Druhý den.
Dneska jsem se vzbudila a první myšlenka byla, že mám dneska narozeniny. Ano mám narozeniny. Je mi 17! Jeej už jenom rok do osmnácti!! (Cože ještě rok...no nic no..haha.)
Oslavu budu mít, ale až přijedu domů.
Mobil zabzučel na oznámení příchozí zprávy.
Rozklikla jsem ikonku na displeji. Byla to zpráva od mé nejlepší kamarádky Vicktorie:Heej zlatooo! Happy birthday!!!!
Ilysm! Přeju ti hodně zdraví, štěstí, úspěchu a všech těch věcí co přejou všichni, ale asi se to vyplatí...haha.
Už jsem konečně doma, musíme si zavolat, nebo něco! Proč? Protože to tak bff dělají a protože mám na tebe tisíc otázek! Tak se příprav.
Ještě jedno the happiest bd!
Vick♥Musím říct, že rohle mě hrozně potěšilo. Vick je moje nejlepší kamarádka ever. Známe se už dost dlouho a vztah mezi náma je opravdu až out of this world. I když je Vicky 21. Vždycky jsme byli ty kámošky co si řekli vážně všechno. Jsme v mnohých věcech uplně stejný. Jediná smutná věc je, že je Vicki hodně pryč. Je úspěšná atletka a tak jezdí ruzně na soustředění a na závody. Ale ani to, že se tolik nevídáme nám náš vztah nějak neslabilo...možná i naopak.
Do pokoje vtrhla Gemma.
"Už jsi vzhůru?" Zeptala se udiveně.
"Ano." Odpověďela jsem samozřejmně a potom jswm si uvědomila, že jsem vlastně nevstávala na budík.
Podívala jswm se na hodiny a s údivem jsem zjistila, že je už 11:30.
" Doprčic! Jaktože mi nezazvonil budík?" Vyjekla jsem.
Gemma vypadala dost v rozpacích.
"A proč jsi mě nevzbudila?" Ptala jsem se nechápavě Gemmy.
"Emmm nooo...říkala jsem si, že....by, třeba..." mrmlala Gemma
"Co?"
"Že by jsi se třeba dneska chtěla prospat." Odpověděla mi a široce se usmála.
"Hele musím jít za klukama. Harold a Niall se rozhodli, že pojedou do města." Vysvětlovala Gemma a měla se k odchodu.
"Do města? A proč jenom oni? My ostatní ne?" Nechápala jsem.
"Ne...hele a pojď rychle ještě než odjedou a než ti Nialler sežere snídani." Řekla Gemma a odběhla.
Rychle jsem na sebe hodila nějaký oblečení. Ani jsem se neosprchoavala a neučesala. Rychle jsem si vyčistila zuby a pádila jsem do bungalowu.Harryho pohled :
Hanna právě vešla do bungalowu když jsme si sedali ke stolu k snídani. Gemma udělala vajíčka se slaninou. Mňam. Je to snídaně, kterou vždycky dělá moje mamka.
Hanna přišla veselá jako vždycky, pozdravila a sedla si.
Pořád jsem čekal jestli se zmíni o tom, že má dneska narozeniny, ale po celou snídani o tom ani nemukla.
"Tak jaké jsou plány na dnešek?" Zeptala se Hanna když dojedla.
"Ehmm" odkašlal jsem si a mrknul jsem nenápadně na ostatní.
"Já a Niall musíme něco zařídit ve městě. Říkal jsem si, že by Louis s Liamem mohli uklidit bejvák a ty by jsi třeba mohla volat kámošům, rodičům a řešit svou kariéru." Zaculil jsem se."Kariéru?" Nechápala Hanna.
"Noo tak říkal jsem si, jestli třeba nechceš napsat ještě víc písniček, přes Simona bychom ti mohli domluvit nějakou agenturu a mohla by jsi třeba vydat album." Řekl jsem samozřejmně.
Chvilku na mě koukala a pak řekla.
"No..proč to nezkusit? Ale nemyslím si, že by měla Baby It's Summer takový ohlas..."
Najednou se v rádiu ozvalo: Tak a teď něco co vám zaručeně dá letní náladu!The water is clear,
sky is brigt,
stars are shining up the night,
so open the windows let in the light,
C'mon darling it's alright.
Baby it's summer!Hanna ztuhla a já jsem se jen výtězně usmál.
"Dobře..." Přitakala.
"Možná bude i lepší, když sem nsbudete chodit, protože když já a Liam uklízíme, tak neniz radno vkročovat do místnosti." Zakřenil se Louis.
Hanna se tedy zvedala k odchodu a já mrkl na Louise a oba jsme se potichu plížili za ní.
ČTEŠ
Just Friends?
ФанфикNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...