Je to tady.
Ano....právě jsme s holkama na jednom pokoji hotelu ve kterém se svatba koná.Lottie a Fizzy nás líčí. (Kdo jiný) a my se všechny oblékáme do jemných šatů pro družičky.
Tedy až na nevěstu. Ta už si oblékla nádherné šaty, Lottie jí udělala perfektní make-up a Lou jí právě splétala vlasy do nádherného účesu.Musím říct, že jsem hodně veselá. Jako až moc....nechci si to přiznat, ale budou to asi ještě následky po včerejšku.
Možná.
Ehm."Ó moje mrkvičky!" Zvolala jsem a přiběhla k Vicky.
"Lou ty vlasy jsou dokonalý. Nejradši bych je pocuchala!" Řekla jsem.
"To ať tě ani nenapadne!" Plácla mě Lou po ruce.
"Lottinko je mi horko...podáš my ty vlhčený ubrousky. Je mi horko. Otřu si obličej." Řekla jsem. Lottie mě probodla pohledem.
"Jasně a ten makeup jako co?" Ohradila se a stáhla ubrousky z mého dosahu.
"Hann běž pryč!" Řekla Gemma, když jsem se jí snažila rozepnout zip.
"Jdi třeba zkontrolovat kluky." Navrhla Vick.
"Jasně. Bidu pozdravovat Liama!" Řekla jsem a vyběhla ze dveří."Li..li..lima bean se dneska žení!" Vykřikla ksem a vběhla do sálu kde už stáli kluci připravení, protože holkám to prostě trvá dýl.
"Nazdar ségra!" Přivýtal mě Liam objetím.
"No tobě to téda sekne brácha!" Pochválila jsem ho.
"Děkuju." Trochu se začervenal a upravil si manžety.
"Nazdar." Pozdravila jsem a Louisovi i Harrymu jsem věnovala objetí.
"A já jsem co?" Zamračil se Niall.
"Hmmm, že by můj kluk?" Zamumlala jsem a políbila ho na ten jeho dokonalej nos."Kluci musím letět. Za chvíli to začne!" Zavýskla jsem a běžela zase pryč.
Na chodbě jswm už narazila na holky.
"Kde je Vick?" Zeptala jsem se.
"Zavři si oči." Poručila mi Gemma.
Zakryla jsem si tedy oči rukama.
"Už?" Zeptala jsem se, protože přede mnou se ozývalo pořád jen nějaké šustění šatů.
"Už!" Odpověděla Gemma a já se rychle podívala.
Přede mnou stála Vicky v celé své kráse.
V nádherných bílých šatech, s nádherným účesem, kyticí a makeupem, ale hlavně s nejšťastnějším úsměvem na tváři.
"Wow...jsi nádherná!" Vydechla jsem a do očí se mi draly slzy...slzy dojetí samozdřejmně.
"Nejradši bych tě teď objala a zulíbala, jsem tak šťastná!" Řekla jsem.
"Tak mě obejmi." Řekla Vick.
"Ale pomačkala bych ti šaty!"
"Na šaty kašli!" Zasmála se Vick a přitáhla si mě do objetí.
"Ale líbání zakazuju!" Zahrozila mi Lottie a všechny jsme se rozesmály.
V tuhle chvíli nás Vicky všechny objala a řekla:
" Holky chci vám každý jedný moc poděkovat. Nicole a Ruth za to, že mě tak úžasně přijaly do rodiny..budetr ty nejlepší švagrový! Holky vám ostatním za všechno. Za to, že jste se mnou stály i když jsem už neměla na čem stát, že vy jste mně podržely. Bez vás by tenhle den nikdy nenastal."Teď už jsme si všechny mačkaly oči aby nám slzy nespláchly dokonalý makeup od Lottie a Fizzy.
"Se jednou vdavá mije nejlepší kamarádka a já už se asi složím!" Vydechla jsem a znivu isme se objaly.
"Tak jdeme?" Zeptala se Ruth.
"Jdeme." Kývla Vicky.
Pohled Vicky:Pomalu jsem kráčela chodbou až ke vstupu dk sálu. Skrze dveře jsem slyšela, že už si lidé sedají.
O Můj Bože, už za chvíli budu paní Paynová.
Jak asi vypadá Liam?
Představila jsem si ho a musela se ovládat abych s sebou nesekla.
Vždyť bude úplně oficiálně můj a já jeho.
Začala hrát hudba a první pár vcházel do dveří.Pohled Liama:
Nervózně jsem přešlapoval vepředu "u oltáře" jak se říká a nemohl jsem se dočkat až moje princezna vstoupí a Já ji uvidím.
Nejdřív za zvuku krásné hudby vešly všechny družičky či co to jsou.
Kdo to vymyslel tyhlety svědky a tak? Někdo kdo zjevně chtěl mučit ženichy.Už...
Moje oči se rozšířili úžasem.
Vicky za doprovodu svého otce vkročila do sálu a se mnou se zatočil svět.
Ona není princezna, je to královna!Cítil jsem husí kůži, zimu, teplo, každičký sval na mém těle se napnul a na obličeji jsem dosliva cítil ten největší úsměv, který jsem kdy měl.
Nemohl jsem se ubránit.
Pomalu kráčela sálem a usmívala se.
Jsem ten nejšťastnější člověk na planetě....vlastně ve vesmíru.Došla až blízko ke mě a naše oči se setkali a ona mě obdarovala svým neodolatelným plachým úsměvem.
...
Konec Liamova pohledu (pohled Hanny pokračuje)
"A nyní si můžete dát první manželský polibek." Řekl oddávající.
"Představuji vám pana a paní Payne!" Zvolal a my všichni začali tleskat skákat a provolávat novomanželům slávu.
Harold poskakoval a fotil na polaroid až fotky lítaly kolem dokola.
Niall mě vyzvedl do vzduchu a zatočil se mnou. To dělá vždycky když je nadšenej....
Přesunuli jsme se na hostinu za což byl Niall nesmírně rád.
Hazza promítal na plátno fotky z polaroidu jak se Liam s Vick líbali uprostřed toho nepořádku v kuchyni.
Najednou někdo zacinkal na sklenici a naši pozornost upoutal Louis stojící na stole.
Jako vážně?♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak další díl a konečně svatba.
Viam žije!!!!
Jak se vám to líbilo?
Zjistila jsem, že a asi neumím popisovat ani svatby.
Co dělá Louis na stole?Uvidíme příště.
Miluju vás! :* :*Brokolice Meg Van Toast
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...