Pohled Harryho:
"Když jsme tu byli naposled, měl jsem pocit, že je to obrovský a teď si uvědomuju, že se sem nevejdeme." Rozhlížel se Louis po nám velmi známém bungalowu.
"Ale vejdeme. Prostě budeme spát v obýváku a tak." Oponoval Liam.
"Ty a Vicky můžete spát v kuchyni a můžete jí rovnou zapálit, rozbít si o hlavu vajíčka a hasit mlékem." Zasmál se znovu Louis.
"Minule nás tu bylo jen pár. Já, Gemma, Hanna, Niall, HArold a Louis a teď přibydou Vicky, Domi, Zayn, Gigi, Danielle a Michal...to je o sedm lidí víc!." Konstatoval moudře Liam.
"Nezapomeň na osmého člověka, tvoje vlastní dítě, které sídlí uvnitř tvé drahocenné manželky." Poznamenal jsem vážně.
Liam protočil očima a z gauče vzadu místnosti se ozval nervózní smích. Niall seděl zabořený a kousal si nehty. Bylo vidět, že je nervózní.
"Awww bro, ty jsi nervózní?" Zeptal se Zayn, přešel k němu a poplácal ho povzbudivě po rameni.
Niall se jen usmál.
"Hele holky tu budou každou chvíli, měli bychom si připravit všechno ven." Zavelel Liam a my se všichni odebrali ven na molo."Hele, kdy se vámten prcek má narodit?" Zeptal se Louis Liama.
"Ty si myslíš, že on to ví?" Zasmál se Zayn a decnul di Liama loktem.
"Heeeej" tvářil se Liam uraženě. "Náhodou to vim!" Nadmul se.
"Jo? Kdy teda?" Zeptal se znovu Louis. "Noooo někdy teď brzo." Zamumlal Liam a my se všichni rozesmáli.
"Tak doufám, že se nerozhodne vylézt právě teď, protože holky už mají malinko spoždění." Zasmál se znovu Louis.Niall si znovu začal kousat nehty a trochu se mu klepali prsty.
"Kámo v pohodě, Louis jenom straší...Hele už jedou!" Uklidňoval jsem chudáka Nialla a zrovna jsem zahlédl v dálce člun....
Konec Harryho pohled (pohled Hanny pokračuje)
Loďka si to razila směrem k tomu známému ostrůvku. Nemůžu uvěřit, kolik věcí se událo od té doby, co jsme tu byli naposled. Tady vlastně začalo moje přátelství s One Direction. Tady jsme se s Niallem dali dohromady. Vlastně se tu dali dohromady i Liam a Vicky. A napsali jsme tu mojí první písničku.
"Už tam budeme!" Zavolal Michal od řízení.
"Nemůžu se dočkat!" Otočila jsem se na holky a zatleskala, jako málá holčička.
"My taky ne." Usmála se Vicki a pohladila si už velké břicho. Všichni se tvářili nějak tajemně. Moc jsem si toho nevšímala a jen si uží tu vůni moře a všechny vzpomínky.Člun zastavil a tím mě vytrhl z myšlenek. Ale vůbec mi ti to nevadilo, protože jsme bili TADY!
Vystoupili jsme na molo a hned běželi do bungalowu. "Halo kluci?" Zavolala jsem protože tam nikdo nebyl. Nic se neozvalo. Jen holky a Michal připochodovali do bungalowu.
"Určitě šli na molo." Řekla Vicky a se vší svou váhou si sednula do křesla. Vážně mohla každou chvíli rodit.
Vyběhla jsem tedy ven a zamířila na velké molo. Šla jsem pomalu a kochala se nádherným výhledem.
Najednou se ozvaly první tóny mě moc známé písničky.Am I asleep, am I awake, or somewhere in between? I can't believe that you are here and lying next to me Or did I dream that we were perfectly entwined?
Like branches on a tree, or twigs caught on a vine?
Stáli tam moji kluci v celé své kráse i se Zaynem. Drželi v ruce mikrofony a všude kilem nich byly květiny. Liam zpíval své sólo a Já se nestačila tomu všemu divit.
Potom začal Niall.
Like all those days and weeks and months I tried to steal a kiss
And all those sleepless nights and daydreams where I pictured this,
I'm just the underdog who finally got the girl
And I am not ashamed to tell it to the worldNevěděla jsem proč, ale draly se mi slzy do očí, prostě jsem tam jen stála a poslouchala jsem jejich hlasy a šum vln.
Truly, madly, deeply, I am
Foolishly, completely falling
And somehow you kicked all my walls in
So baby, say you'll always keep me
Truly, madly, crazy, deeply in love with you
In love with youShould I put coffee and granola on a tray in bed
And wake you up with all the words that I still haven't said?And tender touches, just to show you how I feelOr should I act so cool like it was no big deal?
Wish I could freeze this moment in a frame and stay like this
I'll put this day back on replay and keep reliving it'Cause here's the tragic truth if you don't feel the sameMy heart would fall apart if someone said your name
Když začalo Zaynovo sólo Niall se pomalu vydal směrem ke mě. Chytil mě za ruce, jemně mi je stiskl a dívali jsme si navzájem do očí. Z jeho modrých studánek na mě koukalo tolik lásky a něhy.
And truly, madly, deeply, I am
Foolishly, completely falling
And somehow you kicked all my walls in
So baby, say you'll always keep me
Truly, madly, crazy, deeply in love with you"Hann, od toho času co jsme si tu poprvé vyznali lásku možná neuplynulo zas tak hodně času, ale prošli jsme si spoustou věcí a já tě miluju a vím, že nikdy nepřestanu." Mluvil Niall a při tom se mnou malinko pohupoval do rytmu hudby. Usmívala jsem se na něj a přikyvovala.
I hope I'm not a casualty,
I hope you won't get up and leave
May not mean that much to you
But to me it's everything, everythingNajednou Niall pustil mé ruce a kleknul si na jedno koleno, v tu chvíli mi to všechno došlo. Z očí mi vytrysklo spoustu dalších slz a z údivu jsem si musela rukama přikrýt pusu, která se otevřela do O.
"Jsi láska mého života...vezmeš si mě?" Zeptal se a vyndal z kapsy krabičku.
Nezmohla jsem se ani na 'ano', jen jsem horečně zakývala hlavou a vrhla se Niallovi do náruče.
"Miluju tě." Zašeptal....
Po všem jásání a gratulování už jsme všichni seděli namačkaní na gaučích.
"Nechápu, že jste to všichni věděli." Žasla jsem a prohlížela si krásný prstýnek, který mi Niall daroval."Jo umíme dobře držet tajemství." Řekl Harry.
"No jasně...ty jsi to několikrát málem vyzradil!"Zasmál se Liam."Hele Danielle měli bychom trochu máknout..ještě se vezmou dřív než my!" Vykřikl Louis a všichni jsme s rozesmáli.
"Tak závod, co bude dřív Lounielle svatba, Haniall svatba, nebo Viam mimčo?" Zeptala se Gemma. Uvidíme.
Ahoj....jen jsem chtěla říct, že se omlouvám zav nejvíc neoriginální slaďárnu. Nejsem s tím 100% spokojená, ale ok.
Taky jsem chtěla říct, že tohle je POSLEDNÍ kapitola tohoto příběhu. Vyjde ještě epilog (jakoby poslední kapitola no XD) a je to.
Děkuji vám všem a snad vyjde epilog zítra lol.
Meg
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...