Niall zaparkoval a my jsme se vyřítili ven, stejně jako Michal, Gemma a Harry z druhého auta.
Vběhli jsme do nemocnice a okamžitě se nahlásili na recepci.
"Ano...běžte do třetího patra a počkejte tam v čekárně. Diagnostika ještě nebyla plně provedena." Řekla starší dáma ledově.
Jednu ruku mi držel Niall a druhou jsem držela Liama, který celou dobu vypadal jako v transu a nepromluvil ani jedno slovo.
Draly se mi slzy do očí, ale věděla jsem, že je nesmím pustit.Přišli jsme do čekárny, kde bylo naštěstí uplně prázdno.
Všichni jsme seděli tiše a jenom tupě koukali.
Atmosféra byla hrozná, to ticho, urputná vůně dezinfekce a jen občasné, slabé, neznámé zvuky zpoza různých bilích dveří.
Nedokázala jsem se soustředit na jedinou myšlenku v mojí hlavě."Nebojte. Bude vpořádku." Řekla Danielle, ale v jejím hlase byla pochybnost a smutek.
Liamovi z oka stekla slza.
"Prosím." Zašeptal a skryl hlavu do dlaní.
Harry se zvedl, prohrábl si rukou vlasy a popošel k oknu.
V jeho obličeji se najednou objevil úlek.
Přešel ke mě a s vážným výrazem zašeptal:
"Venku jsou novináři."
To snad ne.
"Půjdu tam, musí odejít." Řekl Harry rozhodně.
"Půjdu s tebou." Rozhodla jsem se sdělila jsem správu Niallovi. Hlavně ať to neví Liam, zbytečně by ho to zatěžovalo.Rychle jsme s Harrym kráčeli k výtahu. Beze slova a rázně.
Připadala jsem si hrozně zvláštně. Na venek možná strohá a silná, na slzy nebyl čas, ale vevnitř jsem byla roztříštěná na tisíc košíčků. Chtělo se mi brečet, řvát, ječet, něco rozbít, najít toho řidiče taxíku i toho druhého člověka....Osvětlilo nás blikání fotoaparátů a dav venku začal řvát a ječet. Řekla bych, že polovina byli fotografové a možná polovina fanoušci.
Naštěstí přijela ochranka, takže zase tak blízko nemohli."Vážení přátelé, chtěl bych vás se vší úctou poprosit, aby jste odešli. Stala se nehoda a Liamova přítelkyně je v kómatu. Nikdo zatím nevíme co jí je, ale jedno co víme je, že je to pro nás a hlavně pro Liama těžké. Prosím aby jste odešli a nechali nám, Liamovi i Vick soukromí." Řekl Harry.
Jak se Liam cítí? Co se vlastně všechno stalo!? Harry miluju tě! Je pravda, že byla Vick těhotná? Ví o tom Zayn Malik? Podváděl Liam svou přítelkyni? Vy dva spolu chodíte??? Harry chci fotku!
Fotoaparáty snad ještě víc zvýšili svůj výkon a fanoušci i paparazzi se překřikovali v těch nejvíc nesmyslných otázkách jaké jsem kdy slyšela.
Měla jsem chuť začít na ně na všechny řvát ať vypadnou." Já myslím, že jsem to řekl docela jasně. Ještě nevíme co Vick je, pro Liama je to těžké, ale není to vaše věc. Do těch novin můžete napsat ať se lidi za Vick modlí, pomůže to rozhodně víc než drby! A vám ostatním se omlouvám, ale teď prostě není správná chvíle na fotky. Určitě bude jiná příležitost, jako správní fanoušci to pochopíte."
Řekl, zamával otočil se na podpatku a oba jsme vešli zpátky do budovy."Já bych těm debilům jednu vrazil!" Zařval, až se paní recepční otřásla.
"Pardon." Omluvil se, ale pěsti měl pořád sevřené.
Chvilku jsme tam jen tak stáli a já jsem to nevydržela a rozbrečela se.Harry to zjevně nečekal a trochu se lekl.
"Nebreč." Řekl a pevně mě objal.
Paní recepční naštěstí někam odešla a on mě mohl v klidu utěšovat.
"Neplač, bude to dobrý." Hladil mě po zádech a houpal semnou ze strany na stranu. Hrozně to pomáhalo i když jsem si přioadala jako malé dítě.
Políbil mě do vlasů a odtáhl si mě na délku rukou.
"Už dobrý?" Řekl a jemně se usmál.
"Um hm." Zamumlala jsem a popotáhla.
"Tak vidíš." Setřel mi prstem z tváře asi padesát slz a vydali jsme se k výtahu....
Vick převezli na pokoj kam jsme se na ni mohli jít podívat.
Byl to nepopsatelně drásající pohled.
Bezvládné bledé tělo pod bílou peřinou. Světlé vlasy pohazené po polštáři a v žilách zavedené všemožné hadičky z kapaček a blikajicích přístrojů.
Byla opravdu bíla jako stěna na jednu stranu divná a na druhou stranu krásná, jako....Anděl?
Nemohla jsem a prostě jsem se znovu rozbrečela. Lhala bych kdybych řekla, že někdo z nás nebrečel.Louis objímal Danielle, která měla hlavu zabořenou v jeho rameni. Gemma a Michal byli z nás asi nejsilnější, ale slzy v očích byli nepřehlédnutelné.
Harry brečel jako želva a neustále si hrabal do vlasů.
Niall měl uplně mokrý triko od mojich slz a Liam klečel u postele, držel tu bezvládnou ruku a nechával slzy téct proudem."Nikam nejedu." Řekl Liam najednou.
"Co?" Ozval se Harry.
"Neopustím ji tady takhle. A hlavně bych ani nemohl vystupovat." Vysvětlil Liam a dál se díval jen na Vick.
Harry chtěl asi něco namítnout, ale potom sklonil hlavu a řekl:
"Jo...máš pravdu."
Niall kývl na Harryho a oba vyšli ven na chodbu. Jelikož jsem se nehodlala Nialla pustit, šla jsem taky."Musí jet." Řekl Harry.
"Já vím." Kývl Niall.
"Ale taky nemůže." Řekl znovu Harry.
"Co budeme dělat?" Zeptal se Niall.
"To jsem se chtěl zeptat já tebe." Uchechtl se trochu Harry.
"Zrušit turné nemůžeme, posunout termíny taky ne. Takže buďto nejet na první show nebo jet bez Liama."
Harry pokýval hlavou a chvilku si mnul kořen nosu.
"No uvidíme. Teď je důležitá Vick. Doktor s námi chtěl mluvit." Řekl a zase jsme vešli do pokoje.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak jsem dneska dala další díl a omlovám se Fake_Danielle, že jsem to zase uplně nestihla, ale na druhou stranu...dvě kapitoly za den je docela co říct. :D (ironie...jsem nedochvilná :( )
Taky se omlovám, že je část taková ponurá, ale muselo to bejt. Mám deep náladu.
Co myslíte, že bude dál???
Stejně to nikdo do těch commentů nepíše. B/
-Meg ♥♥♥♥
ČTEŠ
Just Friends?
Hayran KurguNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...