Tuto kapitolu věnuji Fake_Perrie což je moje asi nejoblíbenější autorka na wattpadu. Pokud ještě neznáte její nej příběhy, tak děláte životní chybu...bude vás to stát brokolici...tak šup, šup na její profil! HYBAJ! :D Můj příběh je oproti jejím plesnivej jogurt! Jo a taky samozřejmě je tato kapitola věnována mé můze Janka17...ale ji je věnován celý tento příběh, takže tak. Už tu kecám moc dlouho....báj, báj
Šli jsme s Vicki po Praze a povídaly si. Koupili jsme si bubble tea a jelikož už bylo dost teplo, tak jsme šly k Vltavě se procházet.
"Hann...chtěla jsem ti říct jednu věc." Řekla Vick vážně.
"No jasně, cokoliv." Odvětila jsem s úsměvem.
" Budu se stěhovat do Anglie." Řekla.
"Co...cože?" Úsměv na tváři mi zmizel a místo toho sile do očí draly slzy.
"Jako vážně?" Zeptala jsem se. Prosím ať si dělá legraci.
"Vážně. S Liamem budeme blíž a hlavně tam bude příští sezonu většina mích závodů...chápeš?" Vysvětlovala.
"Ale...co si bez tebe počnu?" Rozplakala jsem se a ona mě objala.
"Nebreč Hann...ty mě budeš taky chybět."
Pevně jsem ji stiskla....nemůže to být pravda! Chci aby byla šťastná, al nedokázala jsem si představit jediný den bez ní...navzájem jsme se povzbuzovaly do každodenního života, povídaly si o všem možném i nemožném, nonstop se objímaly atd." A...a kdy?" Zeptala jsem se.
" Hned jak začnou prázdniny." Špitla Vick.
"Už za dva týdny?" Vyjekla jsem.
Smutně kývla.
Znovu jsem se rozbrečela a ona mě znovu vtáhla do objetí.
"Zlato, jednou se tam přestěhuješ taky. Ty si vezmeš Nialla, já si vezmu Liama. Budeme mít spoustu dětí a ty budeš slavná zpěvačka, já atletka a budeme žít šťastně až do smrti." Řekla.
" Kéž by." Smrkla jsem....
Ten den večer.Je asi už skoro deset a já jdu volat Niallovi na skype.
Je mi smutno, ale můj obličej se rozzáří když se na obrazovce notebooku objeví blonďatá hlava.
"Nialle!" Zakřičela jsem.
"Hann!!!" Zamával.
"Co děláš?" Zeptal se.
"Pracuju na albu." Odpověděla jsem.
" Dobře...Ať jsem v obraze. Kolik písniček už máme?" Zeptal se. Awww je tak sweet, řekl Máme. Hrozně mi s tím pomáhá, i všichni kluci.
" No tak máme
-Baby it's summer - zároveň první single
- Nobody like you...protože jsi mě donutil ji dodělat
- Black and white love
-still searching
-how to write a lovesong
A teď jsem právě dopsala písničku, kterou jsem nazvala polaroid kisses."
Vyjmenovala jsem
"Polaroid kisses? Je o tom o čem si myslím?" Zasmál se Niall.
Přikývla jsem.
"Mám ji zahrát?" Zeptala jsem se.
"Prosiiiiiiim!" Zavýskl Niall.
Vzala jsem.si kytaru, na kterou trochu umím, ale rozhodně ne tak dobře jako Niall nebo Vicky.Wlaking by the seaside
Looking to tze wawes
Allmost like staring to your blue eyes
I don't regret I tried
Oh if I would only know
If you feel the same
I know you're not the one
That would play a gameI didn't know about you
You didn't know about me
You were waiting
I was seventeen (pozn. Autorky. V originále je sweet sixteen, ale Hanně je 17 :D)
It was a surprise
For both of us
I was worried
That I won't remember
But baby we got polaroid kisses!Potom jsem ještě zazpívala jednu sloku a bridge a refrén už se mnou zpíval i Niall.
" Je to krásný zlato. ..uplně nejhezčí večer mého života v písničce." Řekl a usmál se.
Potom jsme si ještě chvíli povídali o tom jak moc se milujeme, když vešel do Niallova pokoje Liam s notebookem.
"Sorry nechci rušit, řekl, ale potřebovali bychom nutně společnej call." Řekl. "
"Ok...tak já přidám Vick a vy pojďte sem." Řekl Niall a hned zavolal Vick.
Do pokoje se nahrnuli kluci.
"Bonjour vespolek!" Zamával Harry.
"Zdar!" Přiběhl Louis a za ním Danielle.
"Ahooooj!" Zamávala.
Liam si přisednul a Vick zrovna zvedla call.
"Ahoj všichni!" Zamávala.
"Tak o co jde?" Zeptal se Niall."Ehmm...no, před chvíli jsem si volal s Vick a řešili jsme něco ohledně toho stěhování. Už jsem Vicki našel byt, blízko nás v Londýně, ale nastal malý problém. Vicky potřebuje spolubydlící." Řekl.
" No a dál?" Nechápal Niall.
" Prostě jsme potom ještě volali sw Simonem a ten se nám svěřil, že je dost těžký pracovat s Hann na dálku a, že by ji nejlépe potřeboval na nějakou dobu do Londýna." Pokračoval Liam a mě začalo tlouct srdce.
" Nechceš se na prázdniny přestěhovat do Londýna a bydlet se mnou?" Zeptala se Vick.
Neváhala jsem a vyjekla:
"Ano...chci Prosíííím moc, moc chci!"
Niall vyskočil radostí ze židle a porazil Louise na zem až Daniell úlekem odletěla někam na druhou stranu pokoje."Jen...se musím ještě zeptat rodičů." Zarazila jsem se nahednou.
"Hej půjdu se zeptat. Zustaňte u compů a držte mi palce...zavolám a dám vědět výsledek." Řekla jsem s obavou v hlase.
"Jsme tu lásko!" Ujistil mě Niall.
"A modlíme se!" Sepjal ruce Harry a Danielle se povzbudivě usmála.
"Bye guys!" Řekla jsem a vypla skype.
"Nádech, výdech...ro dáš!" Řekla ksem si nahlas a vykročila....
Niallův pohled :
Netrpělivě jsme čekali až Hann zavolá. Už byla pryč deset minut.
Nervózně jsem si mnul tváře v rukou.
Harry si kousal nehty, Danielle nás všechny povzbuzovala, že to vyjde a Liam bubnoval prsty do stolu.
Vicky na obrazovce něco kreslila a bylo vydět, že je taky nervózní.
Všichni jsme byli.Trhl jsem ssebou když se po patnácti minutách rozeznělo vyzvánění. Rychle jsem klikl myší na zelené tlačítko a na obrazovce se objevila moje krásná Hanna.
"I'm coming."♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak je tu další díleček, trochu kratší.
Bude stěhování oooh jeeee!
A co říkáte na Hannino album?
Jak by se mělo jmenovat?Všechny písničky, opravdu existujou a píšu je já, ale stojej za shnilou cuketu..tak se za to omlouvám.
Děkuji všem čtenářům.
See ya next timee dears!
~Meg :*
ČTEŠ
Just Friends?
FanfikceNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...