Slyšela jsem nějaký divný zvuky. Vypla jsem vodu a vylezla ven. Zabalila jsem se do ručníku a opatrně jsem vykoukla ze dveří. Nikdo tam nebyl.
Muselo se mi to jenom zdát.
Přešla jsem do šatny, utřela jsem se do ručníku a hodila na sebe jednoduše tepláky a tričko. Stejně budeme jen jíst a potom půjdeme spát. Brzo ráno jsme chtěli jít už k moři.
Rychle jsem si udělala na hlavě z mokrých vlasů drdol a chystala se k odchodu.
V zrcadle jsem vyděla svůj odraz. Vypadala jsem vážně vtipně. Spíš divně. No to je jedno.
Otočila jsem se a vyšla ze dveří.
Venku ještě nebyla ani pořádná tma, jen slunce už skoro zálezalo za obzor. Byl to nádhernej pohled!...
Vešla jsem do dveří a hlučně pozdravila. Všichni už seděli u stolu a jedli pizzu.
"Heeej! Že na mě nepočkáte!" Zaprotestovala jsem, sedla jsem si na židli a utrhla si dílek pizzy.
"Kde jsi byla?" Zeptal se Harry chladně.
"Ve fplše!? Žemma uám to nežekua?"
Řekla jsem s pusou pořádně narvanou pizzou. Když jde o jídlo, je mi všechno jedno. Jako malá jsem vždycky chtěla jit na nějakou královskou večeři, ale asi bych nemohla, jím jako prase a nestydím se za to.
"Jo řekla jsem jim to Hanno!" Řekla Gemma a vraždila Harryho očima.
Nechápavě jsem se usmála a zase jsem se věnovala svému jídlu.
Najednou jsem uslyšela zvuk sprchy a....můj hlas?
Vyděšeně jsem vzhlédla. Co to?
Harry držel ve vzduchu svůj mobil, ze kterého vycházel ten zvuk.
Harry zjevně pobaveně sledoval moji reakci, Liam trochu zčervenal a raději dál jedl a Gemma zjevně něčeho litovala.Zůstala jsem tam sedět a všechna pizza mi asi vypadla z pusy protože jsem měla bradu až u kolen.
Cause you and ÁÁÁháÁÁaaaaj....
We don't wanna be like them......To už jsem se naštvala a skočila po Harrym. Vystřelil ze židle a uskočil, já za ním, po zadu běžel pryč, ale nepočítal s tím, že je za ním gauč. Zakopl a spadl na něj. Skočila jsem za ním a snažila se ukořistit jeho mobil. Pěstí jsem ho mlátila do hrudi a ramenou. Jenom se smál což mě ještě víc naštvalo a mobil jsem nakonec ukořistila a nahrávku vypla.
"Co to má znamenat???" Zeptala jsem se udiveně.
"Proč?" Řekl Harry
"Proč, proč, proč?"*flashback*
"Ráda zpívám! " Řekla jsem.
"Zazpívej!" Vyhrkl Harry.
Tak na to jsem měla jasnou odpověď.
"NE!"
"Proč?"
"NE."
"Proč?"
"N.E." Vyhláskovala jsem, i když na slovu NE není zrovna moc co hláskovat.
"P.R.O.Č?" Nedal se odradit Harry.
"Nebudu zpívat před jedním z nejslavnějších zpěváků světa." Odsekla jsem.
"Justin Bieber?!?!? KDE?" Zařval Harry.
"Myslela jsem tebe blbečku." Zasmála jsem se.
"Ahaaa děkuju za milý kompliment madam." Řekl uhladil si vlasy a zahýbal obočím nahoru a dolů.
Musela jsem se smát. Jinak to nešlo, bohužel....
"Máš mě ráda?" Zeptal se.
Podívala jsem se na něj jako na blba.
"No jasně." Řekla jsem.
"Udělala by jsi pro mě všechno?"
Řekl to tak vážně, že jsem kývla.
"Copak?" Zeptala jsem se.
"ZAZPÍVEJ!!!!" Zařval mi Harry do ucha.
"Neeeee!!!" Zařvala jsem zpátky a píchla jsem ho prstem do ďolíčku. Má vždycky ďolíčky když se směje.
"PROOOOOOČ? PROČ? PROČ? PROČ?" Řval zpátky. Znělo to trochu jako zpívání. Myslím, že bodyguardi si buď mysleli, že jsme totální blazni, nebo zadržovali smích."To, že mě něco baví ještě neznamená, že jsem v tom dobrá. To platí i u zpěvu a zpívat prostě NEBUDU!" Rozhodila jsem rukama a vyvalila oči. Jestli teď řekne proč, tak ho uškrtim!
"Proč? " Špitl.
*end of flashback*
"Ach joo...tak tady máš odpověď!" Vydechla jsem.
"Hann! Zpíváš krásně!" Řekl Harry
"Děkuju, ale nemusíš se přemáhat, mě nevadí když řekneš pravdu." Odpověděla jsem.
"Vážně máš hezkej hlas!" Řekla Gemma.
Zavrtěla jsem hlavou.
"Mám nápad! Pošlu tu nahrávku Simonovi!" Řekl Harry a začal cvakat na mobilu.
"To neeeee!" Zařvala jsem a vrhla se Po Harrym.
"Dokonej!!!" Zařval Harry, hodil mobil Liamovi a sladce se na mě zazubil.
"Jasně kámo! Hotovoo!" Zavolal Liam a hodil mu mobil zpátky.
Gemma se v křesle válela smíchy.
Vytrhla jsem Harrymu mobil z ruky a nechápavě zírala na displej. Zpráva byla odeslaná a jak říkal Louis u Ellen. Je to ten hrozný moment, kdy zpráva je už poslána a víte, že s tím nic neuděláte, i kdyby jste ten mobil vzali s hodili s ním o stěnu, tak to nepomůže....
Takže jsem tam jen tak seděla na gauči a koukala do blba. Nahrávka mojeho šílenýho hlasu VE SPRŠE jde k uším SIMONA COWELLA! To snad nee!
"Ale no tak! Simon pozná dobrej hlas!" Uklidňoval mě Harry.
"No právě!" Řekla jsem a ani nevím proč, s mi draly do očí slzy. Vždyť jsem si vždycky přála jít do X-factoru a stát se slavnou, ale s mím hlasem?
"Jestli neodpoví, tak budu celou dovolenou jako na trní. A neusnu a nebudu jíst!" Řekla jsem.
Najednou Harrymu zabrnkal telefon. Všichni jsme nadskočili. Harry se podíval a začal s smát na celé kolo."Co je?" Vyjekla jsem.
"Je to od Simona?" Vyhrkl Liam.
Harry jen v záchvatu smíchu zakýval a podal mi mobil.Simon: Moc hezký hlas. Kdo to je?
P.s. Doufám, že jsi to nahrával za dveřma. :DZírala jsem na zprávu jako opatřená. OPRAVDU si Simon Cowell myslí, že mám hezkej hlas?
V tom mi mobil vytrhla z ruky Gemma přečetla si zprávu a podala mobil Liamovi.
Všichni si sedli kolem mě na gauč.
"Já to říkal Hann!" Řekl Harry. " Ještě něco dokážeš! Jak to říkala ta holka!"
Vzpomněla jsem si na tu holku na letišti. Teď už mám na twitteru spoustu followers, ale ona je jedna z mála, kterou taky sleduju a, která mi posilá hezké a povzbudivé tweety." Myslíš jako, že bych mohla být zpěvačka?" Zeptala jsem se ostýchavě. "Myslím, že jo!" Vykřikl Harry.
"Chtěla by jsi?" Zeptal se Liam.
OMG! V mojí mysli to řvalo JOOOOOO. Vždyť je to můj dětský sen, být zpěvačkou. Vzpomínám na ty chvíle kdy jsem tancovala doma před zrcadlem s hřebenem, který představoval mikrofon, v ruce a zpívala jsem Nobody's perfect."A-asi jo...vždycky jsem vlastně to chtěla zkusit." Vydechla jsem.
"Vážně? Zeptal se Liam.
"Jo...jako už od mala si zpívám ve sprše, dělala jsem show pro plyšáky a vlastně i skládám písničky." Zasmála jsem se.
"Tak složíme písničku!" Zvolal Harry. " Já ti klidně pomůžu! Složíme písničku a potom jí nazpíváme!
"Ale jak to chceš udělat? Kam ji potom dáme? Kde vezmeme studio? Producenta?" Vychrlila jsem na Harryho všechny PROTI.
" Když se chce, všechno jde!"
Řekl Harry, zvedl se a odešel ke stolu.
"Jestli vám nevadí vážení, rád bych dojedl svou pizzu."...
Příští ráno jsem se vzbudila do krásného slunečného dne. Měla jsem skvělou náladu a z okna na mě koukalo LÉTO! Tady bylo asi léto dřív ne jinde a já jsem z toho byla nadšená. Rychle jsem ještě v pyžamu vyběhla ven na náš balkón/ terasu rozhodila jsem rukama a zařvala:
"Baby it's summer!"
Hned mě ta věta "praštila do očí" a já zase vběhla zpátky dovnitř. Popadla jsem z kufru svůj tajný sešitek s nadpisem "lyrics" a začala psát:...The water is clear
Sky is bright
Stars are shining up the night
So open the windows,
Let in the light
C'mon darling it's allrightBaby it's summer!.....
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
OK, Tak je tu další díl. Omlovám se, je to dost naivní, ale je to fanfikce, tak to snad pochopíte. :-)
A co myslíte? Napíšou písničku? Co má Harry za lubem?
See ya next timeee!
Děkuju moc všem, co tenhle story čtete a votujete + komentujete. Lovuju vás!
:-)
-MegP.S. Congrats on #babytomlinson nemůžu uvěřit tomu, že náš crazy Tommo je táta. :D Co myslíte, mám se držet v příběhu reality a třeba tam udělat zmínku?
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...