Part 43. L.A.

101 5 6
                                    

Chci se ještě na začátek všem omluvit za pozdní přidání. Za prvé jsem toho měla hrozně moc a za druhé mi umřel mobil...tak se omlouvám. :( Snad mi kedlubny moje odpustíte. (Zvlášť moje srdíčko Fake_Danielle )♡♡♡

Vicky se vrátila z letiště s mnohem lepší náladou.
Říkala, že si skvěle popovídala s Gigi.

Znytek turné byl skvělý. Projeli jsme evropu i kus Ameriky.
Úžasně jsme se spřátelily s celým týmem.
Musím říct, že ro bylo jedno z nejlepších období mého života.
Sice se mi hodně stýskalo po rodině, ale zato jsem vydala své první album a udělala mini turné předskoky před koncerty kluků.
Získala jsem spoustu nových kamarádů a vyděla jsem spoustu nádherných míst světa.
Můj vztah s Niallem je ta nejnádhernější a nejsladší věc světa.

Harry řekl, že jsme ze všech 1D párů nejsladší a nejromantičtější.
Liam a Vicky se neustále mlátí a smějí...už se více méně přenesli přez problémy a jejich láska se zdá ještě silnější.
Louis a Danielle jsou podle Harryho jako páreček ze školky...pětileté děti. Haha

Právě teď jedeme Private letadlem do L.A.
Vicky s Dominicou spí u sebe schoulené pod jednou peřinou.
Harry dělal něco na mobilu
Louis s Danielle seděli zády ke mně, takže nevím co dělají a Niall si po vydatné večeři taky schrupnul.

Já v letadle spát neumím, žvýkala jsem balíček svých narozeninových žvýkaček a snažila se napsat písničku pro Vicky.
"Co děláš?" Zeptal se Liam.
" Snažím se psát písničku. ale nějak mi to nejde." Vzdychla jsem.
"Já taky." Řekl Liam.
"A co píšeš?" Zeptala jsem se.
"Mnooo...je to pro Vick." Zašeptal a podrbal se na zátylku.
"Vážně. Moje taky. Ukaaaž!" Zaprosila jsem.
" Tak hejbni zadkem." Řekl Liam a naznačil mi abych se trochu uskromnila a nechala ho sednout si vedle mě.
Teochu otraveně jsem schodila nohy z jedné sedačky a Liam doslova žuchnul vedle mě.
" Vyměnili jsme si sešity a začali číst toho druhého text.
"Hej, Hann tohle je dobrý." Podotkl.
"Tvoje taky." Usmála jsem se.
"Ty vadooo....co kdybychom to spojili?" Vyhrkl najednou Liam a já se bála aby nevzbudil Vicky.
"To není špatnej nápad." Řekla jsem.
"A Hann? Mohli bychom to zazpívat zejtra večer na koncertu?" Zeptal se najednou.
"Jako duo...pro Vick." Dodal.
"No tak jestli to stihneme napsat a nacvičit i melodii..nevím...a vlastně proč?" Řekla jsem.
"No protože...."
Liam se naklonil k mému uchu a začal šeptat tak potichu, že jsm to skoro ani já neslyšela.
...
Dorazili jsme do nočního L.A na letiště a okamžitě odjeki do blízkého luxusního hotelu.
I když jsmw přijeli v noci a z L.A jsme neviděli i moc víc než světla, atmosféra byla nezaměnitelná a i když už byla zima, tady bylo teplo.

V noci jsem se potichu vykradla z pokoje abych nevzbudila holky a běžela jsem dolů do salonku, kde už čekal Liam.
Šli jsme psát tu písničku.
"Hej Liame...můžu ti něco říct?" Zeptala jsem se.
"Noo jasně..cokoliv." Odpověděl a zahýbal zvědavě obočím.
"Zejtra jak půjdeme do tý restaurace....všechno je to kvůli tomu, že tam přijde Zayn." Řekla jsem a doufala, že zareaguje dobře.
"Zayn je v L.A. A ví o tom?" Zeptal se Liam udiveně.
"Ano je v L.A. a ne, neví o tom, ale Gigi v tom jede s náma." Řekla jsem a chytila se za hlavu.
Jsem tak blbá, proč jsem mu to řekla?
" To je super!" Zvolal Liam k mému údivu.
"Vážně?" Zeptala jsem se.
"Jo. Už strašně dlouho přemýšlím, jak bychom se s ním mohli setkat. Potřebujeme napravit naše vztahy." Řekl a já se usmála.
" Takže souhlasíš?" Zeptala jsem se nadšeně.
"Souhlasím a pokud budete potřebovat, s čímkoliv pomůžu!" Řekl a stvrdili jsme to rukou daním.
"Zpět k písničce...musíme ji dokončit!" Řekl přísně a tak jsme psali dál.

...

Moje srdce bilo hlasitě, že jsem se bála aby ho neslyšela celá ulice, když jsem kráčela po chodníku se slunečními brýlemi na očích a kapucí přez hlavu.

Rohle musí vyjít, musí, musí, musí.
Vešla jsem do restaurace....vzadu u jednoho zastrčenějšího stolu stála Gigi s Liamem.
"Budou tu za pět minut." Řekla jsem a sundala so brýle.
"Vyjde to neboj!" Bivzbudil mě Liam.
"Snad..." Zašeptala Gigi a bubnovala dlouhými gelovými nehty o desku stolu.
Otevřeli se dveře a v nich se objevilo šest postav.
Niall, Harry, Louis, Vicky, Danielle a Dominica.

Holky přišly dřív s nervózními výrazy na tvářích.

"Ahoj krásko." Řekl Niall a věnoval mi letmý polibek.
"Ahoj vespolek." Zamával Harry.
"Ahooj...emm?" Hlesl Louis a trochu zajímavě se podíval na Gigi.
" Ummm kluci je tu taková věc..." Začala jsem mezitím co Gigi vstala a se všemi si podala ruku.
" Přijde sem Zayn...říkaly jsme si, že by jste se třeba chtěli společně pobavit?" Řekla jswm a nervózně jsem se podívala na ostatní.
" Ummm...to je super!" Řekl Niall a přítáhl si mě do objetí.
"Doufám, že čas už udělal co měl a možná bychom se mohli rozumně bavit." Řekl Louis a povzbudivě se usmál.
" Harry?" Řekl Liam a naše zraky sw obrátili k Harrymu.
Stál tam se zamračeným výrazem a ruce měl zkřížené na prsou.
" To nebyl dobrej nápad." Zabručel.
"Proč?" Zeptal se Niall.
"Ublížil nám." Řekl Harry naštvaně.
"A my mu ne? Kdo si ho zablokoval na mobilech, kdo dělal, že ho nezná, kdo na něj byl naštvaný? My! Taky se máme za co omluvit!" Řekl Louis rozhodně.
"A kdo nás dissoval? Kdo říkal, že s námi nikdy nechtěl být? Hm?" Zvolal Harry.
Rychle jsem se podívala směrem k Gigi. Měla hlavu zabořenou v Danielliniě rameni.
"Harry, ty se nechceš usmířit?" Probořila nepříjemné ticho Dominica.
Harry sw jen otočil a odcházel...Dominica se zvedla a utíkala za ním.
"Bude to dobrý. A promiň Gigi." Křikla.
"Dobrý." Hlesla Gigi a utřela si slzy.

Dveře do restaurace se otevřely a oběvila se vysoká postava.

Zayn.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Je to tuuu...plán Zirection přichází!
Jak to asi dopadne?
Děkuji moc Jeli18015 za pomoc a věnuji jí tímto i tuto o ničem kapitolu. (Promiň)

Taky jsem vám chtěla říct, že nám do konce story zbývá už asi jen osm kapitol a epilog.
Už to tak je....achhh bude se mi stýskat.
Příště bude taky poslední koncert turné...kdo se těší?
(Rychle nám to uběhlo LOLZ)

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat