Tuhle kapitolu věnuji anonymouss147 , protože díky ní jsem tu na wattpadu a píšu tenhle příběh. (Na tuhle kapitolu jsme dlouho čekaly, že ano? ;-)) Podívejte se na její příběhy, protože jsou super.
Slunce si našlo cestu i skrze žaluzie a osvítilo náš pokoj. Gemma ještě oddychovala s hlavou pod polštářem.
"Gemm? Gemm musíme vstávat! Dneska jdeme do města!"
Gemma je na vstávání docela v pohodě. Jindy budí ona mě, ale já jsem z dneška docela nervózní.
Dala jsem si rychlou sprchu a oblékla jsem si lehké šaty s malými kvítky, sluneční brýle a slaměný klobouk.Vešly jsme s Gemmou do "klučičího" bungalowu. Kluci ještě spali. Šly jsme udělat snídani. Gemma připravila cereálie a mléko. Já běžela nahoru, zabušila jsem silně na dveře. "Vstávat!" Křikla jsem. Slyšela jsem Harryho zabručení. Přitiskla jsem se uchem na dveře. Bylo slyšet jak Harry budí Liama a jak vstávají.
Za chvíli už jsme byli všichni dole a jedli cereálie. Náš samokorunovaný vládce ostrova povstal a začal plánovat dnešní den.
"Takže, až se nasnídáme tak se každý z nás půjde připravit a za 5. Minut už frčíme k přístavu. Povinná výbava jsou sluneční brýle a klobouky k alespoň nějaké ochraně proti pápskům. Pojedeme s ochrankou na letiště pro hochy. Takže se připravte protože nenažranec a vtipálek přijdou na scénu a už se jich nezbavíme." Zasmál se Harry.
"Potom přichází na řadu nákupy potravin..." Pokračoval Liam.
"Jelikož prijede Niall tak ssebou povezeme tuny pizzy a nedivil bych se kdyby si Niall koupil i vlastní ledničku."
Všichni jsme vyprskli smích.
"Možná by to bylo lepší pro nás." Smála se Gemma.
Já jsem celou dobu nic neříkala. Co bych taky měla říkat? Kluky jsem neznala a dost jsem se bála jaké bude naše setkání. Vždyť jsem největší fangirl ever! Při pouhým pomyšlení na Louise jsem se málem svalila na zem smíchy a Niall? Srdíčka v očích!!! Vlastně jsem měla takový záchvaty pocitů, že tohle udělám i u Harryho a Liama, ale dokázala jsem se ovládnout.
"Tak jo, jdeme se připravit. Za dvě minuty u lodi!"
Řekl Harry když jsme dochroupali cereálie.
"Woah! Woah! Zaprvé jsi říkal pět minut a za druhé kdo uklidí po snídani?" Řekla přísně Gemma. Oni dva se pořád napomínali, zlobili a peskovali, ale mohli jste vidět, že se mají opravdu rádi.
"Pff co já vím, třeba....Liam!" Řekl Harry a odešel.
"Já ti pomůžu! " Usmála jsem se na Liama.
Harry i Gemma odešli a já s Liamem jsme sklidili ze stolu. Umyla jsem ty tři misky a Liam je utřel.
Za těch pár dní jsme si s Liamem extra moc nepovídali, měli jsme takovej tichej frienship. Byli jsme ticho, ale věděli jsme, že bychom za toho druhého položili život. I teď jsme bez řečí uklidili a s úsměvem se každý odebrali připravit. Jen jsem si pročísla vlasy, ale věděla jsem, že je to k ničemu, mořský vánek mi je za chvíli zase rozhází do všech světových stran. Rychle jsem se podívala do zrcadla, ale moc jsem se u něj nezdržovala, aby to nedopadlo jako minule. :)Černé auto s tmavými okýnky jelo směrem k letišti. Tmavá okénka byla proto aby dovnitř nikdo neviděl. Hned jak jsme zaparkovali u letiště na nás vylezlo pár paparazzi, ale zas tolik jich nebylo. Když jsme si nasadili sluneční brýle, blesky jsme skoro nepostřehli. Hrozně mi tlouklo srdce, byla jsem nervózní.
Harry mě chytil za ruku. "Děje se něco sweetheart?" Zeptal se, protože se mi asi třásla ruka. Když jsem se přemohla abych neomdlela z toho oslovení, který mi tak připomínalo tu pouť, tak jsem odpověděla: "Jsem asi trochu nervózní."
"Ale notak!" Vložil se do toho Liam
"Kluci jsou fajn a hmed si tě zamilujou, uvidíš!" Řekl a povzbudivě se na mě usmál. Harry mi zmáčknul ruku a šli jsme dál.
V hluku kolemjdoucích lidí a zmatku tolika cizích těl a obličejů, jsem zaregistrovala dva povědomé muže v černých slunečních brýlích.Harry, Liam, Niall a Louis si vběhli do skupinového obětí a následně se chvilku vítali. Gemma se s nimi taky objala a Harry mě chytil za ruku a vtáhl mě mezi ně.
"Lidi, tohle naše best friend Hanna, nejbláznivější, nejvtipnější, nejhezčí, nejtalentovanější holka, co se ztratila na pouti protože byla moc dlouho na záchodě!" Představil mě Harry. Vážně si nemohl vymyslet trapnější řeč.
(To, že jsem si na tom záchodě četla časopis s nimi na obalu naštěstí neví. )
Niall se rozesmál na celé kolo. Louis se usmál a podal mi ruku.
"Rád tě poznávám. Harry nám o tobě už hodně psal." Mile se na mě usmál.
Niall se přestal smát a celý rudý smíchy mi taky podal ruku.
"Omlovám se, že jsem se smál. On je Harry strašně legrační." Řekl Niall a ruku mi stiskl.
"To je vpořádku. Já vím, že je." odpověděla jsem. Bohužel jsem se mu nemohla podívat do očí, protože jsme všichni měli sluneční brýle.Kluci si vzali svoje kufry a šli jsme k autu. Měli jsme černé auto s osmi místy abychom se tam všichni vešli i s řidičem a jedním bodyguardem. Nasedli jsme za doprovodu pár blískajicích fotoaparátů a ujížděli jsme do města.
Vepředu seděl řidič a bodyguard a vzadu na sedačkách otočených k sobě mi ostatní. Kluci si vyprávěli všechno možné, co dělali v posledních dnech a Harry taky vyprávěl jak jsme se my dva setkali. Všichni jsme si sundali brýle a můj zrak okamžitě spočinul na Niallových krásně modrých očích. Byli hluboké jako oceán, světlé jako letní nebe a byli v nich jiskřičky upřímné radosti. Uplně jsem přestala vnímat co Harry říká a sledovala jsem každý pohyb Niallových očí.... Najednou jsem si uvědomila, že moje oči zírají přímo do Niallových zorniček, to znamená.......rychhle jsem trhla očima a zčervenala jsem. Raději už jsem se na Nialla nedávala a v duchu jsem si nadávala, že jsem blbá, proč jsem se zachovala jako totální blaznivá fangirl?No to je jedno. Začala jsem se znovu soustředit na Harryho vyprávění. Zrovna byl u toho, jak přemluvil moje rodiče, aby mě sem pustili. Všichni jsme se smáli jako pominutý, protože Harry vypráví děsně vtipně a Louisovi poznámky jsou nejvíc vtipný na světě.
Asi po půl hodině jsme zastavili před pizzerií.
"JÍÍÍDLOO!" Zařval Niall a všichni jsme se znovu rozesmáli....protože jsme měli prosté takovou náladu.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Omlovám se, že je další díl zase za tak dlouhou dobu. (A trochu kratší) Ale je tu. ;-)
Tak co, chápete Hannu? Já jo. Taky bych se asi musela dívat do Niallových očí! Co myslíte, podíval se Niall je tak? Napište mi to do komentářů, budu ráda, za vaše názory. :-)
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...