Harry mě chytil za ruku a zvedl z lavičky. "Jenom, promiň za ten klobouk a kabát, vím že vypadám trochu zvláštně, ale většinou mě takhle lidi nepoznaj. A ti chlápci za náma, budou chodit za náma, protože jsou moje ochranka." Zasmál se a podíval se dozadu. "Ale jak vidíš, jsou to docela přátelští hlídací pejsci." Řekl. Podívala jsem se dozadu. Opravdu bych neřekla, že jsou to bodyguardi. Ten jeden si zrovna kupoval růžovou cukrovou vatu s druhej po očku koukal po Harrym.
"Nechceš taky?" Zeptal se Harry a nečekal na odpověď.
"Prosili bychom dvě vaty" Řekl prodavačce. Prodavačka spustila stroj a začala na špejli namotávat vlákna růžové cukrové vaty. Pořád si Harryho tak zkoumavě prohlížela. "Myslím, že tě poznává." Špitla jsem skoro neslyšně.
"Já vím, mizíme!" Sikl Harry.
"Děkuji mockrát madam!" Řekl změněným hlasem . S mírnou poklonou jí podal mince. Jednu špejli podal mě jednu si vzal a už mě táhl někam doprostřed uličky."Kolik jsem dlužna?" Zeptala jsem se a sahala jsem pro kabelku.
"Nic, celej dnešní večer jde na mě sweetheart!" Zabránil mi Harry.
"Ale prosimtě! To si nemůžeš dělat škodu!" Oponovala jsem. Podíval se na mě takovým pohledem, že mi to došlo. On si asi škodu dělat nebude i kdyby koupil tuny vaty.
"No tak OK." Řekla jsem ostýchavě a na Harryho tváři se rozvlnil široký úsměv.
"Jsem rád, když mužů dělat lidem radost!"Jedli jsme vatu a povídali si. Já jsem mu říkala o svém životě, škole, jak se těším na své narozeniny a co vlastně dělám v Anglii. On mi zase vyprávěl o koncertech o tom co dělal o brake a co vlastně bude po ní.
"Můj život je oproti tvýmu uplně nudnej." Povzdychla jsem.
"To není pravda! Mě to hrozně baví poslouchat!" Řekl Harry a usmál se na mě. "Vždycky jsem chtěl strávit nějaký čas s fanynkou a povídat si o jejím a mém životě, ale to by mi musela přestat řvát do obyčeje." Zasmál se Harry.
"Noo tak já poměrně fanynka jsem..." Špitla jsem.
"Jo? To je fajn, že mi neřveš do obličeje." Zasmál se Harry...ani nevěděl, že přesně to bych udělala kdybych si nechtěla zachovat nějakou důstojnost.
"Teď doufám, že jsi to nepochopila špatně. Mě naše fanynky nevadí. Miluju je všechny, jen.... chápeš?"
"Asi jo." Odpověděla jsem.Právě jsem ze špejle odloupla poslední kousek vaty. Harry už dávno vatu snědl a jen kousal špejli. :D Šli jsme chvíli mlčky s Hary najednou vyhrkl. "Byla jsi už někdy na horské dráze? " *
Zamyslela jsem se. "No...popravdě...asi ne." Uvědomila jsem si.
"Haa tak to neznáš smysl života!!!" Zvolal Harry chytil mě za zápěstí a zase mě někam táhl. "Hlídací pejsci" nám skoro nestačili. :D
...Stáli jsme ve frontě na horskou dráhu. Podívala jsem se vzhůru. Vysoká, blikající dráha se nám kroutila nad hlavami. Když nade mnou prosvyštěly sedačky, popadl mě strach. Nikdy v zivotě jsem nebyla na horské dráze. Borová dráha je oproti tomuhle P.R.D.
"Harry?? Já se dost bojím." Přiznala jsem.
"Ale sweetheart! Neboj se ! Nic to není. Kdo by se bál! Neboj, budu hned vedle tebe."
Ujišťoval mě Harry.
"Nebo můžete klidně zůstat tady s námi slečno. " Řekl jeden bodyguard. "Já tam rozhodně nejdu. Motala by se mi potom hlava a nemohl bych hlídat." Řekl druhý.."A vlastně vůbec nevím co tady pan Harry nacvičuje, jelikož on....
"Ne ne ne! Hanna jde se mnou, protože musí překonat strach!" Skočil mu Harry do řeči a výhrůžně se na něj podíval.
...
Usedla jsem do sedačky pro dva a zacvskla bezpečnostní zábranu.
"Ufff... horské dráhy. " Vydechl Harry a sedul se na sedačku vedle mě.
"Co je? Bojíš se?" Zeptala jsem se.
"Bát se? Nee to nee. To už mě Louis odnaučil, ale pořád je nemám nějak extra v lásce." Zaskuhral Harry vtipně a připnul si zábranu.
"OMG, proč jsi mě sem teda tak nadšeně lákal?" Nechapala jsem.
Harry se rozesmál. "Snažil jsem se udělat přesně to co udělal Louis aby mě dostal na horskou dráhu.
Víš co mi taky řekl ať udělám?"
"Ne"
"Řekl ať se podívám dolů a já to udělal. Bylo mi potom skoro celou cestu zle." Smál se Harry.Ozvalo se pípnutí, za chviličku vyjedeme. Zavřela jsem pevně oči.
"Bojíš se?" Zeptak se Harry. Mírně jsem přikývla.
"Asi budu ječet." Řekla jsem.
"Ne, nebudeš..." Zavrtěl Harry hlavou. "What???"
"Budu ječet místo tebe!" Řekl rozhodně.Potom se ozvalo pronikavé písknutí, sedačka s námi hrozně trhla a pak už mě jen obrovská síla tlačila k opěrátku a svět nebyl vidět. Slyšela jsen Harryho řev a asi nevědomky jsem se k němu přidala...
...
Ani jsem se nenadála a zastavili jsme. Harry mi pomohl ven ze sedačky. Měl uplně zrudlý obličej a tmavé kudrny rozházené všude možně. I když jsem byla v totálním šoku, musela jsem se mu smát. Taky se začal řehtat na celé kolo. "Vypadáš dost vtipně! Měla by jsi se vidět! " Smál se mi.
"Ha..ty se ještě směj! " Řekla jsem. " Ty by jsi taky mohl teď dělat dvorního klauna."
Harry se snažil předstírat jak moc je uražený, ale moc dlouho mu to nešlo. Vytáhla jsem z kabelky hřeben a podala mu ho.
"Ráčíte se trošičku učesat pane Stylesi?" Zeptala jsem se ho.
"To bych navrhoval spíše vám ctěná mademoiselle!" Řekl Harry. "Já si na rozdíl od vás nasadím svůj klobouk a nikdo vlasy neuvidí." Zasmál se, vzal si od bodyguarda klobouk a narazil si ho na hlavu. (Nechal si ho u bodyguarda aby mu na dráze neuletěl
:D)...
S Harrym jsme pak ještě snědli hodně jídla, vyzkoušeli spoustu atrakcí a prokecali spoustu témat. Na střelnici se Harry netrefil, zato já jsem mu vystřelila růži, kterou si strčil za klobouk. (LOL)
Najednou mě napadlo. Kolik je vlastně hodin? Vytáhla jsem mobil z kapsy, zapla displej a první co mě udeřilo do očí bylo 20 nepřijatých hovorů od Eda, Sarah, Luka, Anny a Paula.
"Do háje! Už je půl druhé. Nejpozději v 01:15 jsme už chtěli být doma!" Vykřikla jsem.
"Opps! Jsem uplně zapoměl na ty tvý kámoše! " Lekl se Harry.
Rychle jsem zmáčkla zelené sluchátko a volala Anně.
- Hanno?!?!?- Ahoj...ehm....hrozně se omlouvám...už jste doma?
-Doma?? To si děláš legraci? Ne! Všichni jsme v Taxiku a jedeme tě hledat zpátky na pouť. KDE JSI???
- Promiň, jsem pořád tady. Jeďte domů, za chvilku tam budu, ok?
- *ticho*....Tak dobře. Ty....wow...tohle...Nevím jestli ti doma připravím tepleh čaj a oslavu na to, že nejsi mrtvá anebo tě uškrtim.....
Vypla to.
"Všechno OK sweetheart?" Zeptal se ustaraně Harry.
"Nevim...."
"Můžu tě teda odvézt?'
"To by jsi byl moc hodnej, dík!" Podívala jsem se na něj vděčně.
"Za málo!" Usmál se.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡ ♡
Tak co? Užili (spíš asi užilY :P) jste si horskou dráhu s Harrym? Jaké bude přivítání v hotelu? Bude vaše kamarádství s Harrym pokračovat? Jaká bude procházka po Londýně?Pokud máte nějaké dotazy či připomínky, pište Prosím do commentů!
XOXO Meg ♡* Víte jak tam Harry řekne to: "Byla jsi už někdy na horské dráze? "
Představte si jak to říká v angličtině s tím svým přízvukem! Něco jako:
"Have you ever been on a roola cousta?" OMG umírám!!!
........RIP Meg.........
........JO, JSEM DIVNÁ, MÁTE PRAVDU. ..... :P
ČTEŠ
Just Friends?
FanfikceNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...