Part 42. Smile

99 6 5
                                    

"Dann, Dominica tu bude co nevidět. Úkliď si prosimtě ten bordel co tu máš!" Zavolala jsem na Danielle z jedné stranu busu.
"No jooo už jdu." Přiřítila se Danielle otráveně z "přestávací" části a začala uklízet papíry na gauči.
"Kde je Vick?" Zeptala se.
"Asi s Liamem." Pokrčila jsem rameny.
Teď jsou spolu pořád.
Jediné co dělají, je, že někde leží nebo sedí a truchlí.
Asi tak.
"Podle mě to není správně, je potřeba je nějak rozveselit nebi rozptýlit takhle to dál nejde." Řekla jsem.
"Liam musí na koncerty. Vick se musí přestat trápit..."
Z mého proslovu mě vyrušilo zazvonění mobilu.
Byla to Dominica, volala, že už je na letišti.
Letiště bxlo hned za rohem a tak by tu taxíkem měla být coby dup.

...

Nejdříve se ozvalo jemné zaťukání na dveře tour-busu.
"Dále." Zavolala jsem.
"Ahooj holkyy!" Objevila se vysmátá kudrnatá Dominica.

"Aaa malé překvapení!" Za Dominicou Gigi a odkryla si kapucu.
"Gigi?? Co tu děláš?" Vyjekla Danielle.
"Tajná agentka Zirection." Řekla Gigi a všechny jsme se zasmály.
" Kde je Vicky?" Rozhlédla se Gigi.
"Ummm...je toho hodně co vám musíme říct holky." Zamumlala jsem.
"To my vám taky." Usmála se Dominica....asi se s Gigi hodně spřátelily.

...

" Takže takhle se mají věci u nás." Řekla jsem a v busu se rozprostřelo ticho.
"To je mi líto." Hlesla Gigi.
"To nám všem." Řekla jsem.

Najednou se ozvalo zaklepání a všechny jsme ztuhly.
"Do háje Gigi." Zašeptala Danielle.
Gigi rychle odběhla do "přestávací části, skočila do jedné z postelí a zasunula závěs.

"Egrhm...dále." Řekla Dann a do dveří vešel Harry.
"Umm..ahoj holky. Dobrý den..." Řekl a podal si s Dominicou ruku.
"Já jen...musíme nějak rozveselit Vick a Liama...tohle už je moc. Nechcete si vzít na starost Vick a my kluci Liama. Dohromady to podle mě nepůjde." Řekl a prohrábl si svoje kadeře.

"Jasně. Prosím řekněte Vick, že jí potřebujeme něco extra nutně ukázat. Ať sem přijde." Řekla jsem, Harry přikývl chvilku na nás koukal, usmál se a odešel.

...

Vick vešla do dveří se svým teď už klasickým smutným výrazem.
Ale já si na něj ještě nezvykla. Chyběla mi ta veselá a i trochu blaznivá Vicky.
" Ahoj." Pozdravila a sedla se vedle nás.
" Ahoj." Pozdravila Danielle a obě jsme se asi dost přiblble usmívaly.
"Tak co je...co jste mu chtěly ukázat?" Zeptala se.
" Tohleeee!" Zvolala jsem a odhrnula závěs do "přestávací" části, kde se ve vchodu tisknuly Domi a Gigi.

Kupodivu to zabralo.
Vicky se na tváři oběvil široký úsměv.
"Jeee ahoj holky." Řekla a šla je obejmout.
"Přijely jste kvůli našemu plánu?" Zeptala se.
"Já ano a Domi tu s vámi bude po zbytek turné. A teď holky.... můj plán." Řekla Gigi a všechny jsme se usadily.
"Hej počkat. Mám dvě podmínky! " Řekla jsem a vstala.
" Za 1. Se Vicky bude usmívat, protože život neskončil a Liam ju miluje a ona jeho a garantuju vám, že se určitě brzo vezmou a odjedou na sto let na nejpohádkovější svatební cestu a my už je nikdy neuvidíme." Řekla jsem a kupodivu i Vicky se zasmála.
A druhá podmínka je naše 1D girlfriends squad týmové jídlo!" Vytáhla jsem z mrázáku mou důležitou zásobu zmrzliny.

"My, ale nejsme 1D girlfriends squad." Řekla Dominica.
"Hmm tak nedostanete zmrzlinu." Řekla jsem.
"Nee dělám si legraci. Dostanete. Bude to teda i oficiální jídlo tajného plánu Zirection." Zasmála jsem se a podala každé krabičku.

"Holky...já jsem modelka, kdyby mě takhle s tou zmrzlinou někdo vyděl...tak mám asi dost velkej průser." Podotkla Gigi.
"Tsss prosimtě, vždyť se ti to v žaludku rozteče a nemáš tam nic ty žížalo." Řekla jsem a znovu jsme se rozesmály.
"Zmrzlina by měla být oficiální jídlo celý planety." Řekla Vicky a nabrala si lžičku.
"Na to přijde...až ovládneme svět!" Řekla Danielle.

" Takže holky...teď můj plán." Řekla Gigi.
"Noooooo? Nezdržuj!" Řekla Domi.
"Ty neskákej do řeči!" Řekla Gigi a pokračovala:
" Až bude turné v L.A. tak tam zrovna budeme se Zaynem taky. Musíme vymyslet jaj je dostat do jedné restaurace, kam ještě jako skupina rádi chodili. Musíme to udělat nějak hodně fikaně. Tak aby se hlavně potkali v dobré náladě a mohli si třeba připomenou nějaké dobré chvíle."

"To zní zatraceně dobře." Zamumlala Domi s plnou pusou a dál horlivě nabírala.
"Jo...a co jsem říkala?" Zeptala se Gigi.
" Ummmm nevím?" Řekla Domi a vysloužila si od Gigi pohlavek...a samozřejmně náš smích.
" Jo...jen to budeme muset pořádně vymyslet." Řekla Danielle.
Gigi se podívala na hodinky.
"Holky...budu muset jít, letadlo mi letí za dvě hodiny, ale musímto stihnout!" Řekla a vstala.
"Ach joooo bude se mi stýskat!" Řekla Domi.
"To nám všem." Řekla Dann a všechny jswm se poobjímaly.
"Takže to ještě nějak domluvíme. Čau kočky, mějte se." Řekla Gigi a chystala se odejít.
"Hej Vick...nechceš jet se mnou jenom na letiště?"
"Ummm tak klidně." Řekla Vick a vzala si kabelku..."Jen se rychle v autě nalíčím ať nevypadám jako zombie." Zasmála se.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ahojte brokolice, kukuřice a friendíci.
Tahle kapitola opět děs.
Můj mozek jel na výlet za dědou. (Blbý je, že dědu už nemám XD...takže jel asi do záhrobí XD )

Vuubec nevím jak to vypadá v tour busu ani na turné...vím o tpm ooravdu prd, takže sorry.

No tak uvidíme co bude dál, klidně píšte návrhy a nápady. Moc to pomůže.

All the carrot Love

-Brokolice Meg Van Toast ♥



Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat