"Co myslíš?" Zeptala jsem se.
"Je to o skvělý! Má to letní náladu a je to chytlavý."
Zakřenil se Harry a začal si písničku pobrukovat.
Do obýváku vešla Gemma v plavkách.
"Tady skládáte písničku o létě a jak je venku hezky a přitom tu sedíte jako pecky vevnitř!" Rozčilovala se.
"Idiots it's summer!" Zařvala a hodila po nás ručníkem.
"Zpívá se tam BABY it's summer!" Zamračil se Harry.
"Tak BABY tě teda rozhodně oslovovat nebudu!" Vyplázla na něj Gemma jazyk. "A koukej pohnout ať máš na sobě plavky. Chtěli jsme se jít ráno vykoupat a vy tu s tím svým SUMMER BABY budete až do večera? Ani náhodou! Liam už je dávno ve vodě!"
"No jooo..." zabručel Harry, vstal z gauče a šel se převléknout. I já jsem běžela k nám do bungalowu.Rozpustila jsem si své středně dlouhé blond vlasy a nechala je tak trochu v messy stavu. Vzala jsem si jednodílné plavky světle mátové barvy se zlatou sponkou na hrudi a dírami na bocích. Ještě sluneční brýle do vlasů a žabky (boty). Protočila jsem se u urcadla.
"Hmmm na to, že ti bude sedmnáct jsi docela sexy."
Řekla jsem sama sobě. Představovala jsem si, že v zrcadle stojí někdo. Prostě imaginární fešák.
"Oo děkuji za kompliment mladý pane!" Mrkla jsem do zrcadla.
"Smím vás pozvat na drink?" Řeknu hlubším hlasem. Dám si ruku v bok, pohodím hlavou a chystám se "fešákovi" odpovědět.
"Ale ovšem, ráda půjdu. Jen ne alkohol...je mi teprve šestnáct!"
Ozve se za mnou písklavý hlásek.
Stál tam Harry a zjevně zadržoval smích.
Zrudla jsem tak, že jsem cítila jak každej článek mojí kůže mění barvu.
Harry to nevydržel a vyprskl smíchy. Přitom se mi snažil vysvětlit, že ho to pobavilo a nemusím se stydět. Začala jsem se taky smát, nejdřív trochu nervózně, ale potom už i upřímně od srdce.
"Sluší ti to!" Mrkl na mě Harry když jsme se vyřehtali.
Zase jsem nabrala trochu růžové, ale pak jsem běžela na treasu a z terasy dolů na pláž.Harry šel ještě pro pití. Gemma si na dvě palmy pověsila houpací síť a Liam zkoušel surfovat, ale nebyl vítr, takže to byla spíš přehlídka pádů, kterou jsme s Gemmou pobaveně sledovaly. Vytáhla jsem mobil a chvilku jsem Liama natáčela.
Přišel Harry s pitím a položil je na hrubý dřevěný stolek, co tam stál na pláži.
"Vzdovolením dámy!" Řekl a hupsnul vedle Gemmy do sítě až jsme nadskočili. Naneštěstí Gemma se právě chtěla namazat opalovacím krémem a jak se Harryho lekla, zmáčkla tubičku trochu víc než chtěla, polovina krému vystříkla Gemmě na ruce a nohy.
"Aaaaaa!!!" Zařvala a hodila po Harrym pohled aka co-to-proboha-Stylesi-děláš ?
Harry se pochopitelně začal smát na celé kolo, ale smích ho přešel když mu Gemma otřela o rameno většinu krému, který podle Harryho hrozně smrděl.
Teď jsem se prozměnu smála já a Gemma se s chladnou tváří odešla napít.Harry šel potom vytáhnout Liama z vody a přpiluli sem z druhé strany ostrova naším motorovým člunem. Nalákali nás tam s Gemmou, že prý se tam můžeme opalovat a potom nás samozřejmně obě shodili do vody. Potom jsme plavaly zpátky ke břehu, protože nám kluci odpluli zpátky. Naštěstí nebyl břeh tak daleko.
Potom jsme všichni jeli člunem kousek dál na moře. Dolaďovali jsme písničku, kterou jsme za dopoledne napsali (spíš já s Harryho pomocí.) A Harry s Liamem už vymýšleli jak natočíme music-video. Přišlo mi to všechno moc hloupé a narychlo, ale Harry řekl, že režírovat to bude on, natáčet Liam, o střih se postarám já, o styling Gemma a studio prý někde seženeme. Na jednu stranu se mi to líbilo a Harrymu jsem věřila."Tři, čtyři..." Řekl Harry a začal jako dirigovar rukama.
"The water is clear, sky is brigt, stars are shining up the night, so open the windows let in the light, C'mon darling it's alright...." zpívala jsem a potom se přidal Harry a Liam a v pozadí i Gemma:
"Baby it's summer!"
Zpívali jsme i druhou sloku, bridge a refrén.
Bylo to skvělý. Liam řídil loď a přitom "tancoval" museli jsme to natočit a hodit na instagram! :D...
Už jsme tu třetí den, když nepočítám ten kdy jsme přijeli. Rodiče mi vždy večer volaj a píšou. Až je to trošinku otravný. Ale mám je ráda, to jo. ( :) )
Dnes jdeme natáčet video. Harold je neuvěřitelnej! Sehnal ve městě malé studio. Když majitel zjistil, že u nej chtějí nahrávat členové skupiny One Dirdction, tak se mohl památnout radostí. Tak jsme to teda neják nahráli, Harry hrál na kytaru, já na ukulele (prý aby to mělo letní atmosféru) Liam se chopil bicích a Gemma udělala backsinging. Byla to spíš legrace, strávili jsme tam půl včerejška.
Ale samozřejmně jsme se taky koupali, šnorchlovali jsme, prošli si město, kupovali si zmrzlinu a utíkali před paparazzi. Teď si celý svět myslí, že měl Harry pistáciovou zmrzlinu, ale byla mátová.Vzala jsem si na sebe ty zelené plavky, Gemma měla bílé a kluci si na sebe vzali kraťasy a volné košile. Natáčení mělo probíhat na lodi a na pláži.
" Hann, poleť! Už nastupujeme na loď!" Volal Liam.
Rychle jsem si jen učesala vlasy. Ani jsem si nedala rtěnku, chtěla jsem aby to bylo co nejvíce přirozené.S Gemmou jsme si sedli na záď lodi. Položili jsme si tam limonádu a nějaké ovoce, aby to vypadalo cool. Liam se rozjel na vyšší pohon loď a Harry se chopil naší malé kamery. Začaly jsme zpívat a Harry nás natáčel.
...
Seděla na jsem na gauči s notebookem na klíně a editovala jsem naše video. Byla to docela dřina, s mými základními a neprofesionálními znalostmi editace. V jednoduchém pogramu nebylo jednoduchý správně sestříhat videoklip aby zvuk pasoval do videa. Taky jsme se, ale nasmáli, protože z cool scény na zádi lodi se stala vtipná scénka o tom jak jsme s Gemmou chytaly padající jídlo a limonádu a létající klobouky.
Když jsem vydeo po několika hodinách práce dokončila. Umístila jsem ho na svůj nově udělaný youtube channel.
Název zněl: Baby it's summer with Harry Styles, Liam Payne, Gemma StylesOdklikla jsem publish. Ufffff.....co asi bude teď? Jaký bude ohlas? Kolik lidí se podívá? Je to vůbec k něčemu?
"Hurááá!" Začal řvát Harry. "To se musí oslavit!" Volal a vytahoval z mrázáku zmrzlinu.
Usmála jsem se.
"Nechej něco na zítra, přijede Louis a hlavně Niall!" Smál se Liam.
" Takže zítra bude lednička a mrázák prázdný!" Řekla Gemma a podala mi misku se zmrzlinou.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Takže tohle je další část. Bohužel byla spíš popisovací a nic se vlastně nedělo. Příště už přijedou Louis a Niall, tak třeba taky přinesou nějaké události. ;-) Tak jo. :)
Taky se omlovám za pozdní přidání, ale nečekaně jsem odjela na druhý konec republiky a ve vlaku NEBYLA WIFI ! :(
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...