Vicky pohled :
"Slečno...nikdy nebudete mít dítě." Řekl doktor.
"Cože? Jakto? Co se stalo?" Zeptala jsem se nechápavě.
"Nikdy....NIKDY, NIKDY!!!" Zařval doktor a začal se hrozně smát.
Do místnosti přišla blonďatá sestřička s výstřihem až po pás a sukní jen po zadek s velkou injekční stříkačkou.
Za ní vyšel Liam.
"Liame!!!" Vykřikla jsem a rozeběhla se k němu.
On si mě ani nevšiml a začal se líbat s tou plastovou sestřičkou.
"Ne...!" Zařvala jsem a chtěla jsem běžet, ale moje nohy byli jako z olova.
"NIKDY, NIKDY, NIKDY!!!!" Chraptěl doktor a mě se pomalu začala motat hlava a doktor i Liam se sestřičkou se mi pomalu ztráceli z dohledu.
"Liame nee!" Zakřičela jsem a trhla ssebou.Lezela jsem v pokoji v bílých poduškách. Hlava mi třeštěla a měla jsem pocit, že pořád slyším "nikdy, nikdy, nikdy" byla jsem spocená a vyděšená.
Potom jsem si uvědomila, že mi někdo utírá pot z čela.
" Liame?" Zašeptala jsem a vzhlédla.
Ano, byl to Liam celý bledý a ustaraný.
Potom jsem si vzpoměla na to co se stalo. Neměla jsem sílu nic udělat a tak jsem jenom odvrátila hlavu a zavřela oči.
Nechtěla jsem aby viděl, že kvůli němu brečím.
"Vick můžu ti to prosím vysvětlit." Slyšela jsem jeho zlomený hlas.
Pevně jsem stiskla víčka. Hlava mi třeštěla a já oprabdu nevěděla zda mám sílu na nějaké vysvětlování." Nemusíš nic vysvětlovat, stejně jsem chtěla odjet." Řekla jsem a z očí mi vyhrkly slzy, už jsem ti neudržela.
"Ale já tě miluju Vick." Řekl Liam.
"Ne...to já tebe miluju. Nelíbám se s každým chlapem za tvými zády." Řekla jsem a semkla pevně rty.
Tak moc jsem si přála, aby řekl, že to všechno byl sen.Liam si frustrovaně projel rukou vlasy.
Tak to asi nebyl sen.
Další várka slz se dostavila. Bylo tak hrozně těžké vidět někoho koho tolik milujete se trápit.
Vlastně jsem se na něj ani nezlobila...spíš jsem tomu nemohla uvěřit.
"Zlato vysvětlím ti to, ale nejdřív mě nechej říct jednu věc." Řekl a já přikývla.
Stejně mu neuteču, protože mě bolí celé tělo a ležim tu v posteli." Jednu věc chci aby jsi věděla a myslím to z celého svého srdce. Jsi nejlepší osoba, kterou jsem kdy potkal. Už od toho co jsem tě viděl přez skype s pánvičkou v ruce jsou mě zaujala. Potom vo jsem tě potkal jsem se do tebe bláznivě zamiloval. A když jsme spolu zruinovali Gemmin oběd, tak jsem věděl, že tě chci držet a už nikdy tě nepustit. Miluju tě Vick a nedokázal bych si představit život, kdybych tě ztratil. Chci a budu tě milovat přez všechny překážky.
Zlato, to že nám nebudou dopřány děti pro mě není důvod tě nevhat být.
Ty jsi moje hvězda.
Ty jsi moje všechno. To já jsem to posral."
Složil hlavu do dlaní a chvilku tak zůstal.
Z očí mi tekly slzy... jak to ví? Na jednu stranu jsem byla ráda, že nu to nemusím říkat."A ta holka venku.... nebudu ti lhát, tak jako já zbabělec jsem lhal Hanně.
Šli jsme včera s klukama do klubu a já se napil trochu víc. Normálně vůbec nepiju, ale tentokrát jsem si dal. No a přišla tam za mnou tahle holka a trochu jsme se bavili.
Trochu víc...
Slibuju, že niv ectra neproběhlo. Jen jsem jí. Dal svoje číslo a řekl ji kde jsme. Ona za mnou teď přišla a já nevím co do mě vjelo....já...."
Znobu si prohrábl vlasy a očima těkal nervózně po místnosti."Slibuju, že jí nemiluju ani se mi extra nelíbí. Já jen....nevím." Hlesl a svěsil ramena.
"Chápu, když už se mnou nebudeš chtít mít nic společného. Chápu když budeš chtít jít. Jen pamatuj, že te miluju a nikoho už nebudu milovat tak jako tebe. Chtěl jsem s tebou strávit zbytek života a...."
Z očí se mu kutálely slzy a mě taky.
Oči mu nervózně těkaly a kličkovaly pi místnosti.Jemně jsem ho chytila za bradu a tím ho donutila aby se mi podíval do očí
"Láska je o odpuštění Liame. A já i odpouštím." Řekla jsem a jemně se usmála.
V jeho očích byli otazníky. Chytil mě za ruku a vyhrknul:
"Zůstaneš....zůstaneš i s tím kdo tě podváděl?"
Zakroutila jsem hlavou a jeho obličej zesmutněl.
"Na to zapomeňme a začněme znovu. Zůstanu s mím přítelem." Zašeptala jsem a celý jeho obličej se rozzářil.
"Slibuju, že už tě nikdy nepustím!" Řekl a silně stiskl mou ruku.Konec Vickyina pohledu ( pohled Hanny pokračuje )
Koncert skončil.
Bylo to super. Zpívala jsem Black & White Love a Nobody Like You jako předskok. A potom následoval normální koncert One Direction.
Vlastně nevím jestli normální, protože každý jejich koncert byl opravdu výjimečný.
Kluci se snažili, aby nebyla poznat naše zvláštní nálada kvůli Vick a Liamovi.
Harry vyzval fanoušky aby se u písničky If I Could Fly za Vick modlili a mysleli na její zdraví.
Samozřejmě jen řekl, že je nemocná a Liam s ní zůstal.Po koncertu jsme okamžitě běželi do pokoje kde bxla Vicky.
" Psst! " Řekl Harry a tiše otevřel dveře.
Pohled byl " za všechny prachy."
Liam a Vick leželi v posteli.
Vick schoulená v Liamově náruči a oba měli mokré tváře od breku.
"Necháme je spát." Řekl Harry a vycouval ze dveří.
"Hej...já je neviděl!" Řekl Louis jelikož byl uplně vzadu za náma a přez Harryho neviděl.
"Ty se běž nejdřív osprchovat kámo. Jinak bys je vzbudil smradem." Uchechtl se Niall.
"Ha říká ten pravej!" Naštval se Louis, ale opravdu se vydal směrem ke sprchám.
"Tak jak jde život lásko?" Zeptal se Niall a přivinul si mě pevně k tělu.
"No v tuhle chvíli nevím jak dlouho ještě přežiju." Nakrčila jsem nos.
"Jak to myslíš? " Podivil se Niall.
"Taky zrovna neoplýváš příjemnou vůní." Uchechtla jsem se a vymanila z jeho objetí.
" Ty jedna...já si radši nečuchal." Zasmál se Niall a polechtal mě v podpaží.
Vyjekla jsem, jelikož ksem děsně lechtivej člověk.
"Heej." Bouchla jsem ho do hrudi a chystala se doběhnout, ale jeho silné ruce mě zastavily a než jsem se nadála jsem byla nalepená na jeho rtech.V tom mi zazvonil mobil.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak se vám objevilo v upozorněních, že jsem zase přidala kapitolu ke svojí děs povídce.
No tak snad se vám to líbilo.Co myslíte, je všem Viam trablům konec?
Co "sestřička."???A pamatujte, že mobil zruší úplně všechno i smradlavý a romantický chvíle.
P.S. Rovnou skopový... AG1_1415
A Fake_Danielle vám dosvědčí, že jsem nejhůř nedochvilnej člověk na planetě.Byeeeee loveees.
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...