Part 8. Gemma

162 12 0
                                    

Nejdřív chci poděkovat všem, kdo si tuto knížku četl!  Dnes jsem se vzbudila do 103 přečtení!  A to jich bylo včera 88! ♡♡ Děkuju!
Meg

...

Vystoupili jsme z auta. Od přístavu k nám přicházely dvě osoby. OMG to je Liam a Gemma! Málem se mi zastavilo srdce,  ale hned se zasw rozběhlo.  Liam se široce usmíval a hlasitě zdravil Harryho. Pevně se objali a poplácali po zádech. 
Jelly babies! Totální friendship goals!

Potom jsem vyděla jak Harry skočil na Gemmu, rozmačkal jí v objetí a políbil do vlasů.
"Já jsen Liam, rád tě poznávám. " Ozvalo se přede mnou.
Dámy a pánové!  Přede mnou stojí Liam Payne a podává mi ruku! Rychle zachovat chladnou hlavu a důstojnost!
" Já vím." Řekla jsem a podala mu ruku. Fuj. Zním jako stalker.
"Já jsem Hanna." Představila jsem se.
"Já vím." Zakřenil se Liam.
"Jak to?" Podivila jsem se.
"Nooo tak, instagram, twitter, internetové zprávy...." Řekl Liam.
"Ale hlavně,  ale to nikomu neříkej, znám se s Harrym a ten mi o tobě psal!" Řekl tajemně.
"Opravdu?" Předstírala jsem udivenost. "Ještě mi řekni,  že jste v té samé skupině!?" Tázala jsem se.
"Kupodivu ano.." Zašeptal a oba jsme vybuchli smíchy.
"Hele, co se tam vy dva smějete.  Nebavíte se o mě,  že ne??" Zamračil se Harry.
" Pojď kámo,  ukážu ti tu loď!" Řekl Liam, omluvili se a oba odcházeli směrem k přístavu.

"Ahoj, já jsem Gemma." Usmála se na mě.  Byla hrozně pěkná,  světlé vlasy jí váli v teplém mořském vánku, na tváři pohrával šťastný úsměv a v očích veselé odlesky. Měla na sobě jednoduše džíny a tílko a sluneční brýle ve vlasech.
Taky jsem se usmála a představila se.
"Je moc hezké tě poznat."
"Tebe taky!" Čekala jsem podání ruky, ale přišlo vřelé obětí. 
"Jsem hrozně ráda, že jsi tady! Budeme spolu muset ty blázny nějak zvládnout!" Zasmála se.
Jestli jsem se před chvílí bála,  že si s Gemmou nebudeme rozumět, tak teď už jsem na to ani nepomyslela.
"Pojď ukážu ti naši loď!" Řekla a táhla mě za sebou.
Není to náhodou Harryho sestra? JO, JE. Harry mě taky pořád někam táhne. Musím říct, že jsem se do Gemmy na první pohled "zamilovala", bude s ní legrace.

...

Nemám slov....tohle je nádhera! Loď jsme zaparkovali u mola, které bylo směrem k východu,  pokračovalo jako dlouhatánský most až do vyvýšené budovy. Nevím jak to popsat, byla to budova na "nohách" à la bungalow.  S obrovskými prosklennými okny. Vlastně kolem celé budovy byl balkon. Když jsme budovu obešli pokračoval další most k druhé, menší budově. Z vyvýšených teras vedli schody dolů na písečnou pláž. Ostrov byl lemovaný palmami.  Pod budovami byli malé kabinky na převlékání, sprchy, sauna a kůlna na úschov různých věcí. A z druhé strany ostrova bylo další, ale kratší molo směrem na západ. Ostrůvek byl tedy opravdu malý.

Pán, který nám ostrůvek pronajímal sem přijel na malé loďce a hned nám svou lámanou angličtinou vse vysvětloval.
"Tady..." Řekl a odemkl první bungalow. "Tady být velká obývák, kuchyně, koupelny a dva pokoje.
Vstoupili isme do nádherně moderně zařízeného obýváku, hned naproti nám byli dva velké gauče a velká televize. Napravo byla kuchyň a barový stolek. Jo nesmím zapomenout zmínit VELKOU ledničku a mrázák!!! :D
Nalevo byli točivé schody, které vedli nahoru, asi do pokojů a potom dveře se známým nápisem WC.

"Tady bude naše společné zázemí." Řekl Harry.
"Ale jen první patro! Nahoře budeme spát mi kluci. Každý svůj pokoj!" Halekal Liam.
"Co Louis a Niall? A já a Hanna?" Zeptala se přísně Gemma.
Jsou tu jen dva pokoje.
"Co se týče Nialla a Louise, ti budou spát v kůlně." Řekl Harry, ale když si všiml nechapavého pohledu Pana nájemníka,  řekl, že si samozřejmě dělá legraci.
" A co se týkat vás dámy." Pokračoval nájemník.  "Vy mít svůj soukromá bungalow naproti." Ukázal na menší budovu přez most. Málem jsem vyskočila radostí,  ale raději jsem se ovládla.  Co kdybych probořila dřevěnou podlahu, že?
"Tam být jeden velká pokoj, koupelna,  šatny,  kuchyně a lednička." Řekl nájemník. Asi mi čte myšlenky,  ta lednička je pro mě děsně důležitá.  Podal nám klíče, ještě prohodil pár slov s Harrym a poroučel se.

...

"Takže holky." Běžte se vybalit a ubydlet, ale žádný dlouhý zdržování.  Za půl hoďky sem přijďte a domluvíme se co budeme dělat." Udal Harry rozkazy.
Bodyguardi už nám přinesli kufry a taky se odporoučeli.
Gemma popadla svůj kufr a řekla: "Vaše veličenstvo, Harolde Edwarde Stilesy, samokorunovaný vládče  ostrova, uděláme jak si přejete!" Otočila se na podpatku a odcházela.
"Líbí se ti tu?" Zeptal se Harry.
"Nemám slov, děkuju! " Přikývla jsem a utíkala za Gemmou.

...

Gemma vyběhla do menšího obýváku našeho pokoje rozrazila jedny dveře,  to byla koupelna, rozrazila druhé dveře.
"Pokoooj!" Zavolala a plácla s sebou na jednu postel.
Přiletěla jsem taky do pokoje a plácla ssebou na druhou postel.
"Miluju postele!!!" Zařvala jsem do polštáře.
Gemma se začala hrozně smát. 
Vstaly jsme a přivezly si do loznice kufry. Každá jsme zabraly jednu šatnu a vydávaly věci,  u toho jsme krafaly o všem možném. Ani jsme s nenadály a už uběhla půl hodina. Měla jsem hlad.

...

Ozvalo se zaklepání.
Gemma otevřela,  stál tam Liam.
"Omlovám se dámy, ale vládce vás volá." Řekl.
"Tak jdeme trochu pozdě,  no. On by to bez nás těch pět minut vydržel!" Rozčilovala se Gemma. Ale bylo to jen jako.
"Osobně jme vám,  prosim, připravili jídlo!" Řekl pyšně Liam.
Zbystřila jsem.
" Říkal jsi JÍDLO?" Zeptala jsem se.
Přikývl.
Popadla jsem Gemmu za ruku.
"Jídlo!  Slyšíš?  JÍDLOOO!
KDO TAM BUDE DŘÍV!?!?" Zařvala jsem a vyrazila kupředu, jak nejrychleji ksem mohla.
"Tůdle!" Prosvyštěl kolem mě Liam. No tak to pochopte, je to chlap a je mu 22. Musel mě předběhnout.
Ale Gemma pořád nic. Když jsem chvilku po Liamovi doběhla do bungalovu málem mě porazila vůně kuřecího masa v salátu! Mňááám!
Sedli jsme si ke stolu a Liam rozdělil salát na čtyři talíře. Za chvíli se Oběvila ve dveřích Gemma.
Harry se zamračil.
"Kde jsi!?" Štěknul.
"Omlovám se vládče!" Řekla jedovatě Gemma. "Ale přinesla jsem chipsy!" Ukázala pytlíček, který doteď schovávala za zády.
"Hmmm...je ti odpuštěno!" Svolil Harry.
Gemma na něj vyplazla jazyk.
"Ale dětičky!  Uklidněte se a pojďte jíst!" Zavolal Liam.
Všichni jsme se sesedli u stolu a zbořili se do salátu. Ne, že jsme so do něj doopravdy zabořili, ale prostě jsme začali jíst.
"Jo, hele holky. Nechtěly by jste ještě dneska zajet na nákup?  Nemáme tu nic moc k jídlu." Řekl Harry.
Já i Gemma jsme souhlasily. Dojíme a jede se na nákupy!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Jsem tu s další kapitolou. Jaká vám připadá Gemma. Já pochopitelně nevím jaká Gemma ve skutečnosti je, ale takhle nějak si představuju, že se chová.  :-)
XOXO Meg
Pište mi prosím do komentářů klidně i vaše nápady.  Ráda se inspiruji.

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat