"Už je tady!" Zazmatkovala jsem a pohledem jsem žádala záchranný kruh od Gigi.
Gigi vstala a zamávala až si jí Zayn všiml a s úsměvem se pustil naším směrem.
Pak mu, ale úsměv trochu pohasl a zpomalil krok.Liam mu vyšel vstříc.
Měla jsem srdce v krku a věděla jsem, že holky taky.
Vick chytla moji ruku a pevně ji stiskla.
Neslyšela jsem co přesně Liam Zaynovi říkal.
Jen jsem vyděla, že mu dal ruku kolem ramn a něco mu říkal.
Zayn jen kýval a potom se oba vydali k nám.
Louis přišel l Zaynovi a řekl.
"Nevim co víc říct, než jen...promiň brácho." Zayn se usmál.
"Ne...o já promiň." Řekl a objal ho.
"Jednou brácha, navždy brácha řekl Niall a taky Zayna objal.Draly se mi slzy do očí a vůbec jsem se za to nestyděla, protože Zayn i Louis měli na krajíčku a to nemluvím o holkách.
Liam se usmíval jako měsíček na hnoji a Niall měl byraz jako kdyby prave vyhrál zlatou medaili."Kde je Harry?" Zeptal se Zayn.
"Ummm no nějak měl problém s tím, že...no..." Zakoktal se Liam.
"To je dobrý." Řekl Zayn a obrátil se na Gigi.
"To ty?" Rekl a věnoval jí polibek na tvář.
"Spíš holky." Řekla s úsměvem.
" Tohle je Hanna...moje přítelkyně." Řekl Niall a já stála tváří v tvář Zaynovi.
"Těší mě." Usmál se Zayn a podal mi ruku.
"Tak si náš Nialler někoho přece jenom našel." Zasmál se.
"Nee nasela mě Harry na pouti." Zasmála jsem se.
"Máme toho hodně co vyprávět!" Reagoval Liam na Zayinův nechápavý pohled.
"Jo to máme." Řekl. A přivítal se i s ostatníma holkamaSedli jsme si ke stolu a Číšník nám přinesl jídelní lístky.
"Aa kluci, mají tu pořád chicken Buffalo wings co jsem si vždycky dřív dával!" Zvolal Niall nadšeně a kluci se zasmáli.
"Jo a my jsme ti je se Zaynem kradli." Připomenul Louis.
"Byli jste tupci." Zamračil se Niall.
"Nene!" Ohradil se Zayn.
"Objednej si je kámo. Mám chuť zkusit zlodějinu." Řekl Louis.
"Zažaluju tě!" Zavrčel Niall." Co si dáte?" Zeptala se servírka a my si postupně objednávali.
"Já si dám jeden beef burger s hranolkama." Řekla Vicky.
"Já taky!"Řekl Liam a zaculil se na Vicky.
"Poslyšte, já si dám tři porce těch kuřecích Buffalo křídýlek a k tomu čtvery hranolky." Zazubil se Niall a všichni jsme se zasmáli.
Když si všichni objednali, odešla servírka se zvláštním výrazem v obličeji.
Rohle bude HODNĚ jídla.
"Ve vaší společnosti je těžký býr modelkou." Vzdychla Gigi.
"Ale zlato..nech toho. Modelky taky musí jíst." Řekl Zayn a přítáhl si ji k sobě.
"Ale Gigi ma pravdu. Já ksem zase atletka a taky nesmím ztloustnout." Pronesla Vicky.
"Miloval bych tě i tlustou." Mrkl Liam.
"Jen jedna věc by mi vadila...zabrala by jsi celou postel." Dodal a Vivky se natáhla přez stůl naproti a praštila ho pěstí do ramene.
"Jauuu." Zaúpěl Liam.
"Tu postel v tour busu bych zabrala určitě." Zavrčela."Harry odešel." Přišla ke stolu Dominica a frustrovaně si sedla.
"To je vpoho. Ještě to s ním dáme do kupy." Řekl Zayn.
"Co takhle, že by jsi přišel na koncert?" Navrhla jsem, ale potom jsem brhla pohledem po Liamovi.
Kdyby pohled zabíjel, tak jsem mrtvá.
'Sorry' naznačila jsem mu rty.
'Pozdě' zamumlal zpátky.
Už opravdu bylo pozdě, protože ostatní se mého návrhu chytili a bylo domluveno.Konečně přinesli jídlo.
Bylo to skvělý.
Křídýlek z talířů rychle ubývalo, protože jsme je měli napůl Já a Niall = největší žrouti světa, plus nám Zayn s Louisem občas nějaký ukradli.
"Hej ty jeden mrkvožroute hleď si svého osobního salátu, nebo ti ho vysypu na hlavu!" Zavrčel Niall když mu Louis sebral jedno křidýlko.
"Jo! Slyšel jsi!" Řekl Zayn výhrůžně, ale sám si jedno vzal.
Niall se po něm ohnal, ale Zayn s rukou uhnul z jeho dosahu.
"Díky lásko." Řekla sladce Gigi a křidýlko nu vzala.
"Heej Gigi!" Zaječel Zayn, až se lekl.
"Vicktorie!? Proč mi bereš hranolky?" Zařval Liam.
"Mám hlad." Řekla klidně Vicky.
"Ale měla jsi svoje!" Řekl a plácl ji po ruce, kterou zase natahovala na jeho talíř.
"Ty se chceš prát?" Zeptala se Vicky a dala mu pohlavek.
"Jsi zlá!" Předstíral Laim hněv a vyplázl na Vick jazyk.
"Etiketa vám něco neříká?" Zeptala se Danielle.
"Jak říká Harry...odešli jsme brzo ze školy." Řekl Louis.
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...