Part 46. Boy talk

92 5 2
                                    

Ucítila jsem jak mě někdo jemně zvedl ze země. cítila jsem jak celým mým tělem projela ohromná bolest.

Nesl mě dovnitř, protože jsem náhle ucítila teplo. Otevřela jsem oči a snažila otočit hlavu, abych viděla kdo mě nese, ale bolestí jsem se ani nemohla hnout.
"Nialle?" Vzdychla jsem a cítila jsem hrozný tlak v hlavě.
Asi brzy omdlím.

Harryho pohled :

Sanitka přijela a Hannu i Nialla do nemocnice.
My ostatní jsme se chystali jet co nejdříve za nima.
Vicky s Liamem a Danielle s Louisem už nastupovali do jednoho auta a já jen čekal na Dominicu.
Vyběhla z tourbusu a běžela rovnou za mnou k autu.
Zayn a Gigi už seděli na zadní sedačce.
Nasedli jsme a beze slova jsme vyjeli.
" Jak to mohl někdo udělat?" Zamumlala Dominica zamyšleně.
Podíval jsem se jejím směrem.
Byla tak krásná, zamyšleně hleděla před sebe.
Hnědé vlasy měla trochu rozcuchané, vážný výraz a rty pevně semknuté k sobě.
Musel jsem řídit, ale jinak bych se na ni mihl dívat celé hodiny.

...

Vsichni jsme se dušovali, že až najdeme ty holky co Hannu zbily, tak jim zakroutíme krkem, ale jako by se po nich slehla zem.
Hanna si matně vzpomínala na povědomý hlas a všichni jsme usoudili, že to byla ta holka co dolejzala za Liamem.
Když se to dozvěděli Liam a Vicky, tak se spravedlivě rozzuřili a jestli myšlenky zabíjí, tak je ta holka už někde mrtvá. (Fuj XD)

Hanna strávila v nemocnici dva týdny a fanoušci jí tam posílali milé (většinou) dopisy stejně tak jako předtím Vicky.

Teď už je na tom lépe a vypadá to, že snad bude brzy Všechni ok.
Teď jsme pořád v L.A, protože Liam s Vick tu chtějí mít svatbu.
Bude to velká svatba a všechno se to připravuje.
Ležím na posteli a píšu si s Liamem.
"Co děláš? " Zeptala se Dominica a lehla si vedle mě.
" Píšu Liamovi." Odpověděl jsem.
Dala si hlavu na moje rameno, ruku mi položila na hruď a přitulila se ke mě.
Odložil jsem mobil a podíval se na ni.
Je tak krásná, jsem neuvěřitelně šťastnej, že ji můžu nazývat mojí.
Chytil jsem ji za pas, jaki bych si ji k sobě chtěl ještě víc přitáhnout a políbil jsem ji do vlasů.
Podepřela se lokty a políbila mě, dal jsem jí ruku do jejich krásných vlasů a náš polibek prohloubil.
Tuhle chvíli jsem si chtěl vychutnat a....Samozřejmě zazvonil mobil.
Dominica se odtáhla a zvedla ho.

-Domi kde vězíš? Už tu máš. Dávno být!

Byla to asi Danielle a teda slyšel jsem to až sem.

Dominica něco zamumlala a hovor vypla.
"Doprčic! Já zapoměla, že dneska máme s holkama ty šaty či co." Řekla a odběhla do koupelny.
Frustrovaně jsem si prohrábl vlasy. Ach jo.

Když vyběhla slušně oblečená a učesaná z koupelny, myslel jsem, že omdlím.
Byla tak hezká a zrovna musí odjet.
Popadla kabelku a něco ještě hledala.
"Harry neviděl jsi mojí červenou rtěnku?" Zeptala se a dál zběsile běhala po pokoji.
Chytil jsem ji za zápěstí a přítáhl si ji k sobě s lehkým úsměvem na tváři jsem zakroutil hlavou.
" Neviděl." Řekl jsem. "Ale jsem rád, že jsi jí ještě nenašla." Přitiskl jsem se na její rty.
Když už jsme nemohli dýchat tak jsme se odpojili.
"Musím jet." Vzdychla a políbila mě na špičku nosu.
" Ach jo." Hlesl jsem a pustil ji ze svého sevření.
" Jo a tady máš." Vytáhl jsem z kapsy červenou rtěnku.
Na jejím obličeji se objevil nechápavý výraz a rychle po ní chňapla.
" Ty jeden!" Zavrčela.
Já jsem se k ní s pobaveným úsměvem naklonil.
"Ještě jednuu." Zažadonil jsem.
"Zapomeň chytráku!" Řekla praštila mě pěstí do hrudi a odešla ze dveří.

Znovu jsem si lehl na postel a napsal jsem klukům, jestli nechtěj někam zajít.

...

Zašli jsme dolů do restaurace v hotelu, ve kterém jsme bydleli.

" To je hrozný." Stěžoval si Louis.
Hezká sobota a holky si odfrčej zkoušet nějaký pitomý šaty."
"Nejsou pitomý. Jsou na NAŠÍ svatbu!" Řekl Liam naštvaně.
"No, ale uznej kámo. Radši by jsi měl Vicky hezky na pokoji ne?" Řekl jsem a usrknul ze své limonády.
"No to jo." Začervenal se trochu Liam.
"Já jsem měl na dnešek velký plány, ale Gigi, že musí jet zkoušet šaty a bla, bla. Já jsem rád, že nemám kincert nebo Gigi focení." Povzdychl si Zayn.
"Emmm kluci, kde je Niall?" Zeptal se Liam.
"No vážně. Niall říkal, že přijde ne?" Řekl Zayn.
"Už jde! Hele." Ukázal Louis.
Niall přišel, měl rozcuchané vlasy, červené tváře a těžce dýchal.
"Ty jsi šel po schodech z osmého patra?" Divil se Liam.
"Nešel. Jel jsem normálně výtahem." Odpověděl Niall a začal si hloubavě číst z jídelního lístku.
"A z čeho jsi tak udýchanej kámo?" Zeptal se Louis.
Niall neodpověděl, ale přišlo mi, že se za tím lístkem nějak podezřele ošil.
Zacinkal mi mobil na znamení nové zprávy.
Byla od Domi:

Je tam Hanna? Pořád nepřijela.

"Hej Ni...holky píšou kde, že Hanna vězí." Řekl jsem a šibalsky jsem na něj mrkl.

Niall už opravdu nemohl být červenější.
"Um...už je na cestě. My...jsme se jen trochu zdrželi." Zamumlal a my ostatní vyprskli smíchy.
"Moc se nesmějte holobrádci." Urazil se Niall.
"Dovol...Já nejsem holobrádek." Řekl Zayn a rukou se poškrábak ve svém krátkém strništi na tvářích.
"Narozdíl od Harolda." Zakřenik se na mě a Já po něm jen hodil vražedný pohled.
"I'm a Bradford bad boy, yo!" Řekl Louis.
"Aah...don't you even say that anymore." Zakňoural Zayn a Niall málem skončil pod stolem smíchy.
Jako good old days.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Jsem zpěěět!!! To jste (ne)rádi co? XD
Jo brokolice!
Tahle kapitola je o ničem, trochu jsem se víc rozjela. Ummm vysvětlete si to jak chcete.....všechno. :D
A chcete už příště svadbu, nebo něco jiného?
Napište mi nápady prosím.
To je zatím vše.
Bye friendici.♥♥♥
Vaše Brokolice Meg Van Toast

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat