vyřval po celém světě." Řekl a krátce mě políbil.
"To nebude težký." Usmála jsem se a oba jsme se zasmáli.

Obědnali jsme si jen jednu pizzu, protože jsme prý neměli zase takovej hlad.
Nejdřív šlo všechno hladce, jenže potom už tu zbyl jen jeden kousek.
Natáhla jsem se pro něj, ale Niall taky.
"Heej já jsem chlap musím toho sníst víc!" Řekl Niall a zase se sápal po kousku.
" Ale dámy mají přednost lásko." Usmála jsem se sladce a chytila kousek do ruky a chystala se ukousnout špičku.
Niall mi kousek vytrhl s ruky a přibližoval si ho k ústům.
Rychle jsem ho plácla po ruce, ale to jsem neměla dělat, protože Niall si upustil pizzu přímo do klína.
"Uaaaa co děláš?" Vykřikl nešťastně a sápal se po mě aby vykonal pomstu v podobě zlechtání.
Začala jsem se smát a vzdorovat, ale v tu chvíli jsme přestali...všimli jsme si, že veškerá pozornost ostatních hostů je upřena na nás.

Okamžitě jsme přestali a Niall spěšně zaplatil a co nejrychleji jsme vypadli ven z restaurace. Hned za dveřmi nás popadl záchvat nekontrolovaného smíchu. K velkému údivu, ale i radosti přítomných fotografů. Smáli jsme se a smáli. Tenhle vztah je asi o jídle a smíchu. Haha.
"Emm možná bychom měli jít." Podotkl jeden bodyguard a my jsme se stále v křečích smíchu odebrali k autu."
Když už jsme seděli v autě a uklidnili se. Daka jsem Niallovi hlavu na rameno a on si hrák s mými vlasy.
" Štípni mě." Řekla jsem.
"Cože? Proč? " Divil se se smíchem Niall.
"Jestli je to sen." Řekla jsem.
" Nee." Zakroutil Niall nesouhlasně hlavou.
" Proč?" Nechápala jsem jeho vážný pohled.
" Princezny se budí jinak." Usmál se. Chytil mě za tváře(Chápete jak to myslím, že? :)) a spojil naše rty. Okamžitě jsem zavřela oči a ruce obmotala kolem jeho krku.
Jen asi o centimetr se odtáhl a usmál se. Potom se zase přiblížil a políbil mě. Tentokrát polibek prohloubil a rukou rychle zmáčkl tlačítko, kterým vysunul roletu mezi námi a culícími se bodyguardy vepředu.

...

Ruku v ruce jsme nakráčeli do bungalowu. Gemma s Harrym hráli scrabble a Louis s Liamem asi řešili něco ohledně turné.
Pozdravili jsme a sedli si na gauč.
" Jaký to bylo?" Zeptala se Gemma s úsměvem.
"Moc fajn." Usmála jsem se.
" Líbali jste se?" Zeptal se suše Harry a já jsem cítila jak mi hořej tváře.
"Co tě to zajímá?" Zvrčel Niall.
" Takže jo." Zakřenil se Louis.
"Prosím vás...nechte je." Řekl Liam a dál se věnoval práci.

Harry se najednou posadil.
"Musíme jet." Řekl Gemmě a ta jen přitakala a zvedla se.
"Kam jdete???" Zeptal se Louis.
"Na letiště." Odpověděl prostě Harry.
" Proč?" Nechápali jsme nikdo z nás.
"Pro Vicky." Řekl Harry a s Gemmou rychle vyběhli ze dveří.
"Cože??" Já s Liamem jsme jednohlasně vykřikli a podívali se na sebe.
"Ona přijela???" Zařvala jsem.
"To je vtip?" Poškrábal se Harry na zátylku.
Ale Gemma a Harry už byli pryč.
Tohle nechápu.

...

Otevřeli se dveře a v nich opravdu stála moje kamarádka Vick, kterou už jsem tak dlouho neviděla.
Na tváři měla krasný úsměv, jako vždycky a ruce roztažené jen jsem jí do nich vběhla.
Pevně jsem jí objala.
"Vickiiiiiiii tak moc se mi stýskalo!" Zvolala jsem.
"Mě takyyy." Řekla ona a hladila mě po zádech. Když jsme se už asi po pátý odtáhly, zase objaly a zase odtáhly, šla Vicki za Niallem podali si ruce a taky se objali. Objala se i s Louisem a usmála se na Liama.
"Emmm ahoj já jsem Liam." Řekl a pohled měl upřený na podlaze.
"Já jsem Vick." Zasmála se ona a taky ho krátce objala, po čemž Liam vypadal jako v transu.

Ro už do dveří vešli Harry a Gemma.

" Čas na vysvětlení! " Přikázala jsem jim a znovu objala Vick.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak jsem tu dneska ještě s jednou částí. :)
Nějak mě to chytlo a možná mi k tomu někdo pomohl....třeba Viki??? ;)
A kdo se nám tu oběvil??? Je to docela překvápko ne?
Uvidíme jak to sourozenci Stylesovi vysvětlí. :D
Kedlubnuju vás všechny!!! (Autorská práva? )
Tak jak se vám to líbí? Máte připomínky?
Děkuju všem za hvězdičky.
-Meg








Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat