Stáli jsme venku před letištěm a v mojí hlavě se honilo tolik věcí....včera jsme měli menší party na rozloučenou.
S Niallem jsme si slíbili, že tenhle čas, kdy nějakou dobu nebudeme spolu, zvládneme, přečkáme a nějak to vymyslíme.
Vick s Liamem, taky vypadali, že si to nějak vymysleli."Hlavu vzhůru, zase se brzo uvidíme!" Přišla ke mě Gemma s úsměvem na tváři.
Hned jsem jí skočila do náruče.
Obě jsme se pevně objali a já prosté nemohla dál držet slzy.
"Děkuju moc za všechno." Zašeptala jsem do obětí.
"Já taky. Lepší parťačku jsem nemohla mít a myslím, že jsme ty blbečky docela zvládli." Zasmála se Gemma a ještě víc mě zmáčkla v objetí.
Potom jsme se odtáhli a já si to namířila k Louisovi.
"Tak pojď..." Řekl Louis.
"Na mou hruď!" Zasmál se a rozpřáhl náruč.
Objala jsem ho.
"Děkuju za všechno Loueh, jsi ten nejvtipnější kámoš ever." Usmála jsem se.
"Děkuju. A nezapomeň jíst mrkev, je dobrá na oči!" Zasmál se a pohladil mě po zádech.
Potom jsem se octla v objetí Liama, takže jsem skoro nemohla dýchat.
"Jsi skvělá Hann! Vděčím ti za hodně. " Řekl.
" A za co prosimtě?" Zeptala jsem se.
"Třeba za Vick." Zasmál se.
Niall právě doobjímal Vick a teď mířil ke mě.
Trošku se mi třásli kolena a do očí mi nateklo o pět litrů slz víc než předtím."No tak." Řekl Niall a setřel mi pár slz z tváře.
"This is not the end." Zašeptal a vtáhl si mě do pevného objetí.
Zabořila jsem mu hlavu do hrudi a přála se v jeho rukách uplně ztratit. Navždy takhle zůstat. Cítila jsem se tak v bezpečí.
Odtáhl se a bylo vidět, že mu dává zabrat taky nebrečet.
" This is just the beginning." Řekl tiše a spojil naše rty.V tom Harry začal zpívat.
You gotta help me
I'm loosing my mind
Keep getting the feeling you wanna leave this all behind
Thaugt we were going strong
Thaugt we were holding on
Aren't we?Niall se odtáhl, zadíval se mi do očí a pokračoval.
No they don't teach you this in school.
Now my heart's breaking
And I don't know what to do
Thaugt we were going strong
Thaugt we were holding on
Aren't we?Nějací kolemjdoucí lidé se přidali.
You and me got a whole lot of history
We could be the greatest team
That the world has ever seen
You and me got a whole lot of history
So don't let it go
we can make some more
We can live foreverPři refrénu za mnou přišel pro změnu Harry s otevřenou náručí.
" You and me, got a whole lot of history..." Zpíval a objal mě.
" Díky, že jsi do mě narazila na tý pouti." Řekl.
"Já díky za všechno." Vzlykla jsem.
" Nebreč!" Šeptl.
" Žejo, že i když je HaNiall tak jsme pořád best friends forever?" Zeptal se.
" HaNiall? " Nechápala jsem.
" Vaše ship jméno. Vymyšleno mnou samozřejmně." Zakřenil se.
" Aha...to víš že jo. BFF!" Zasmála jsem se a znovu jsme se objali.Teď já a Vick pojedeme letadlem do Čech a kluci private jetem di UK.
...
Už sedíme s Vick letadlem.
Každá žvýkáme jeden balíček žvýkaček, které jsem dostala k narozeninám.
Pípne mi mobil.
Rychle jsem se podívala a byla to fotka od Harryho.
Selfie se všema klukama, jak si každý sypou jeden balíček žvýkaček do pusy a popisek.
Kdo nás to naučil?
Ukázala jsem to Vick a obě jsme se zasmály, ale hned jsme málem zase začaly brečet. Bude se nám tak moc stýskat....
Letiště Václava Havla v Praze.
Tak dlouho už jsem tu nebyla.
Kufry jsme naštěstí dostaly hned a teď už jsem vyděla v dálce mamku a taťku.
Tak moc mi chyběli!...
O pár dní později:Nenávidím školu!
Vlastně spíš lidi ve skole.
Od první chvíle, co jsem do ní vkročila jsem tam moc přátel neměla, ale teď je to ještě horší.
Pořád narážky na 1D. Na moji písničku. O co se prý snažím. Potom najednou, kdy je všechny s klukama seznámím a hned zase, že za nima dolejzám.
Nechápu jejich logiku.
Naštěstí se do Čech nedostalo nic o našem vztahu s Niallem.
Každý den si s Niallem voláme skypem a utěšujeme se, že se brzo uvidíme.
Někdy pořádáme skype konference všichni i s Vick.
Klukům zanedlouho oficiálně skončí přestávka a půjdou na Late Late show k Jamesovi Cordenovi.Taky už s pomocí 1D, Simona Cowella a dalších pracuji na svém prvním albu.
Takže vlastně ta škola mi ani tolik nevadí.
Za chvíli už budou prázdniny.Zrovna jdu za Vicky a půjdeme spoku třeba do cukrárny.
Teď zrovna nemá žádný závody a my spilu trávíme vesměs každou volnou chvíli.
Harry nás nazval '1D girlfriends squad', do kterého patří ještě Danielle de kterou si skypujeme. Přijde mi docela fajn, i když jsem vždycky byla Eleounor shipper."Ahuuj." Objali jsme se s Vick a sedli si ke stolku.
" Co si dáte?" Zeptal se číšník a mrkl na nás.
"Já si dám vanilkovou a malinovou zmrzlinu a citronovou limonádu." Řekla jsem svou objednávku.
Číšník si něco načmáral do svého notýsku.
"A vy krásná slečno?" Otočil se na Vick.
"Karamelovou zmrzlinu a ledovou kávu." Objdnala si Vick.
"Pro vás cokoliv krásko." Mrkl Číšník a odkvačil.
"Zdá se mi to nebo s tebou flirtoval?" Zeptala jsem se.
"Nevím, ale co vím je, že mám stokrát lepšího!" Odfrkla si Vick a obě ksme se zasmály.
" Je to jako takový tajemství, co máme. Řekla bych, že ani jeden z přítomných lidí neví, že chodíme s členy 1D." Řekla Vick.
"Já vím. Je to neuvěřitelný!" Řekla jsem a zase jsme se zasmály. Jsko nějaké zamilované holky.....ehm...ro je asi pravda. Haha.
Číšník přinesl naši objednávku a zase na Vick mrkl.Když odcházel udělala jsem na něj za jeho zády dlouhý nos.
"One os not simply happy as Liam Payne." Řekla jsem důrazně, až se Vicky rozesmála.Když jsme platili řekl Číšník:
"Dal bych vám slevu, ale jen pokud mi zavoláš kotě."
Řekl a podal Vicky papírek s číslem.
"Juu, to ke od vás hezký pane, ale nevím jestli by jste se chtěl utkat s jejím klukem." Řekla jsem.
"Myslíte, že bych ho nepoložil na lopatky?" Uchechtl se přidrzle Číšník.
Drzoun jeden.
" Přesvědčte se sám." Řekla Vicky a ukázala mu fotku Liama na mobilu.Ten výraz toho číšníka byl nepopsatelný, málem. Jsem pukla smíchy.
" Ten?" Zeptal se udiveně.
" Jestli se nemejlym tak ke to ten zpěvák." Řekl.
"Nemejlýte." Řekla Vick a s dávkou ironie zvýraznila jeho nespysovnou mluvu.
Rychle jsem mu dala peníze chytla jsem Vick za ruku a vytáhla ji před cukrárnu.
Nejdřív jsme se na sebe podívaly a potom jsme se začaly nekontrolovatelně smát.
"Teď si ten chlap myslí, že jsme nějaký bláznivý directionerky." Smála jsem se.
"Nooo a nejsme?" Chcechtala se Vick.
"Ale jsme...ty největší!"♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak YO.
Další díleček.
Mpc se omlovám mojí Janka17 za tak pozdní přidání.
Jsem hrozná, ja vim.
A taky neumím popisovat dojemný chvilky....Prostě děs.
Co asi bude daal?Next time kedlubny! ♥
Byeeee
eeeeee
eeeeeeTam dum...
ČTEŠ
Just Friends?
FanficNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...