"Dobré ráno kočky." Zívla jsem....jako vlastně skoro vždycky jsem vstala pozdě.
Ještě někdy Danielle vstala později než já, ale málokdy.
"Hey girl." Usmála se Vick od plotny.
"Vy děláte lívance?" Zeptala jsem se a vdechla úžasnou vůni.
"Um hm. Dneska nás čeká perný den holky!" Řekla Danielle a vyskládala na stůl tři talíře a příbory."No neříkej." Zívla jsem si ironicky.
Ano...čeká nás perný den.
Jedeme na photoshoot pro moje album, které jsem se po dlouhém zvažování rozhodla nazvat 'Polaroid kisses'.... bude to překvapení pro Nialla.
Potom musíme zkontaktovat Gigi a to ještě ani pořádně nevíme jak.
Potom musíme do nemocnice a ještě na nákup.
A potom bych měla ještě do studia nahrávat.Vick přede mě položila kopu lívanců.
"Achhh tak vás miluju!" Vydechla jsem.
"Nás nebo ty lívance?" Zeptala se Vick.
"Noo...oboje jako...Žejo." Zamumlala jsem rozpačitě a všechny jsme se zasmály....
Vstoupila jsem do studia, kde už se to hemžilo lidmi.
"Tolik lidí pro jseden photoshoot?" Podivila se Vick.
"Tak to bývá." Řekla Danielle.
"Jsem ráda, že jsi dorazila, já jsem Abigail a dnes to tu budu vést. " Řekla milá brunetka asi tak třicetiletá a podala mi ruku.
"Děkuju." Usmála jsem se.
"A toto je Dominica, fotografka." Řekla ještě a poukázala na docela malou kudrnatou dívku, měla lesklé kaštanové lokny, které úžasně kontrastovaly s jejíma až průzračně světle modrýma očima. Podala mi ruku a zářivě se usmála.
"Ahoj jsem Domi, je mi 19 a jsem strašně ráda, že pro tebe můžu pracovat!" Řekla.
Tahle holka je asi nejmilejší stvoření, co jsem kdy v rámci své práce potkala.Tak jo všichni. Dáme se do práce!" Tleskla Abigail do dlaní.
Sedla jsem si na židličku před zrcadlo a stylistky mohly začít s makeupem a úpravou vlasů.
Nechtěla jsem nic extravagantního, jen jemný makeup, červená rtěnka a natočit vlasy.
Danielle s Vick mi vybraly šaty.
Takové béžové kratší s ramínky.
Celý Photoshoot spočíval v tom, že jsem seděla na gauči před velkým bílím plátnem. Držela jsem v ruce polaroid a ruzně jsem pózovala a smála se.
Zezhora z lešení na mě Vick, Dan a další lidi házeli polaroid fotky.Byla to docela legrace.
Musím říct, že s Domi se úžasně spolupracovalo, byla hrozně milá.Když jsme dofotili, zjistila jsem, že jsme nafotili 597 fotek!
Z tohp pouze dvě až tři použijeme na album.
Vrchní stranu, zadní stranu a vnitřní." Jo...zítra nás čeká hodně vybírání a upravování." Řekla Abigail když jsme jen rychle projížděli nějaké fotky v počítači.
" Děkuju vám všem strašně moc!" Řekla jsem celému týmu.
"Přestávka na kafe!" Zavelela Abigail.
"Dole je starbucks, kdo jde?" Zvolala Danielle a vesměs všichni jsme se naráz vyhnuli ze dveří....
Dan a Vick sw bavili s Abigail a já jsem si se svým kafem sedla ke stolku.
Foukat, foukat, vždycky si totiž rychle upiju a spálím si jazyk.
Hmm...teď už to přece nemůže tak pálit, už tak pět minut foukám...
Ne....spálila jsem se, zase jau!"OMG Hann, strašně moc ti děkuju!" Přiběhla ke mě Dominica a objala mě. To jsem nečekala.
"Emmm nemáš za co?" Usmála jsem se.
"Ale mám! Tohle byl můj první pořádný photoshoot. Jsem tak nadšená." Řekla.
"Opravdu? Jakto?" Zeptala jsem se a ona si přisedla naproti mě.
"No prostě jsem tenhle rok dostudovala fotografickou školu a potřebovala jsem si najít práci, ale najít práci fotografickou není tak jednoduché.
Ale jedna moje kamarádka mi dala kontakt na Abigail a ta mi řekla, že bych mohla zkusit přijít nafotit tenhle photoshoot a uvidí jak se mnou bude spokojená." Vysvetlila mi Domi a nadšení jí přímo sršela z očí.
"Já myslím, že jsi si vedla skvěle." Řekla jsem.
" Ooo doufám, že mě Abigail vezme. Může to být další krok ke splnění mého snu!" Zavýskla.
"Jak je tvůj sen, jestli se můžu zeptat?" Otázala jsem se a upila e svého už trochu vychladlého kafe.
"Můj sen je být osobní fotogtafkou někoho slavného." Řekla." Pardon, nerada vás ruším dámy." Přerušila nás Abigail.
"Ale zrovna mi volal můj hlavní fotograf, že onemocněl a jelikož ti to Domi dneska vážně šlo, říkala jsem si jestli ho nechceš zaskočit v dnešním photoshootu s Gigi Hadid? " Řekla Abigail.
"Ó můj bože? Další photoshoot? A Gigi Hadid? Jasně, že ano!" Vykřikla nadšeně Domi a málem si vylila kávu.
"Dobře...tak ve dvě v ateliéru!" Řekla Abigail a chystala se odejít.
" Počkat!" Křikla jsem.
"Říkala jsi Gigi Hadid?" Podivila jsem se.
"Ano...Gigi Hadid. Proč?" Nechápala Abigail.
"Co dělá v Londýně?" Zeptala jsem se.
"Ermmm přijela? Modelky hodně cestují." Usmála se Abigail a pokračovala v cestě.
Prudce jsem vstala ze židle a nejraději bych na celý starbucks začala řvát vítězný pokřik.
" OMG holky....Gigi Hadid sem přijede!"
Oznámila jsem Dan a Vick.
"Děláš si...?" Zacpala si Danielle pusu úžasem.
"Ne nedělám!" Zavýskla jsem.
"Yes, yes, yes, yes, yes...YEES!" Zašeptala Vick.
"Hej Domi..." Otočila jsem se na Dominicu.
"Mohla by jsi nám s nečím pomoct?"♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak jo, tohle je poslední kapitola tohoto příběhu. Nebudu pokračovat, protože:
-Zayn dneska při své návštěvě řekl, že nemá rád cuketu a já jsem mu ji udělala k obědu, protože jsem ji potřebovala zpracovat.
-Košile se žabkama, kterou jsem Harrymu koupila mu byla malá a to mě maštvalo
-Niall nepostnul ma snapchat naše společný selfie i když jsem mu udělala toasty s nutellou Fake_Perrie xD
-Louis mi řekl, že Freddiemu moje květákový přesnídávky se šafránem dávat nebude, protože by se prej potom choval jako idiot (to měla bejt asi narážka, protože já ke taky žeru)
-Liam mi nedovolil řídit Lamborgini, protože prý nechce bejt mrtvej. Ale já jsem mu do airbagu narvala cibuli..ta by ho ochránila. (A maršmelouny)A taky proto, že Ježibaba sežrala nejdřív Mařenu...dámy mají přednost NiaFanyla
(Jo není to vůbec vtipný...jen se snažím. )A.P.R.Í.L!!!!!
(Je 23:33...ještě to platí)Tak ahoj u dalšího dílu.
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...