Vylezli jsme s Gemmou z lodi. "Tak zavolejte, až budete mít nakoupeno." Řekl Liam, který nás sem dovezl na motorové loďce z ostrůvku.
"Jasně. Jen nevím jestli nepotopíme loď." Zasmála se Gemma.
Liam jen protočil očima. "Holky a nakupování!" Zasténal a odjel....
Brada mi spadla až ke kolenům, když jsme s Gemmou vstoupily do obrovského nákupního centra.
"Nejdřív oblečení! Řekla Gemma. Potřebuju NUTNĚ nějaký nový plavky s beach-wear!"
"Je pravda, že jsem s čtrnáctidenním pobytem u moře nepočítala. Nemám ssebou plavky ani vhodný oblečení." Vzdychla jsem.
Gemma si mě přeměřila od hlavy až k patě.
"Naše heslo je: Koupit všechno!" Řekla a táhla mě do jednoho z obchodů. Jo slyšeli jste dobře! TÁHLA mě. :D...
"Tyhle plavky jsou Božíí!" Řekla Gemma a házela je na mou co-si-skusit hromádku.
"Heleee!" Vyvalila jsem oči a ukázala na velkou stěnu plnou šortek. (Regál)
Gemma na chvíli odběhla a přivezla nákupní košík do, kterého jsme hodili své "hromádky".
Gemma si vybrala několik šortek, stejně jako já. Šortky k moři je nejlepší věc pod sluncem! Taky jsme si koupili nějaké plavky, sluneční brýle, topy, plážové šátky, pantofle, šortky, džíny, šaty a spoustu dalších věcí. Ušetřila jsem si do Londýna nějaké peníze a jak vidím, tak na dárky pro rodinu nezbyde. No, co. Budou mít fotky....
Liam na nás vytřeštil oči.
"Co to proboha všechno je?!"
"Fůra potřebných věcí!" Zakřenila jsem se na něj a všichni tři jsme začali nakládat tašky a krabice na loď.
"Máte alespoň nějaký jídlo?" Zeptal se Liam.
"Ovšem!" Odfrkla si Gemma.
"Máme těstoviny, zeleninu, ovoce, mléčné výrobky, sladkosti, zmrzlinu...."
"Dobře. Tak můžeme vyjet?" Utnul ji Liam a zakřenil se.Dojeli jsme zase zpátky na ostrov, kdw čekal Harry s vozíkem a navozili jsme nákup do bungalovu. A všechno nastrkali do ledničky, mrázáku a skříněk.
"Tolik jídla!" Divila jsem se.
"Pfff...to ještě přijede Niall a budou nákupy!" Ušklíbl se Harry.
Zasmála jsem se. Koutkem oka jsem zahlídla Gemmu, jak veze dvě tašky dozadu z bungalow.
Harry vydával z mrazící tašky věci a dával je do mrázáku. Liam vydával zeleninu a ukládal do krabic.
"Hann! Pojď nám pomoct! Proč myslíš, že jsem si tě sem vzal?" Rozkázal Harry.
Já vám zatím uvařím!" Řekla jsem přešla jsem k mrázáku.
"Podej mi prosím ty dvě mražený pizzy." Řekla jsem sladce.
Harry mě probodl očima. Pečlivě totiž všechno naskládal do mrázáku, tak aby se to vešlo a pizzy byly uplně dole.
"Tady se bude vraždit!" Zamumlal a začal všechno vyskladávat ven. Bylo mi ho trošku líto. A tak jsem si klekla vedle něj. Pomohla jsem mu všechno vyskládat a zase naskládat zpátky.
"Hotovo." Usmál se a zabouchl dveře od mrázáku. Zvedla jsem pizzy, naklonila jsem se a dala Harrymu pusu na tvář. Vyvalil oči a hrozně vtipně se zatvářil.
Liam se začal smát. "Co já?" Řekl.
Trošku jsem zčervenala.
" To ani náhodou! Znáš ji jenom jeden den! Je to MOJE nejlepší kamarádka!"
Vyhrkl Harry a držel se ta tvář.
Poslala jsem Liamovi vzduchem pusu. Udělal jako, že ji chytil a připlácl si ji na tvář.
Harry se zasmál a pomohl mi dát pizzy do trouby na ohřátí.
"Musím za Gemmou. Pohlídej tu pizzu ať se nepřipálí!" Řekla jsem.
"Jasně!" Odpověděli Harry i Liam jednohlasně....
"Tadááá!" Gemma otevřela naši ledničku. Měly jsme tam tajné zásoby. Hlavně se o tom nesmí dozvedet kluci. Uklidily jsme vsechno nové oblečení a sedly si na gauč. Gemma nám oboum nandala trochu karamelové zmrzliny. Udělaly jsme selfie na instagram a povídaly si. Gemma vyprávěla příhody jak byl Hary malý a hrozně jsme se nasmály. Gemma je hrozně super!
Přišla nám oboum zpráva na mobil od Harryho.Harry: Kde jste??? Večeře za 15 minut. B-)
Obě jsme se zasmály, jelikož jsme právě snědli tu zmrzlinu.
"Zajdu se ještě na 10 minut osprchnout, ok?" Zeptám se.
"Jasně! Mám na tebe počkat?" Odpověděla Gemma otázkou.
"Nee...Klidně už běž, já si stejně ve sprše vždycky hrozně nahlas zpívám. Asi by jsi ohluchla." Zasmála jsem se....
Sundala jsem ze sebe oblečení a vlezka do velkého čtvercového sprchového koutu. Byla tam velká hlavice, ze které jsem na sebe nechala téct krásně teplou. Vodu. Začala jsem zpívat. Vždycky ve sprše zpívám. Teď mě napadaly jen písničky od 1D. Chm ani se nedivím.
...
Harryho pohled: *Ta pizza tak krásně voní. Přez sklo jsrm zkontroloval jestli je hotová a následně vypnul troubu.
"Kde ty holky jsou??" Zeptal jsem se s pohledem na hodinky.
"Asi si zkoušejí své nové oblečení!" Zavtipkoval Liam a něco cvakal na noťasu.
"To je přijde draho!' Řekl jsem
"Jestli do dvou minut nepřijdou. Sníme jim pizzu!"
Lehl jsem si na gauč a kontroloval sociální sítě. Gemma přidala novou fotku na instagram? A Hanna taky?
" Houby se převlíkaj! Baštěj zmrzlinu!" Zařval jsem.
Liam otevřel údivem pusu.
"To je teda nehoráznost! Na pizzu!" Zvolal a oba jsme se se smíchem vrhli do kuchyně. Vyndali jsne pizzu z trouby při čemž si Liam spálil prst a upustil mi kousek pizzy na nohu."Kluci?"
Otočili jsme se. Stála tan Gemma.
Museli jsme asi vypadat vtipně. Liam se svým "Jaaau au, auu!" Se řítí ke dřezu. Já pokládám plech s pizzou na barový stolek a přitom se snažím chytit Liamův padající kousek.Gemma nám trošku pomohla a pizza už byla spořádaně na stole.
"Kde je Hanna?" Zeptal jsem se.
"Jen ve sprše. Za chvíli přijde. Říkala ať už radši jdu, že si ve sprše zpívá." Smála se Gemma.
"Říkáš zpívá!? " Vykřikl jsem.
Gemma nechápavě kývla.
"Tak co tady ještě děláme!" Popadl jsem mobil a vyletěl ven z bungalovu. Liam a Gemma za mnou, ale asi totálně nechápali co mám v plánu.
Zastavil jsem se až před jejich bungalovem.
" Harolde!? Co jako hodláš jako dělat?" Ptala se Gemma dost nechápavě a trochu přísně.
"Musím jí nahrát!" Řekl jsem. "Chci vědět jakej má hlas! Takže Prosím pojďte se mnou a tiše!"
Proplížili jsme se z předsíň k až ke dveřím do koupelny. Zastavili jsme se a za poslouchali se. Zrovna začala zpívat YOU & I. Nebylo to moc slyšet, ale stejně jsem zmáčkl na mobilu nahrávací tlačítko. Začala zpívat trochu víc nahlas. WOW. Měla fakt docela pěknej hlas....-Konec Harryho pohledu (Pohled Hanny pokračuje)
Pořádně jsem se namydlila.
Začala jsem zpívat. Už jsem zazpívala dvě písničky a teď mě napadla YOU & I. Tu mám moc ráda!" I figured it out,
Figured it out from black and white
seconds and hours,
maybe they need to take some time.
I know how it goes,
I know how it goes from wrong and right,
silence and sound,
Did they ever hold each other tight like us,
Did they ever fight like us?Na refrén jsem se pořádně nadechla a na plný pecky:
" You and I
We don't wanna be like them,
we can make it till the end.
No nothing can come between
you and I,
not even the God's above
could separate the two of us..."Zazpívala jsem i druhou skoku a teď byl čas na Zayn ozvu high note.....
" 'Cause you and ÁÁÁháÁÁaaaaj...."
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Tak jo, jsem tu po exxxtra dlouhé době, za což se moc omlouvám. Měla jsem zkoušky a taky jsem se nějak nemohla odpíchnout od téhle kapitoly. V příští kapitole už by se mělo něco dít. :DDD
Meg xx ♥
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...