Part 39. An accident?

93 6 4
                                    

Zavřela jsem oči a tím se mi na tvář vykutálelo pár horkých slz.
Proč? Proč nemůže Vicky mít děti? Vždycky jsem si snily jak já budu mít chlapečka a ona holčičku a potom se vezmou.
Bylo to to o čem mluvil doktor když zmiňoval vnitřní zranění?
A jak mohl Liam něco takového udělat?
Co vlastně dělá?
Kdo je zač ta holka?

Najednou jsem postřehla, že vzlyky ustaly a Vicky se pomalu přestala otřásat.
"Vick?" Zašeptala jsem, a odtáhla se od ní.
Její tělo mě nezvládně následovalo.
"Vick?" Zvýšila jsem hlas, ale ona neodpověděla, byla v bezvědomí.
"Liameee! Hej rychle někdo pomozte!" Zařvala jsem na celé parkoviště.

Kupodivu za chvíli přiběhl Liam.
"Co se stalo?" Řekl udýchaně.
Musím říct, že jsem na něj byla HODNĚ naštvaná a kdyby tam zrovna nebyla Vicky v bezvědomí tak bych mu možná i jednu vrazila, ale teď záleželo na Vick.
"Pro boha co se stalo?" Vykřikl Liam a zved Vick do náruče.
"Rychle půjdeme dovnitř." Řekl a zamířili jsme rychle do budovy.
Neznámá holka se někam vytratila.

...

"Doktor ji prohlédne." Řekla Lou a zavřela dveře od pokoje kde byla Vick. My všichni ostatní jsme stáli na chodbě.
"Co se vlastně stalo?" Otočil se na mě Harry.
Já jsem, ale chtěla udělat jen jednu věc.
"Liame, potřebuju s tebou nutně mluvit." Řekla jsem vážně.
"No?" Odpověděl sklíčeně Liam.
" O samotě nejlépe." Hlesla jsem a Liam tedy neochotně vstal a vyšli jsme ven.

"Achhhh nevím jak začít." Vzdychla jsem.
"Ty Vick podvádíš?" Vyjekla jsem najednou.
"Co? Ne!" Křikla Liam.
"Ne? A co měla znamenat ta holka tady hm?" Zeptala jsem se.
"Ty jsi to viděla?" Podivil se Liam.
"Kupodivu to viděla i Vick." Řekla jsem a založila si ruce na prsou.
Liam si frustrovaně prohrábl vlasy.
"Nebyla to moje vina. Byla to fanynka, omyl, nedorozumění." Rozhodil rukama.
"Jo? Hmm zvláštní nedorozumění. Jak tě může fanynka políbit na soukromém parkovišti když do koncertu zbývá několik hodin?" Křikla jsem.
"Já nevím. Pracuje tu a no...extra jsem se nebránil. Bylo to rychlý a..."
" Ach to je jedno!" Přerušila jsem ho.
"Nevím jestli ti věřit nebo ne Liame, ale je tu ještě jedna věc ohledně Vick." Řekla jsem.
"A to?" Zeptal se a v jeho očích byl vidět strach, starost a láska...okamžitě jsem mu uvěřila to.s tou fanynkou i když mi to ještě bude muset vysvětlit.

"Vicky dneska přijela z prohlídky u doktora a chystala se odejít. Odejít z turné a odejít od tebe." Řekla jsem.
" Cože? To ne! Proč?" Vyhrkl Liam a do jeho očí se draly slzy.

"Liame, Vick po autonehodě nemůže mít deti. Bála se, že by jsi ji opustil, nechtěla aby jsi se trápil a tak chtěla odjet a věnovat se po zbytek života sportu, ale potom tě uviděla s tou holkou a zhroutila se." Řekla jsem a pohlédla na něj.

Jeho tvář byla bledá, měl pootevřenou pusu a třásly se mu ruce.
"Liame?" Zašeptala jsem.
" Jsem takovej debil." Zašeptal a díval se nepřítomně někam do dálky.
" Nikdy, nikdy bych jí neopustil. Ona je tak statečná, je to ta nejlepší holka kterou jsem poznal a já blbec jsem to takhle zvoral." Znovu si brohrábl vlasy a zatahal za ně.
" Liame, ještě není vše ztraceno." Řekla jsem a stiskla mu ruku ve snaze ho povzbudit.

"Rychle....musíme zjistit jak je na tom!" Vyhrkl najednou a zatáhl mě zase dovnitř.

"Má vysokou horečku, ale z bezvědomí se dotala, teď spí. Dal jsem jí injekci na zmírnění horečky i celého systému, který je zjevně ve velkém stresu a vypjetí. Až se vzbudí dejte jí co nejvíce tekutin." Řekl doktor a povzbudivě se usmál.
"Bude vpořádku nebojte." Poplácal Liama po rameni a odešel.

" Nepůjdu na koncert. Musím tu být s ní a všechno jí vysvětlit. Zvládnete to beze mě?" Řekl Liam a kluci přikývli.
"Ano...fanoušci to pochopí." Řekl Louis.
"A Hanna by mohla udělat předskok." Navrhla Danielle.
"Ano, to je dobrý nápad." Přikývl Harry.
"Nespusť z ní oči!" Prokázala jsem Liamovi a on jen kývl.
"Půjdu za Sarou obstarat nějaké pití." Řekla Lou a všichni jsme se rozešli.
Na chodbě zůstal jen Liam s utrápeným výrazem.
" To dáš!" Řekla jsem.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak další díleček. :DD
Co myslíte?
-Říkal Liam pravdu?
-Kdo je tajemná dívka?
-Jak na to om bude Vick?
-"vyžehlí" si to Liam?

No prostě by jste plofiiiim mohli něco napsat do commentů :*

Meggie Nutella the first xD

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat