Stále pohked Vicky
Liam chrstnul na oheň hrníček vody, ale trochu se netrefil a voda přistála na lince vedle.
Zběsile jsem začala máchat utěrkou ve vzduchu, ale to jsem neměla dělat, protože utěrka chytla plamen a začala taky hořet.
Liam Zařval, popadl hrnec plný mléka a než jsem se nadála byla jsem celá mokrá a z pánve se nehorazně čoudilo.
Po ohni už ani stopy.
Úlevou jsem si sedla na zem a pořád jsem mačkala v ruce poloshořelou utěrku.
Liam s dřepnul vedle mě s ustaraným výrazem.
"P...promiň. Jsi v pořádku?" Zakoktal.Podívala jsem se po kuchyni a potom na něj. Začala jsem se strašně smát.
Nevím co to do mě vjelo, ale nešlo to zastavit prostě jsem se smála a smála.
Liam na mě nejdřív koukal, jako na zjevení, ale potom si sedl taky, až to žuchlo a připojil se k mému smíchu.
Když jsme trochu ustali, chytil se zezdola okraje linky, ale omylem rukou drknul do vajíčka, které bylo nahoře a schodil si ho na hlavu.
Vím, že je to hnusný, ale začala jsem se zase smát.
Liam si uraženě sednul.
"To není k smíchu." Řekl a sáhl si rukou na hlavu.
"Fuuj!" Zkřivil obličej, když se mu naruku nalepil sliz.
Já jsem se jen hystericky smála až jsem se prohýbala.
Potom jsem se zastavila a zadívala se na něj.
Znovu jsem se rozesmála.
"Co jeee?" Pokusil se Liam o uražený tón, ale selhal a namísto toho ukázal své krásné zuby v širokém úsměvu.
"Vypadám jako debil." Řekl.
Trošku jsem se přesunula blíž k němu.
"Ale hezkej debil." Řekla jsem a prstem mu setřela vajíčko, co mu kapalo na nos.
Usmál se široce a díval se mi do očí.
Za chvíli jsem ucítila jeho měkké rty na těch mích.
Ani nevím jestli políbil on mě nebo já jeho...bylo to takové oboustranné.
Jednu ruku mi dal do vlasů....fuuj zrovna tu od vajíčka, ale mě to bylo jedno. Stejně jsem byla celá od mléka....
Konec Vickyina pohledu (pohled Hanny pokračuje )
Uslyšeli jsme zezdola podivný zvuk, jako by se něco rozbilo.
Gemma hned vstala a chtěla běžet dolů, ale Harry ji zadržel.
"Počkej, to je dobrý. Jen si zase pěkně sedni...šup, šup." Řekl jí a ona neochotně poslechla.
Když se ozývaly další podivné zvuky už jsme Harryho přemluvili, že tam musíme jít a já doufala, že žijou.Harry nám, ale řekl, že musíme jít pomalu za ním.
Tiše jsme se plížili za shrbeným Haroldem, který třímal v ruce pověstný polaroid. Pohled se nám naskytl na líbající se dvojici na podlaze uprostřed salátu, střepů, mléka, Liam měl.na hlavě vajíčko, Vicky byla celá mokrá od mléka nehledě na to, že z pánvičky se čoudilo a Vick svírala v ruce něco co asi bylo utěrka.
Rip utěrka a naše smažené cuketky.
Harry rychle zmáčkl spoušť na polaroidu." Co se tady pro boha stalo?" Zanaříkal Louis a všichni jsme vběhli do kuchyně.
Pokazili jsme tím romantickou chvilku a Vick s Liamem se od sebe polekaně odtáhli.
Gemma rychle popadla páchnoucí pánvičku a vynesla jí před dveře.
Louis vypnul brambory a u toho se řízl do nohy o střep.
No co, nemá furt chodit bos!
Já jsem běžela pro koště abych zametla střepy a ostatní uklízeli, kde se dalo.Když jsme všechno douklízeli, tak jsme si posedali na pohovky.
" Promiň Gemm." Kuňkl smutně Liam.
"Nee to já promiň." Ozvala s Vick.
" Vy za to nemůžete." Usmála se povzbudivě Gemma a hned na to hodila pohledem po Harrym.
Ten jen vzal čtyři fotky, které stihl udělat a nalepil je na stěnu vedle těch našich s Naillem.
" Tak co?" Zeptal se Liama a Vicky.
"Co co?" Zeptal se zase Liam.
"Jste spolu?" Zeptal se pro změnu Louis a v očích mu jiskřilo.
Liam se podíval na Vick. Ta se jen usmála naklonila a něco mu zašeptala.
"Jo jsme." Řekl pevne Liam a chytil jí za ruku.
Všichni jsme začali tleskat a jim jen svítili očička. Kdyby jste chtěli tak v nich možná i uvidíte srdíčka.
Podívala jsem se na Nialla.
"Miluju tě." Zašeptal s širokým usměvem a políbil mě.
"Nooo tak dobrý, dobrý uklidněte se vážení. My nezadaní teď truchlíme."
Řekl Harry a snažil se zastavit mě a Nialla a Liam s Vick, kteří měli zjevně podobné zájmy jako my dva.
"Dovol...já nejsem nezadaná! Mám přítele a to by jsi měl asi vědět." Řekla Gemma.
"Ach jo...jsem sám. " Povzdechl si Harry.
"Larry Stylinson" Zašeptal Niall a já jsem ho zpražila pohledem." Neee ani náhodou! Mám Danielle!" Zařval Louis.
"Ty mě nemáš rád." Předstíral Harry pláč.
"Ale mám, jen sem netahejte Larryho a žádný jiný smyšlený bromance. Všichni víme, že ro není pravda." Vysvětloval Louis a všichni jsme se smáli." Hej, chce se mi skočit do moře v oblečení." Řekla Vicky a stiskla Liamovi ruku.
"Jdem na to, pojďte." Zvolal Liam a vyběhl z Vicky ven a my všichni za ním.
Po cestě jsme potkali pánvičku.
Běželi jsme k západnímu molu obrovskou rychlostí.
Liam a Vick se na samém kraji zastavili, políbili a potom skočili.
" Já mám Gemmu!" Zařval Harry, chytil Gemmu za ruku a táhl ji ke kraji mola. Tam se sklonil a dal jí pusu na tvář.
"Fuuj" Zavřískla Gemma a už oba se smíchem letěli vzduchem.
Teď já a Niall jsme zopakovali to co udělal i Liam s Vick.
Skočili jsme do vody a se smíchem se vynořili vedle Dalších čtyř lidí.Na kraji mola se objevil Louis s papírkem v ruce.
"Danielle!" Zařval, políbil papirek a už letěl směrem k nám.
Až to šplouchlo.
Na hladině se vynořila rozesmátá hlava.
"Co to máš za papírek?" Vyzvídal Liam.
" Danielle." Řekl vážně Louis a ukázal nám promočený papírek na kterém byl propiskou nakreslený jednoduchý obličej a hromada vlasů.
"Wow, je hezká." Řekl Harry se smíchem a hned se začali prát.
Tak jsme se tam tak plácali oblečený ve vodě mezitím co se Vick snažila dostat skořápky z Liamovo vlasů.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Tak je u další trochu kratší díl.
Ano já vím, je to asi přehnaně naivní, ale která ff není?
V příštím díle, už se asi bude odjíždět z Malediv a nastanou problémy....Jak se budou vídat? Co bude dál? Sama nevím.
Tak Adioooooos
~MegJo a Janka17 mě nutí abych psala. Je prostě hrozná. (Kecaaaam miluju tě ty můj banánku) (zní to divně? Jestli jo tak sorry xD)
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...