Všude je shon, všichni se nějak připravují. Poletují se a tam a dodělávají poslední maličkosti. Za chvilku to všechno může začít.
"Jsi nádherná Hann, až tě Niall uvidí, tak u rčitě bude mít co dělat, aby se udržel na nohou." Zasmála se Vicky.
"Vicky...můžeš na chvíli převzít našeho broučka, abych se mohl hodit do gala?" Přišel Liam a v náručí držel malou Lilly.
"Určitě. Mám pro ni taky šatičky." Odpověděla Vicky, převzala miminko a vtiskla Liamovi polibek.
"Páááni Hann. Jsi nádherná!" Řekl Liam, když mě uviděl v mých krásných svatebních šatech. Lou jen dodělávala jednoduchý účes a Lottie se snažila dokončit jemný makeup.
Tyhle dva měsíce, jsou měsíce šťastných událostí. Nejdříve se narodila malá Lilly Karen Payne, potom byla svatba Louiho a Danielle, Zayn a Gigi se zasnoubili a teď je tu moje svatba. Stanu se paní Horanovou.
...
"Je všechno připraveno, může se jít!" Zavolá Harryho máma Anne a ve mě se najednou mísí nervozita s naprostou nedočkavostí. Už se tak moc těším až ho uvidím.
"Počkat!" Zakřičí Harry a vběhne do místnosti, ve které jsem momentálně jen já a holky.
"Promiň sweetheart, ale musel jsem tě ještě před tím vidět a...." Harry otevře pusu a zírá na mě. "Copak?" zasměji se.
"Ty jsi nádherná Hann....nemůžu uvěřit, že tebe jsem potkal na tý pouti. Jsi pořád moje nejlepší kamarádka, jo?" Zašeptal.
Popoběhla jsem k němu a pevně ho objala. I on obmotal svoje ruce kolem mého pasu a vtiskl mi malý polibek do vlasů. "Mám tě rád sweetheart." Použil znovu přezdívku, kterou mi říkal dřív.
"Eh jo...musím jít, jelikož jsem svědek že ano." Zasmál se a odkvačil.
Za chvíli začala hrát hudba, byl tu můj táta, který statečně zakrýval své dojetí. Objala jsem ho, zavěsila se do jeho paže a vyšli jsme vstříc "oltáři".
ČTEŠ
Just Friends?
Hayran KurguNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...