O pár dní později.
Probudila jsem se na zvuk budíku. Vemku krásně svítilo slunce, byla neděle, ale moje radost z dnešního dne trochu pohasla, když jsem si uvědomila, že zítra ráno kluci odjíždějí na turné.
Převlékla jsem se, udělala klasickou hygienu a běžela jsem do kuchyně.
"Ahoj." Pozdravila mě Vicky s úsměvem a zrovna dávala na stůl vafle.
"Juuu vafle!" Zvolala jsem.
" Jo....se zmrzlinou. Zmrzlina tlumí psychobolest." Řekla Vicky a obě jsme se trochu nervózně zasmály.
"Bude se mi po nich tak stýskat!" Řekla jsem a s Vick jsme se objali.
"Já vím, ale to zvládneme!" Řekla povzbudivě.
Ozval se zvonek. Otevřela jsem a do dveří se nahrnula naše skvadra i s Gemmou.
Všichni jsme se přivítali, poobjimali a přesunuli jsme se ke stolu kam Vick přinesla další hromadu waflí.
"Kdy jsi to dělala zlato?" Podivil se Liam a zezadu ji objal.
"Už od pěti nemůžu spát, tak jsem dělala wafle." Usmála se a Liam ji políbil.Všichni jsme začali jíst a ani nevím jak jsme začali vzpomínat na příhody z uplynulích dní.
" A jak jsme holky nemohli najít v davu." Zasmál se Liam.
"Se moc nesměj! To byla ostuda, jsme nenašli ani vlastní přítelkyně!" Řekl Louis.
"Jenže ony se tak vyparádily!" Dodal Niall až mu vypadl kus wafle z pusy.
"Nebuď prasátko Horane!" Napomenul ho Liam.
"A co bylo dál?" Chtěla vědět Gemma.
"Potom holky přišly do zákulisí a my se nejdřív lekli, že se tam dostaly nějaké fanynky." Vyprávěl rozhořčeně Louis a máchal u toho tak vtipně rukama, že jsme se všichni málem váleli smíchy.
"Vsechny měly triko s nápisem. Hanna měla čelenku s blikajícíma králičíma ušima, Danielle měla ceduli s nápisem 'Louis you hottie' a Vick zase mávala velkou plyšovou mrkví." Chechtal se Harry.
Všichni ksme se tam váleli po stole rudí smíchy.
Najednou se ozval zvonek.
Všichni jsme ztuhli.
" Do háje...zapoměli jsme na Michala!" Zvolala Gemma a letěla ke dveřím.
Všichni jsme se znovu rozesmáli.
Když do místnosti vešel Michal, tak jsme se zase začali smát a on taky i když vůbec nevěděl o co se jedná." Ahojte vespolek." Řekl když jsme trochu ustali.
"Michale, tohle je Hanna, Niallova přítelkyně.
Tohle je Vicky, Liamova přítelkyně a Danielle..tu už jsi možná viděl." Představil nás Harry.
Michal nám všem podal ruku a zdál se být velice sympatický
"Tohle je Michal. Můj přítel." Usmála se Gemma a všichni jsme se zase rozesmáli....
"Takže, všichni se prosím uklidněte!" Řekl Harry a my ostatní jsme si posedali na a kolem gauče a poslouchali ho.
"Jelikož jako vždy, jsem sám a jsem ru navíc." Řekl tragicky, ale hned se zase zatvářil vesele.
"Připravil jsem si pro vás hru!" Odkašlal si.
"Budu vyvolávat jména a vy řeknete jestli tu jste nebo ne...
"Liam." "zde"
"Hanna." "Zde"
"Vick." "Zde"
"Michal." Zde
"Danielle." "Ano"
"Niall." Zdeee."
"Louis." "Hmmm"
"Gemma." 'Zde"
"A Harrynko je tu taky." Usmál se Harry.
"Takže se rozdělíme na dvě družstva. Je to jednoduché. Bude to kluci versus holky." Rozkázal a my se museli odlepit od svých poloviček. Na nějakou chvilku se z nast stanou úporní nepřátelé.Harry dal každému družstvu papír s úkoly.
:Kdo bude mít úkoly splněny dřív, vyhrává!" Zvolal.
"Muži vždycky vládli světu. Bude to tak i nadále!" Řekl Louis a všichni kluci si založili ruce na prsou a hrozivě se na nás mračili.
" Tsss meznám tě." Řekla Danielle.
"Tři, dva, jedna, teď!" Zařval Harry a tím odstartoval hru."Je tu jeden úkol. Koupit pět hot cross buns. Stejně potřebuju koupit chleba, rychle tam zajedu!"
Navrhla Vicky.
"Tak jo. Zajeď do 'street bakery' je to nejblíž, bude to trvat tak 15. minut." Řekla Gemma a Vick se okamžitě rozběhla ke dveřím.
Za chvíli běžel ven i Niall.
Začali jsme všichni běhat po bytě i po zahradě.
Některé úkoly byli opravdu originální:
-umýt zrcadlo
-namasírovat Harrymu záda
-nakreslit svého prtnera (to dopadlo hrozně.)
-vyčistit vanu
-udělat pět kotrmelců na zahradě (všichni)
-napsat píseň o druhém družstvu
(Louisova píseň:Mají hodně vlasů
Nakupují šperky
Boty na podpatku
Jsou to prostě holkyOdjakživa to tak je
My je máme rádi
Ale taky jsme
Díky nim zešíleli.) Krása."Hej zlato. Mám tě prý učesat!" Řekl Louis a přibližoval se k Danielle s hřebenem a zákeřným úsměvem.
"Nene...to já tebe." Řekla Danielle a vytáhla ještě větší hřeben.
"To ne!" Zařval Louis začal se s Danielle prát.
"No vážení. Ro je horší než já s Vick!" Podivoval se Liam když zrovna masíroval Harrymu záda.
To je pravda. Vick s Liamem se mlátí pořád. Samozřejmě, že z legrace, ale vážně pořád.
"Harolde...co to jako znamená vyndat všechny hrnce ze skříně a uase je tam nandat?" Zeptala se Gemma nechápavě.
"Úkol." Řekl Harry klidně.
" Budu první!" Řekl Michal s začal rychle vydávat hrnce až to třískalo.
"Heej!" Zaúpěla Gemma a začala je zase dávat zpátky.Najednou se otevřeli dveře a do nich vběhl Niall. Mel rozcuchaný vlasy, rudý obličej a nemohl popadnout dech.
" Co se děje?" Vykřikla jsem, když jsem si uvědomila, že od toho co odešel uplynulo už nejmíň půl hodiny."Vicky...taxík měl bouračku. Je v nemocnici v bezvědomí." Řekl a my všichni okamžitě vyběhli ven.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak je tu další díl.
Já vím, jsou to děsný hovadiny, ale moje fantazie je teď na bodu mrazu. :'(
Vicky je v nemicnici.
Kluci zítra brzo ráno odjíždí na turné.
Co bude dál?
To nevíte co?Ale já jo. Muhahahaha
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...