"Tak si to užijte." Řekl Niall když jsem vystupovala z Auta.
S holkama jsme si totiž pronajali malou vilku s bazénam na okraji L.A. na naší předsvatební party.
Je to tak...už zítra je ten velký den kdy si Liam a Vicky řeknou své ano."Budeš mi chybět." Zavrněl Niall a ještě si mě přitáhl k polibku.
Zazvonil mu mobil....asi na nás někdo seslal kletbu..protože vždycky když se líbáme tak něco zazvoní.-Coje?
Zahalekal Niall do mobilu.- Jen, že sraz v hotelu za dvacet minut...když maj holky party, tak mi taky.
-Jasný Liame Já přijdu jen teď trochu rušíš.
-Aha sorry...to jsem nevěděl. Tak se těším a utři si potom rtěnku papa
Řekl Liam a zavěsilNiall protočil očima políbil mě a pak už jsem vážně musela jít.
...
Vešla jsem do Vilky kde už se ti hemžilo holkama.
Vicky, Gemma, Danielle, Dominica, Lottie, Ruth, Nicola, Fizzy a Gigi.
Vicky s Liamem už byli u jeho rodiny a Vicky se jim moc líbila. Jak by taky ne, vždyť komu by se Vicky nelíbila?S Ruth a Nicole byly jedna ruka.
"Přijela nám poslední kráska!" Zvolala Gemma a přiběhla za mnou.
"Pojď.půjdeme se nástrojit a jdeme dělat photoshoot!" Vykřikla Gigi.Přišla jsem ke stolku kde už Lottie líčila Danielle.
"Ahoj Hann. Tohle je Lottie." Řekla Danielle a představila mi Lottie. Ta se na mně mile usmála a objala mě.
"Já jsem Hann." Opětovala jsem jí objetí.Gigi a Fizzy pomáhaly s líčením a dekoracemi.
Zní to jako bychom dělaly nějaký důstojný photoshoot, ale opak byl pravdou.
Měly jsme barevné oblečení, ruzné zajímavé doplňky jako plastové korunky, chlupaté šály, Gemma si kolem sebe omotala papírový řetěz na vánoční stromek a Vicky s Dominicou vyrobily z kartonu cedule s nápisy.
Např.Zejtra ztratím svoje příjmení.
Bye, bye svobodo!
Bff's forever!
Girls night out.
Klukům vstup zakázán!
A ruzné další blbosti.
Diminica nás potom v ruzných soustavách fotila a byla hrozná legrace.
Potom jsme se všechny vrhly do kuchyně a začaly chystat jídlo.
"Kde je popcorn?" Volala Fizzy a Lottie po ní začala házet všechny pytlíky s popcornem, které jsme nakoupily.
Gemma s Nicole se daly na přípravu cupcaků. (Jak se to píše česky?)
"Vick někdo zvoní! Asi přišla pizza!" Volala Dominica.No prostě netrvalo dlouho a na stole byla pizza, coca cola, hranolky, chipsy, hromady popcornu a v troubě se pekli cupcaky.
"Navrhuju pustit si film!" Zvolala Vicky a běžela k televizi.
Pustili jsem si My Big Fat Greek Wedding a dost se u toho nasmály a snědly tuny popcornu.Když jsme se dokoukaly bylo už dost pozdě a proto i čas na pořádnou rozlučku.
Jelikož jsem byla nejmladší, tak jsem se na jednu stranu těšila a na druhou trochu bála.
"Zahrajem si flašku pojďte!" Řekla Viky a všechny jsme si sedli do kroužku uprostřed obýváku."Super, tuhle hru nenávidím. " zamrmlala jsem.
"Prosímtě, bude sranda!" Řekla Fizzy a drcla do mě loktem.
"Holky....dneska si to prostě pořádně užijte!" Zvolala Vicky a přinesla nějaě lahve a sklenky.Musím říct, že jsem si to docela užila. Dělaly jsme různý blbosti a vlastně to dopadlo tak, že jsme skoro všechny skončily v bazénu.
Moc si toho potom nepamatuju, ani prubeh hry.....mám okno, protože jsem poněkud více pila....
Ráno jsem se vzbudila s obrovskou bolestí hlavy.
Chtělo se mi na záchod, ale na druhou stranu se mi o chtělo zvracet a omdlít.Rozhlédla jsem se kolem sebe.
Některé holky ještě pochrupovaly ve spacácích a peřinách všude po pokoji.
Taky se všude válely dekorace, popcorn a kelímky."Tak co? Pamatuješ si něco?" Uslyšela jsem nad sebou hlas. Byla to Gemma.
"Moc ne." Zamumlala jsem a chytla se za hlavu.
Zvracet už jsem nepotřebovala, ale na záchod jsem si došla a vzala si od Gemmy tabletku proti bolesti.Přišla jsem do kuchyně a otráveně si sedla ke stolu.
Neměla jsem, ale vůbec hlad.
Byla tam už Gemma, Nicola a Vicky.
Vypadaly docela v pohodě.
"Mám totální vokno holky....kolik jsem toho vypila?" Zeptala jsem se.
"Ani moc ne, teda oproti Lottie a Danielle." Řekla Nicola a zrovna jsme slyšely jak asi Lottie beží na záchod, ale z jiného důvodu než proč jsem tam byla já."Tak asi nejsem tak odolná, protože ta hlava bolí šíleně." Zamručela jsem.
"Neboj, tabletka za chvilku zabere a teď musíme jít pomoct holkám nějak se vzchopit, aby jsme neměli opileckou svatbu....to bych nechtěla." Vzdychla Vicky.A do háje...vždyť dneska je svatba.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
To mi.to zase trvalo a co z toho je?
Další nezábavná kapitola o ničem :(
Tak pardon, ale příště už bude svatba! ;)
Kdo se těší?
Vyhrabou se z toho holky, nebo bude "opilecká" svatba?
Asi by měly příště tu rozlučku udělat ještě o.den dřív. B)Tak brokoliceeee byeee.
♥♥♥
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...