Part 15 Spaghetti

151 9 7
                                    

Seděla jsem na posteli a koukala do blba. Všichni ostatní šli do sauny, ale já jsem se omluvila a šla jsem nahoru.
Jsem zmatená.
Najernu stranu si připadám hrozně trapná. Ano právě jsem se ztrapnila před Niallem Horanem a při pouhým pomyšlení na tu situaci se chci někam zahrabat.
Ale na druhou stranu, když na to vzpomínám....nebyl to on, kdo se podíval do mích očí?
Jeho oči. Nad nimi ze vždycky zastaví svět.
Jsou tak krásně modré, jako obloha, jako mořská hladina, jako třpitící se safíry, jako....."A DOST!" Musela jsem se nahlas okřiknout. Co tady fangirlinguju?
Raději zavolám rodičům.
Sáhla jsem po mobilu, když v tom začal zvonit. Sarah???

-"OMG HANNO!!! Proč jsi pro pána ještě nezavolala, jakej je Louis, je vážně tak hot jak si myslím. Proboha, že pochybuju. A co Niall...co všechno už snědl? Haha jsem tak vtipná!
A hlavně P.R.O.Č jsi nám pro všechno na světě neřekla o Baby it's summer? Je to B.O.Ž.Í jede nám to o doma na replay! Ghhhhhh

Jsi tam?"

-Jo jsem tu.

-Proč nic neříkáš?

-Zatím jsem neměla prostor. Haha.

-Sorry no...tak mluv.

-Mám se dobře, děkuji za optání.

-Haha

- Niall už snědl jednu celou pizzu + jeden dílek Od Louise z talíře. Hromadu chipsů a ovocnýho salátu a taky hodně zmrzliny na pláži a mám pocit, že si do sauny bral oreo.
Louis...to víš sama a haha jsi tak vtipná.
Baby it's summer je dlouhej příběh....bylo to asi tak....

-To je dobrý. Poslechnu si to až ho budeš vyprávět po tom co vyhraješ grammy. Teď mi řekni, kterýho si vybíráš?

- Co? Jak jako?

- No s kterým z nich chodíš?

-Ani s jedním Sari! Přestaň!

-Ani mě nehne. Jednou už je moje kamarádka na dovolený s One Direction, tak to přece nemůžu nechat jen tak.

- To teda můžeš!

-Nemůžu! Jsou to sice moji manžílci, ale dovoluji ti jednoho převzít.....

Ale na Louise mi nešahej! Te je můj!

- Není Louis náhodou zadanej?

- To já nevím. Já nejsem ta kdo je zrovna s ním na Maledivách.

- Jo to jsem sice já, ale znám ho teprve necelej den, ok?

- Ok noo sorry!
A teď vážně! Líbí se ti nějakej?

- Saro já. ..

- Dobře, vezmeme to vylučovací metodou.
- Louis - Je prý zadanej a hlavně je můj takže NE.
- Harry - Je to tvůj nejlepší kamarád a taky Hendall forever, ALE třeba...

- Ne!

- Dobře klídek, takže Louis Ne, Harry ne.
Liam.......žádné důvody proti a Niall....taky všechno OK.
Bohužel oba dva si vzít nemůžeš....koho si vybíráš?

- Saro, je moc hezký, že se snažíš být vtipná, ale Liam je taky můj kamarád a...

- Dobrá! Vybíráš si Nialla! Můžu připravovat svatební oznámení? A obřad bude v Nandos, že? Brambory budou na všechny způsoby a ať si hlavně nebere brýle jinak umřu!
'Weh tuk a chonce'
.......
Sorry

Vypla to.

Ta je střelená! Protočila jsem očima a plácla s sebou na postel.

Sarah má, ale asi trochu pravdu. Niall se mi líbí....ale prdlajz! Vždycky se mi líbil, ale je to platonická láska, což je houby láska. A hlavně! Je o šest let starší než já a Sarah si stejně dělala legraci a.....

...

"Hannooooo?"
Cítila jsem jak se mnou někdo třepe.
Neochotně jsen otevřela oči.
Co to? Venku svítí slunve naplno a Gemma vypadá, že už tu se mnou chvilku kvedlá.
"Ty jsi usnula?" Ptá se.
"Zjevně." Zabrblám.
"Je dneska nebo včera, nebo zítra?" Zeptám se nesmyslnou otázku.
Gemma se zasměje.
Je pořád ten samej den. Spala jsi dvě hodiny.
Niall šel chystat věci a bude nám dneska dělat tu večeři."
Pomalu jsem vstala.
"Půjdu se osprchnout a NEBUDU zpívat. " Řekla jsem a rychle se odklidila do koupelny.
"Já půjdu radši za klukama, aby Niall omylem nehodil Louisovi všechny špagety za triko. Znáš je!" Volala Gemma.
"Jo dobrý. Ale nechoďte s nahráváním!"
Zavolala jsem zpátky.
"Haha neboj!" Zasmála se Gemma a odešla.
Rychle jsem vlezla do sprchy a pustila vodu.
Co se mi to zdálo? Že jsem řekla Niallovi, že ho miluju, že jsme spolu začali chodit a on se najednou změnil na Simona Cowella a řekl, že mám moc disliků na videu a proto s ním nesmím chodit. Potom tam byla Taylor Swift a zpívala All about that bass a Louis tam tancoval se Sarou a potom Meghan Trainor zpívala Shake it off....Taková splácaná blbost.

Vylezla jsem ze sprchy, osušila jsem se a oblékla do jednoduchých šatů. Rychle jsem si ještě vyfoukala vlasy.

Venku ještě svítilo slunce i když už byl večer bylo teplo jako....jako na Maledivách.
Vešla jsem do "klučičího " bungalowu. Hrála tam nahlas hudba. Zrova One Call Away od Charlieho Putha. Tu písničku miluju!

Niall stál v soustředění u plotny a nahlas vyřvával slova písničky.
Harry Ležel na Gauči a zrovna něco ukazoval Gemmě na mobilu. Liam umýval nádobí a cákal na Louise, kterej nosil talíře na stůl.

"No matter where you go, you know you're not alone! I'm only one call away yeeeaaahh!" Řval Niall.

"Shutni Nialle, jo?" Řekl Liam.
"Sorry noo.." Pípl Niall a byl ticho.
"Dík"
"...."
"And when you're week I'll be strong! I'm gonna keep holding and don't you worry it won't be long and when you feel like the hope is gone just run in to my aaarmsss! Yeeeh baby!"
"Nialle!!!!"
"Haha kecám!"
Musela jsem se nahlas smát. To si mě všiml Louis.
"Spalo se ti dobře?" Usmál se.
"Jo o děkuju." Zamumlala jsem. Trochu jsem se styděla za to, že jsem tak odešla a pak ještě usnula.
"Hej Hann....Pojď sem. Něco ti ukážu!" Řekl Harry.
Přešla jsem k pohovce a Harry mi podal svůj mobil.
Na twitteru měl spoustu zpráv o tom jak je Baby it's summer skvělá.
Byla jsem hrozně ráda.
Sedla jsem si na druhej gauč, vzala jsem si notebook a začala odpovídat na nějaké komentáře pod videem. Bylo jich tam, ale moc.

Obývákem se linula krásná vůně špaget a rajčatové omáčky.
Pořád se někdo ptal kdy už bude jídlo hotové.
Stained coffee cup, just the fingerprinted lipstick's not enough. ...
Začalo hrát v rádiu.
"Háhá nase písnička!" Vykvikl louis.
"Pojďte jíst vážení. Jídlo je hotové!" Řekl Niall, stál u stolu a zářil jako sluníčko.
"To je ta nejkrásnější věta, kterou jsi kdy řekl Nialler!" Řekl Louis a žertovně ho poplácal po rameni.
Niall nám nandaval a zjevně se bál aby na něj zbylo.
"Je v tom taky mrkev?" Zeptal se louis.
"Ne! Je to RAJČATOVÁ omáčka!" Odpověděl Niall naštvaně.
"Škoda. Já mrkev rád. " Povzdychl si Louis.
Měla jsem co dělat abych nezačala "fangirlingovat" . Jsou to pořád oni!

Tak prosím. Můžeme jíst řekl Niall.

Waking up beside you I'm a loaded gun...
Vzala jsem vidličku a namotávala jsem na ni špagety. Něco mě napadlo. Začala jsem zpívat spolu s rádiem

"I can't contain this anymore I'm all yours I've got no control!"
Všichni se na mě podívali jako na blbce.
Niall to pochopil. " Zpívá to těm špagetům!" Vykřikl a přidal se ke mě. Liam vytahl mobil a začal nás natáčet. "Powerless and I don't care it's obvious. I just can't get enough of you the pedals down my eyes are closed!
No control!"
Strčila jsem první sousto do pusy a málem umřela.
Nejen, že Niall umí vařit.
Niall umí VÝBORNĚ vařit!

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Poslouchám tady One call away a píšu tuhle část. Proto se asi nebudete divit, že jsem tu písničku prostě strčila i sem. :-) Kdo má tu písničku taky moc moc rád? Já ji totiž miluju! ♥
Prosím dejte mi zase do commentů vědět jak se vám to libi a ne jako minule ;-)
Mějte se dobře.
XOXO -Meg



Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat